WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! dacht ineens '' ohja vandaag zou koolmees testen !! '' Kei gefeliciteeeerdddd!!!!
phoee hier gebroken joh.. net de naam voor op de muur + boom geschilderd (2 keer grondlak + 2 keer kleur.. phoeeE )
Vandaag naar t pasgeboren zoontje van m'n vriendinnetje gaan kijken. Reus van n kind! Hoe bizar en bijzonder ik t ook vind, het doet zo'n pijn. Constant schreeuwt n stemmetje in m'n hoofd: "ik had daar met ons kindje moeten liggen!!" kan iemand die stem voor me uitschakelen? Ik word er namelijk gek van... Ik ben superblij voor haar, hoe kan het dan dat dit hetgene is wat ik steeds denk? Ben zo bang voor de teleurstelling, over 2 weken...
Eevie.. ik heb ook heel lang dat stemmetje gehad.. toen wij voor de eerste zwangerschap gingen.. en het niet lukte.. eenmaal de stap naar de gyn hadden gezet.. hoorde we eerst van mijn zus dat ze zwanger was.. terwijl zij helemaal niet lang bezig waren.. en later ook nog eens een vriendin.. die ook net bezig waren.. je wil blij voor ze zijn.. maar het is dan zo moeilijk.. gelukkig voor ons zit er tussen bas en zijn neefje maar 4 maanden verschil.. dus we konden zelf ook snel Goed nieuws vertellen.. maar toch blijft het lastig... knuf.. Hier morgen Weer controle.. ben heel benieuwd...
Gefeliciteerd Koolmees, super!!!!! Eevie, veel lieve knuffels voor jou. Misschien kunnen onze stemmetjes er samen even tussenuit?! Hier niets bijzonders te melden.. Slaap lekker alvast!
@Blondy; zitten wij samen op de wachtbank? Als ik het goed zie wel he?! Dan kunnen de stemmen nu mooi samen n week of 52 weg! @lely; blijft bizar dat je dan "opeens" zelf zwanger bent en er uiteindelijk dat kleine mopje is?! Het blijft gewoon lastig om te beseffen dat wij al 2 jaar bezig zijn en zij echt maar 1x gezelligheid nodig hebben gehad. Maar ja, er valt weinig aan te doen, behalve klussen. En dat hebben we net gedaan. Ben nu dus over m'n slaap heen! Soms is het zó verschrikkelijk fijn dat daar een kindje van zou moeten komen. Zo'n perfecte avond zeg maar, waar je dan (hopelijk) 9 maanden later met n glimlach op terug kijkt! Ik ga proberen te slapen, meiden. Knuffel voor jullie!!
Koolmees; Super gefeliciteerd meis! Wat een mooie testen.. Blijf maar goed plakken hoor klein beebje! Eevie; Sterkte hoor meis, begrijp wat je bedoelt! Heel logisch, die stomme stemmetjes.. Lely; Succes bij je controle vandaag he! Belgische mama; Vervelend dat je niet mee kan doen idd, met MvM.. Hoop je dan zo op he, om anderen te helpen, lijkt mij?! @hierzo; Een fijn weekend gehad, heerlijk weggeweest! Heb vanmorgen weer afspraak met gyn gemaakt, op cd 13, voor follikelmeting.. Vind het veel te spannend zo nu al 2 maanden zonder controle, voordat ik het weer 3 mnd ga slikken, nu eerst een cyclus onder controle.. Es kijken of de Clomid nog steeds zn werk wel doet! Dag dames!
Dankjewel dames voor de felicitaties @Eevie: Ik had van deze ronde niets verwacht, vond het veel te lang duren en moet je nu eens zien! Jij moet gewoon positief gaan testen over 2 weekjes, ik duim voor je!!! @Belgischemama: Oh dat is inderdaad balen @Mol81: Hoe is het met jou meid? Ik stuur nog wat dikke knuffels jouw kant op! @Lydia1986: Jij blijft ook een bezig bijtje @Eevie/blondy: Heel herkenbaar over dat stemmetje. Ik had het een tijdje geleden heel erg toen mijn schoonzus (meteen) zwanger bleek te zijn. Ik heb wel eens gelezen dat jaloerse gevoelens in deze situatie normaal zijn. Je wenst iemand anders niets verschrikkelijks toe, maar je zou willen dat de zwangerschap er niet is, omdat je het zelf zo graag zou willen/het te confronterend is. Ik heb toen gelezen dat het helemaal niet erg is om die gevoelens te hebben, dat je ze ook gewoon toe moet laten. Mij hielp het toen wel erg om te weten dat het helemaal niet gek was dat ik zulke gedachtes had. Sterkte meiden!! @Lelymupske: Succes vandaag! @Nina85: Fijn dat je een heerlijk weekend hebt gehad! En op naar een succesvolle ronde met clomid! Hier vanmorgen weer een testje gedaan (heb er toch genoeg liggen ) en het streepje was nog een beetje donkerder Voor de geïnteresseerden, foto staat in mijn album. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik er wel veel vertrouwen in heb, ik voel me zwanger en de testen knallen. Vanmorgen gebeld met Geertgen en op 12-07 heb ik de eerste echo. Verder heb ik de assistente van de internist gesproken en ik word vandaag teruggebeld over wat te doen met de schildkliermedicatie.
