Ja ik weet het idd ook echt niet. De kruidvat test is duidelijk, maar de teststreep is lang zo dikgedrukt niet als de controlestreep. Maarja nog 2 weken en dan weten we het zeker!
Jaaaaaaaa xd24 ik dacht al eens kijken of je een mooie banner hebt gemaakt!!!! Staat goed hoor!!!! Andere meiden, ik lees nog steeds af en toe met jullie mee, knuffel voor iedereen!
Xd, mooie test joh! Ik denk ook zo'n 5 weken, al had ik zo'n streep ook nog bij 7 weken! Heb voor de gein eens getest bij 9 weken geloof ik, en toen was die streep pas echt zo ontzettend vetgedrukt haha! Hoe voel je je verder? Xx
Ik had n heel lang verhaal getypt en op iedereen gereageerd, was bijna klaar, maar moest toen vanwege maagpijn gaan liggen. De pijn was uiteindelijk zó erg, dat Eeviemama is gekomen en Eevieman de huisarts heeft gebeld. Nu dus aan de diclofinac en morgen naar de huisarts. Morgen ben ik jarig... Kennelijk zie ik eruit als n dood vogeltje! Huisarts denkt aan galstenen... (had m aan de telefoon). Serieus, m'n weeën waren beter te doen! Maar goed, volgende x een goede post!
aah lieve Eevie beterschap meid hopelijk knap je snel op en kan je toch nog een beetje je verjaardag vieren in iedergeval van harte gefeliciteerd meid dat je maar heel oud mag worden dikke knuf saskia
Nou, binnenkort een echo laten maken van m'n buik om te kijken of t galstenen zijn. Anders is t maagzuur. T kan in ieder geval een overblijfsel van de zwangerschap zijn! Pijn is in ieder geval weg, maar ben wel kapot van de pijn gisteren. Duurde 2,5 uur. Echt, bevallen deed nog minder pijn. Vandaag jarig idd; ben 30! Kreeg t mooiste cadeau; J lachte voor t eerst naar me! Straks cadeau uitzoeken in de stad. Alleen m'n moeder komt langs, verder vier ik t zaterdag. Alles klein hoor, heb niet zo veel behoefte aan drukte nu! Xx
Het is waarschijnlijk n overblijfsel van de zwangerschap. Ik heb óf maagzuur óf galstenen. Binnenkort m echo van m'n buik laten maken en dan weten we hopelijk meer. In de tussentijd hopen dat t niet terug komt!
@eevie beterschap meid hopelijk geeft die echo meer duidelijk, en van harte gefeliciteerd met je verjaardag. hopelijk heb je toch een leuke dag!
@xd hoe gaat het met onze zwangere dame? voel je je nog goed? @koolmees mooi mannetje is lenn,hoe gaat het verder? @lely hoe is het met jullie? al een baan kunnen vinden? @eevie gefeliciteerd meid!! Nog effe over de bv,ik geef ook nog steeds bv en doe het echt met alle plezier maar ook ik heb het de eerste 3 maanden echt moeilijk gehad Damine dronk slecht aan de borst had veel last van me borsten en het nam ontzettend veel tijd in beslag maar wou toch zo graag door gaan,dus heb ik de eerste 3 maanden gekolft en uit een fles gegeven en dat ging super goed. Maar je moet natuurlijk kijken of jij je er ook goed en fijn bij voelt succes meiss. @magic hoe gaat het met jou en sem? @laurise hoe gaat het met jou en jullie knapperd? @lydia hoe gaat het met jou en jinte en met de zwangerschap? nog misselijk? @poemel hoe gaat het met jou meid? Hier gaat het weer goed alleen Damine heeft nog last van diaree, gister naar cb geweest mannetje groeit goed 71cm en 9800gr miss iets aan de korte kan maar mijn kindjes zijn allemaal klein
Eevie nog van harte met je verjaardag! Hoe gaat het nu met je? En hoe bevalt het moederen Hier alles goed! Chulla, mooie lengte en gewicht toch!
hii meiden ! hier gaat het goed hoor eevie nog gefeliciteerd ! en indd hoe bevalt het je !? hier a.s maandag bij een collega op kraambezoek! heb dr zin in weer zown mini vasthouden ! (of iig naar kijken )
Dat is dan volgens mij weer zo klein zo'n pasge oren babytje! Hoe gaat het net je zwangerschap lydia?
