Onze oude nieuwe Clomid gebruiksters-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Eevie ontzettend herkenbaar!!! Zit op m'n tel. Dus niet heel handig!ik plaats morgen ff een reactie, heb 5,5 maand bv gegeven dus herken het heel erg, maar heb ook wel wat tips!
    Nu slapie doen..! Kleintje is niet lekker, beetje snotneus en flink verhoging, veel huilmomentjes en aanhankelijk, mama moe haha!!

Kus

2. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    hier niet herkenbaar, ik heb eerste mnden fulltime borst gegeven en ben dan beginnen kolven en in fles beginnen geven en nu krijgt hij alleen smorgens en savonds nog borst, dus ik kan door de dag weg..

3. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Thanks poemel, ik ben benieuwd naar de tips.
    Belgische mama, dat is waar ik misschien ook naartoe wil.
    Vind het gewoon lastig!

4. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Hey Eevie!
    Ik snap je wat betreft de bv hoor, het neemt zo ontzettend veel tijd in beslag! Maar weet je, hier mogen we wel eerlijk zijn toch, ik denk dat je daar het meeste aan hebt, het wordt nog zwaarder hoor... J krijgt nog haar regeldagen, en dat niet 1 keer, je voelt je dan echt een melkkoe!
    Dalijk voelt ze zich een keer niet fijn en en drinkt ze misschien elk uur, dan kan je als mama helemaal niks meer, en soms wordt het ook mama-tanken noem ik het, dan is niks goed behalve bij mama drinken...
    Maar! Rond 10 à 12 weken wordt het opeens zoveeeeel makkelijker! Het lijkt alsof die eerste drie maanden echt aanklooien is, maar vanaf dan is je productie op peil en het lijktwel alsof je kindje dat dan ook is, vanaf toen vond ik het pas echt makkelijk...
    Mijn schoonzusje heeft nu een combi gemaakt, fles/borst, moet zeggen gaat haar goed af, maar haar productie neemt wel razendsnel af, dus ze is op weg naar stoppen, realiseer je dat ook, je productie kan nu niks hebben... Ze is dan ook pas twee weken.
    Ik heb me een tijd geleden eens gevoegd bij een bv mama clubje,maar heel eerlijk, sommige dames zijn zo ontzettend pro borstvoeding dat ik me soms heel schuldig voelde als ik het een keer niet zag zitten, dus tja dat raad ik je ook niet echt aan...
    Kijk echt naar je eigen gevoel, maar geef het wel even hoor! Jullie zijn net pas op weg, met heel veel beren erop! Je zult zien dat het nog moeilijker wordt, vermoeiender en dat je straks het idee hebt dat je alleen nog leeft voor je kindje en haar melk te geven, maar het wordt beter echt waar!
    J heeft nu ook veel rust en regelmaat nodig, daarop leeft ze nu, straks kun je echt wel weer eens spontaan weg hoor.
    Kolf je wel? Want dat in een flesje doen, geeft natuurlijk wa meer vrijheid als je nie in het openbaar kan of wil voeden. Ik deed het ook niet hoor, voelde me er niet fijn bij. Schoonzusje wel, ze maakt een hydrofielluier onder haar bh bandje vast en zo ziet niemand iets! Wellicht een idee?
    Zorg anders voor een voorraad, zodat je twee voedingen per dag in een fles kunt geven? Dat is ook prima, dan zit je straks niet met een flesweigeraar, trouwens al adviseren ze dit pas te doen vanaf 6 weken, dan kan me melkproductie wat meer hebben!
    Doe waar je je goed bij voelt, ook met een flesje redden ze het wel hoor!

Liefs

5. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Whhaaaaaa, ik ben zwanger dames:D
    Geen idee hoever, ik ben namelijk nooit ongesteld door pco. Dus hoe dit wonder (WEER) heeft kunnen gebeuren. Ik snap er niks van maar woooww, ik ben nu al happy!

6. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Wauw xd!! Wat gaaf!! Gefeliciteerd!

7. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    Hallo dames

Xd van harte gefeliciteerd meid!!
    Hoe ben je er eigelijk achter gekomen dan?

