Hihi xd 12 maanden?? Zou te gek zijn he Bijna echo spannendd @ lydia alweer 14 weken meid wat gaat et snel @sammie mijn duimen draaien voor jou meid hopelijk snel een mooie pos test
Hoi meiden, Ik heb al lang niet meer gereageerd. Ik zit ook op een andere forum (Meiden die al langer dan 1jaar "bezig" zijn) en het is teveel om bij te houden. Maar ik heb regelmatig even bij gelezen hoe het met jullie gaat. Ik vond het heel fijn dat ik wat vraagjes kon stellen over clomid een tijdje geleden en allemaal zo lieve reactie. Ik wou jullie even laten weten dat het gelukt is!!!! Ben er net achter gekomen dat ik zwanger ben (2 postieve testen met een duidelijke kruis) Clomid is gewoon geweldig . Ben echt super blij. Dit was de 2de rond (eerste 5 eitjes en nu met 25mg 3 eitjes, dat mocht wel ) Nog bedankt voor jullie tips. Dikke kus Janneke
Wat n rust idd!! @ Janneke; gefeliciteerd! Fijn dat t zo snel nut had! @ xd; haha, 12 maanden!! Hoe voel jij je? @ Lydia; hoe gaat t met jou? Hier alles goed. J doet t goed. Soms kramp en overprikkeld zijn, maar verder is ze heel vrolijk. (als ze niet serieus kijkt; t is n denker) Vanaf volgende week ga ik de bv afbouwen en probeer de avondvoeding te houden. Ben benieuwd! Oh n poepluier! Xx!!
Succes met afbouwen, ik wilde eerst ook alleen de ochtend (ipv wat jij doet de avond). Maar dat is me niet gelukt Bij nr 2 ga ik het weer proberen. Weet nu al dat ik maanden bv niet volhou (is gewoon niet echt mijn ding). Hier gaat het hartstikke goed, nergens last van alleen erg emotioneel hihi.. Julan moest net heel erg huilen, aan het snakken naar adem zeg maar, pff mn hart brak. Mama ging mee huilen hahaha, is echt niks voor mij, mn vriend keek me aan zei 'wat is er met jou aan de hand' haha oepss Donderdag de echo, ben ik best zenuwachtig voor!
Oh spannend xd!! Hoop dat alles goed gaat en dat je n mooi beebje gaat zien. Ik was al niet van plan maanden bv te gaan geven, dus ik vind t sl heel wat dat ik de avondvoeding misschien wil houden. Waarom heb jij de ochtend niet gehouden?
Ik heb nooit iemand gevraagd hoe je moest afbouwen, ben gewoon gestopt van de ene op de andere dag (alleen de druk eraf gehaald met de kolf) en toen had ik sochtends ook al snel niks meer, binnen een week was het op.
hoi dames hoe is het hier. ik ben een beetje down. het lijkt er op dat me ongi er aan komt. gisteren heel erg hoofdpijn gehad en gisteravond het eerste verschijnselen van ongi. nu lijkt het weer mee te vallen maar het zegt erg dat deze ronde niets geworden is. hoop eigenlijks dat het nog wel even doorzet want me gyne gaat vanaf maandag op vakantie. dus moet dan wel genoeg medicijnen hebben. pfff. heb een rotdag. ga nu weer even werken, ben liever buiten in de zon. helaas.
kan het ook innesteling zijn ik heb nog niets weer gespot dus wacht even af. ik heb de 14 pregnyl gespoten. zou dat kunnen? begin namelijk te twijfelen.
Het is wel vroeg om je ongi al te hebben, na 10 dagen. Innesteling zou misschien kunnen. Als t niet doorzet, dan zou ik overmorgen testen. Ik duim nog voor je!!
Het kan een innesteling zijn... Ik hoop het voor je! 10 dagen is idd wel vroeg voor een ongesteldheid. Spannend nog dan!
volgens de gyn mag ik 3 aug pas testen maar kan er een test aan wagen we wachten af toch nog wel spannend zeg maar.
ja eevie klopt ik heb 14juli pregnyl gespoten en we hebben dat weekend ook moeten klussen. ik wacht even af. en doe dan overmorgen bij geen doorzetting even een test. dit is nu ook wel een extra lange cyclus moet ik zeggen ik zit nu al met al op dag 43. en klopt zit 10 dagen na het pregnylspuit. inderdaad wel raar maar jullie zijn kenners . even afwachten nog.