Hello ladies Hier even een update ik ben gisteren ongesteld geworden wat natuurlijk geen verrassing meer is maar nou heb ik me gelijk maar aangemeld en ik mag 1 augustus weer beginnen met de hormoonpruttel aan de ene kant wel weer fijn om te starten ook omdat je dan ook zo snel mogelijk weet waar je weer aan toe ben en dan hopelijk weer wat rust krijgt maar aan de andere kant ook weer zwaar omdat je ook zo goed weet dat dit de laatste kans is Het werd me gisteren weer even benadrukt hoe zwaar en emotioneel het eigenlijk is mijn collega is 13 weken zwanger ik probeer wel me groot te houden maar eigenlijk om heel eerlijk te zijn is het gewoon erg zwaar Maar zoals altijd probeer ik me weer groot te houden en met volle moed weer verder. Dikke knuf saskia
xd goed hoor.. af en toe misselijk en dol maar goed dat neem ik voor lief sas dikke knuffel meis!! snap dat het moeilijk is als je collega daar WEL met een dikkere buik rond loopt .. hoop zo dat het jullie ook lukt deze poging! heel heel heel veel succes!!
Hey ladies, Dank jullie wel voor de felicitaties! Heb een gave armband gekregen van Eevieman (zo'n chunksarmband) Erg gaaf! Ik ben inmiddels wel opgeknapt. Ben op m'n verjaardag nog wel wat slap geweest van de vermoeidheid van de pijn, maar verder gaat het weer goed. Ben wel wat bang dat de pijn terug komt, maar het kan goed zijn dat het gewoon weg blijft. Vergeet steeds om een afspraak te maken voor de echo, maandag bellen dus! Hoe bevalt het moederen me? Erg goed, als ik heel eerlijk ben. Ik had niet verwacht dat ik zó verliefd zou zijn op J... Ze lag vanmiddag boven in haar bedje en ik miste haar echt!! Ik zou echt alles voor haar doen... Ze ligt nu in bed, we proberen haar te laten wennen aan haar ledikantje. Dus bij de eerste tekenen van vermoeidheid naar boven, verschonen, zingen en in bed. Ben benieuwd. Ze piept nu omdat ze op haar tut ligt. Nou ja, piepen, ze kan goed hard huilen. En zielig dat ze dan klinkt! Mopke toch Waarschijnlijk dat we haar er zo toch weer uit plukken, omdat ze dan nogal overstuur is. Ach, dit is pas dag 1. Ben inmiddels m'n zwangerschapskilo's kwijt M'n buik is nog wel slap, maar over een maand begin ik met de nagym, dus dan kan ik proberen de buik wat strakker te krijgen. Wel balen dat ik zulke strepen heb... Maar ja, alles voor mijn mopje! @ XD; hoe voel je je meis? Last van meer zwangerschapskwalen? Ben erg benieuwd hoe ver je nu bent! @ Laurise; hoe is het met jou en jullie meisje? Denken jullie al aan een 2e? Kanp meisje hebben jullie! @ poemel; hoe gaat het met jou en Lizzy? @ Mol; hoe oud is jullie meisje? Hoe gaat het met jou? @ Sas; je mag ook aangeven dat het zwaar is he meis! Ik was altijd wel blij voor anderen, maar zelf erg verdrietig. Dat mag je ook echt laten weten. Voor beide emoties moet ruimte zijn. Ik hoop zo dat dit dé ronde voor jullie gaat zijn. In ieder geval met een aantal embryo's. Oh wat ga ik hard voor je duimen, meis!! Knuffel!! @ Lydia; al over de 12 weken heen meis, fijn! Wanneer heb jij weer een echo? @ Koolmees; Lenn is echt een knapperd! Wel fijn dat jij kunt kolven op je werk. Dat is voor mij geen mogelijkheid. Dat is lastig als je voor de klas staat... @ Lely; nog steeds geen vooruitzicht op een nieuwe baan? @ Sammie; hoe gaat het spuiten nu? Ik reageerde ook goed op 1.5 ampul. Vandaag heb je toch een fm gehad?? @ Chulla; zijn jullie al weer een beetje opgeknapt? Ik hoop dat ik nu iedereen heb gehad? Nou, ik ga mijn meisje maar eens voeden. Ze komt eigenlijk elke 3 uur, behalve rond deze tijd. Dan zit er meestal maar 2 a 2,5 uur tussen de voedingen. Dat is dan 1x, maar dan slaapt ze vannacht wel weer 4 uur aan een stuk. Op zich krijgt ze wel iets van ritme erin. Morgen ga ik een voeding kolven en dan naar de stad. Koffie drinken met vriendinnen. Voor het eerst alleen met J op pad, spannend! Ik zet ff nieuwe foto's in mn album. Dikke kus voor jullie allemaal, lieverds!!