Hoe gaat het met de rest van de dames?
    Ik reageer later op iedereen heb me een buikgriepje te pakken en zo ook me dochter en damine pff

8. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Wow xd, wat een wonder!!!! gefeliciteerd!!! hoe wist je het? zomaar eens getest?

xxx

9. Nina85

Nina85 Actief lid

21 jan 2011
    393
    0
    0
    XD wat super gaaf zeg! Wat leuk! Van harte meis!! Hoe voel je je? Hoe weet je het inderdaad? Getest omdat je je beroerd voelde?! Ben benieuwd..

Xx Nina..

10. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Bedankt!!
    Nou ik had al 2 dagen gevoelige borsten, echt beurs zeg maar. En dat had ik de eerste weken bij Julan ook.
    Dus zei dat vanochtend pas tegen mn vriend.. Endie zei dat ze groter waren als normaal hahaha
    En ik ben in een week tijd hartstikke bruin geworden, meer als normaal... Dus dacht gooi er een testje tegenaan. Had het dus echt niet verwacht dat die positief zou zijn:D

11. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    verzorgster bij de thuiszorg
    doetinchem
    XD wat gaaf van harte gefeliciteerd wanneer kom je erachter dan hoever je bent ?

dikke knuf saskia

12. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    XD gefeliciteerd!! :D:D

13. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Sas, 26 juli krijg ik een echo dus dan weet ik het.
    Ik denk zelf dag ik nog maar kort zwanger ben. Met 4 weken kreeg ik bij julan zulke gevoelige borsten dus dan zou je denken dat ik nu weer rond die tijd ben....

14. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Xd24: Jaaaaa wat een wonder, gefeliciteerd!!! Geniet ervan samen :)

Eerder vroeg je me om een foto, maar ik had eerder niet de kans om er een te uploaden (kijk meestal vanaf mijn telefoon). Maar er staan inmiddels een paar foto's in mijn album, 2 weken geleden gemaakt.
    Hier gaat het verder nog steeds prima. Volgens mij vroeg jij het Poemelke: ik geef inderdaad nog steeds alleen maar bv en dat gaat nog steeds heel goed. Kolven op het werk is prima geregeld en ik heb nog genoeg reservevoorraad, dus voor mij weinig druk, waardoor ik de bv ook niet belastend ervaar. Zoals ik het nu ervaar, ga ik dus ook nog wel een tijdje door. Ik voed trouwens ook niet in het openbaar, voel me daar niet prettig bij.

@Lydia1986: Zo Jinte gaat snel, wat leuk, knappe meid!!
    @Eevie: Zo te horen doet je meisje het goed, wat fijn!! En zoals anderen ook al zeggen, luister naar je gevoel. Ik herken ook wat Poemelke zegt, in het begin kostte het veel energie, maar nu ons mannetje op 4 voedingen zit, heb ik veel meer bewegingsvrijheid. Als het me veel energie was blijven kosten, was ik ook wel eerder gestopt. Maar uiteindelijk ging het hier steeds gemakkelijker. En nu ervaar ik het voor mezelf als een aantal rustmomentjes door de dag heen.
    @Poemelke: wat een prachtig meisje!!

15. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    boekhoudkundig medewerkster
    @xd wauw meid gefeliciteerd.

16. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    @koolmees, ja precies wat je zegt! het wordt makkelijker en toen ervaarde ik het ook als een heerlijk rustmomentje met zn twee!ik ben rond 6 maanden gestopt, overgestapt op fles en begonnen met bijvoeren, dat ging op flink flesweigeren na prima :p
    ik had er toen ook wel genoeg van, 6 maanden was mn streven ( ook pas op 3 maanden hoor haha!) en dat heb ik met plezier gedaan!

prachtig kereltje trouwens!! wat is hij veranderd joh!

@xd, wow meis ongelofelijk! ben benieuwd hoever je dan bent! was het een knaltest? foto?

xxx

17. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
  18. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Koolmees, mooi mannetje hebben jullie zeg! Wat is hij alweer groot geworden!

Vanochtend een clearblue test gedaan en die gaf aan 3+, dan zou ik meer als 5 weken zwanger zijn. Ik denk zelf dat ik 7 weken ben.

19. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    wow xd..gaaaaaaaf .. gefeliciteerd !!!!!

20. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    mooie test ! bij mij gaf de CB 3+ aan toen ik precies 5 wk was.. tja even de echo afwachten :) adhv je testen denk ik dat je (na de oploping van de duidelijkheid nu ) ong 4/5 weken bent, maar ja dat weet je toch niet ;)

Deel Deze Pagina