Koolmees, goed dat je er ook een goed gevoel bij hebt!! Spannend nu allemaal he. @ eevie, die gevoelens zijn meer als normaal!! Jullie willen dit al zolang, en als je dan een babytje ziet wil je dat ook! Logisch toch. Gezonde jaloezie noem ik het altijd maar. Niks mis mee. Hopelijk kijken jullie over 9 maanden terug op afgelopen nacht Zo kijken wij dus ook terug naar inmiddels alweer 10 maanden geleden. Ik weet niet welke x het geweest is maar wel in onze hotelkamer hahaha, made in Turkey.
hallo ladies @Koolmees wat zal dat een lekker gevoel geven als die zo donkerder word @Belgischemama misschien een beetje een domme vraag maar waarom mag dat dan niet? @Eevie/blondy eigenlijk iedereen, volgens mij komt dat stomme stemmetje bij ons allemaal wel eens lang alleen hebben we de ene keer er duidelijk meer last van dan de andere keer mijn buurvrouw vertelde met moeite omdat ze weet waar we mee bezig zijn dat haar kleindochter weer zwanger is 11 weken van een tweeling maar deze keer raar genoeg had ik er niet zo moeite mee. Dikke knuf ik duim voor jullie dat het maar snel mag lukken @lelymupske alles goed gegaan ? @nina85 Succes meid ik duim ook voor jou op een succesvolle ronde @Lydia als het helemaal klaar is krijgen we dan wel foto's te zien? Nou hier is het gewoon weer wachten daar komt niet zoveel verandering in. Wel is het weer helemaal mis met mijn vader die is nou weer opgenomen voor een suikergehalte van 37(hyper)normale waarde is tussen de 4-6 dus dat word nu met insuline onder controle gehouden althans dat proberen ze ook krijgt hij nou instructies hoe hij dit straks zelf thuis moet doen. Nou en met het eten word nog een strijt omdat hij al zo ziek is (longfibrose,copd,chronische leukemie)en heel weinig kan het enige waar hij nog macht over heeft was zijn eten en tja Commanderen daar is hij ook goed in en nou moet hij het eten ook aanpassen en daar is hij het echt niet mee eens en dat is echt wel moeilijk zowel voor ons als de verpleegkundige maar ja de dieetiste komt vandaag of morgen dus dan moet die het maar allemaal uitleggen. We wachten daar ook maar weer af zo dat was weer een lang verhaal sorry. Fijne dag allemaal en tot later.
@Xd24: Wel bijzonder als je nu jullie mannetje ziet dat je weet waar hij "gemaakt" is @Sas31: Jeetje meid sterkte met je vader! Hopelijk knapt hij snel weer op, dikke knuff!
heel herkenbaar eevie, dat stemmentje heeft me meer dan 2j gevolgd..knuffel ja ik wou zo helpen met mvm's en vindt het wel balen, wrm het niet mag is ivm besmettingsgevaar zei die vrouw. verder tel ik af naar 5 juli op een goeie echo, zijn dagen bij dat ik me echt niet zwanger voel.
@Belgischemama: Spannend, afwachten tot 5 juli! Ik ben blij dat wij van tevoren op vakantie gaan (komen 1 dag eerder thuis), dan heb ik afleiding en gaat het wachten me hopelijk wat beter af!
Hi meiden, ik heb weer eens wat raars.. Zit nu op CD17 en heb zojuist wat bruinverlies gehad. Heel licht en waterig. Verder (nog) geen last van buikpijn of krampen ofzo. Zou dat wellicht te maken kunnen hebben met een eventuele eisprong? Of zou het een ongi zijn/worden? Mijn lijf is toch niet helemaal 100% merk ik. Had laatst al een korte cyclus van 19 dagen, en mijn laatste ongi duurde maar 2 dagen, zonder de krampen en veel bloedverlies e.d. Ik snap het niet meer!! :x Iemand ideeen? Ik wil een beeb, snik..
Blondy ik heb echt geen idee was het de vorige echt ongi ? want 19 dagen is wel erg kort. In principe zou je alles bij elkaar opgeteld nu ook op dag 36 kunnen zitten misschien een testje wagen Ik duim voor je hopelijk word het gauw allemaal duidelijk Dikke knuf Hier heb ik net tehoren gekregen dat mijn vader niet echt mee wil werken met de dieetiste de lightprodukten wil hij wel voor een deel doen maar hij zegt als ik honger heb moet ik een boterham kunnen eten dan maar eerder dood gaan iemand ervaring met suikerziekte?
He Sas, thanks voor je berichtje. Helaas is dat van de 36 dagen niet mogelijk. De cyclus van 19 dagen is een tweetal keer geleden, zie mijn handtekening.. Zou wel een leuke verrassing zijn geweest anders. Maar ik heb een dag of tien geleden nog een testje gedaan voor de zekerheid omdat die ongi zo kort was en mijn boobs ontzettend zeer deden (en nog) en die was negatief. Dus helaas.. Wat erg van je vader. Ik heb geen ervaringen met suikerziekte helaas, dus kan je geen goede adviezen geven. Sterkte meis.
@Blondy: Jeetje wat vervelend en vreemd. Ik heb 1 keer tussentijds bloedverlies gehad toen ik bezig was met spuiten en toen testte ik positief, ondanks dat ik ongesteld was geweest. Ik weet niet of je dat nog weet. Misschien voor de zekerheid toch een testje eraan wagen? Of misschien is het inderdaad een ovulatiebloeding? Succes meid, dikke knuff! @Sas31: Jeetje wat vervelend dat je vader moeite heeft met de lightprodukten, sterkte meid, dikke knuff!