@eevie, fijn om te lezen dat het goed met je gaat! het heeft ook even nodig hoor, die balans vinden! maar opeens heb je het! haha! @lizzy, ja ik mag en kan haar wel vergelijken met kindjes die jonger zijn, dus volgens de kalender even oud, dat zijn 5 weken, maar dat is zo weinig dat zie je niet. Ik merk wel dat die kindjes soms al verder zijn, maar elke situatie is weer anders. Ze doet het goed, groeit goed, is vrolijk en leert snel, dus wat wil een mama nog meer, toch?!! xxx
Heey dames Er is weer een hoop gekletst dus effe alles bijgelezen we hebben er weer een zwangere bij gefeliciteerd janneke Hopelijk volgt de rest ook heel snel xd al bijna 12 weken dat gaat snel en wat jammer van je nieuwe baan in dit geval had je beter niks kunnen zeggen ja. Wie weet vind je snel weer wat Hier gaat alles prima lekker aan het genieten van de vakantie' De kleine doet het super groeit goed,een super vrolijk en schattig ventje ik zal snel reageren op de rest dikke knuffel
XD, ik ga je hier even inlichten ipv het koosnaamtopic!! Vutje betekent kontje. Haha! Leuke namen komen er voorbij! Toch heeft iedereen wel een bijnaampje voor zn kleintje gek he! Hoest met de rest vd dames hier?? xxx
hoi dames hoe is het hier. @eevie, ja ik ben alweer een anderhalf week aan het spuiten. hoe is het met jou en de kleine meid. @xd hoe gaat het met je? @lydia hoe gaat het met jou @nina hoe was je voetreflex behandeling? @ alle andere dames Ik reageer niet veel, heb veel pech dat laatste weken, klein ongelukje gehad met de auto en alles wat ik aanraak gaat stuk, dus ik hoop dat de laptop nog even blijft doen. Ik heb nu vakantie en dus heerlijk rust en bijkomen. Laat me gauw weer horen.
@Poemel; Begrijp wat je bedoelt hoor, met voetreflex.. Logisch dat jij er zo over denkt ivm je eigen vroege bevalling.. Vk vind het goed, dus ga toch maar denk ik.. Moet donderdag, en vrijdag de groei- en liggingsecho.. Gisteren bij vk geweest; ze dacht echt dat ze een hoofdje beneden aan voelde.. Tja, kleintje draait echt zo enorm, dus probeer er nog maar niet vanuit te gaan.. @Xd; Jij hebt dus je hele zwangerschap voetreflex gedaan.. Omdat je het lekker vond of andere reden? Bij mij was het nl. voor de oedeem de vorige keer (na mn vakantie) en toen was het echt enorm pijnlijk.. Jammer van je baan trouwens.. Succes met verder zoeken meis!! @Eevie; Jaja, wij weten wel wat het word.. Ook voor jullie blijft het nog even een geheimpje.. Hoop over een paar weekjes het te vertellen hoor.. Liever 3 wkn dan nog 4, 5 of 6 iig.. Overtijd hoop ik zeker niet te lopen, niet fijn met een groter kindje tuurluk!! @Sammie; Heb de voetreflex donderdag.. Laat het wel weten hoe het was.. Sterkte iig, niks aan overgehouden zelf van het auto-ongeluk?! Tot snel weer meiden.. Liefs Nina..
@nina nee niets aan overgehouden alleen een blauw oog en gekneusde jukbeen verder niet gelukkig. succes donderdag. spannend hoop dat je er baat bij hebt.
Poemel, haha kontje Chulla, fijn dat alles goed gaat! Sammie, ohjeej ongeluk wat balen zeg. Hopelijk heb je niet al teveel last? Nina, ik kreeg met een maand of 3/4 last van mn bekken. En een vriend van mn ouders geeft voetreflex dus mn moeder zei probeer het gewoon, nouja gedaan, pijn was binnen een paar dagen compleet weg. Dus toen hem maar iedere maand laten komen (was er toch voor verzekerd). 2 dagen voor de bevalling is hij geweest om het op te wekken (dat kan dus wel). En ik heb de eerste 3cm ontsluiting niks van gemerkt, zagen ze tijdens een controle. En tot 7cm nergens last van gehad, geen pijn, geen gedoe, niks ik heb zelf het idee dat dat door de voetreflex is gekomen! Succes morgen, hopelijk werkt het bij je! Hier alles goed, Julan heeft vandaag zijn voorlopig laatste prikjes gehad. Hij is nu alweer 86 cm en 10,9kg. Een lange smalle dus En sinds een tijdje loopt hij alleen nog maar, zo leuk!
Ohja, en er zit er ook nog 1 in mn buik daar gaat ook alles goed mee! (ik merk dat een 2e zwangerschap toch echt anders is als de eerste, ben er nu veel minder mee bezig)
Hier ook alles goed hoor vanavond geslachtsbepaling ! Spannend heb echt geen idee! Oeh Sam das schrikken.. Gelukkig viel het enigszins mee Dan nog..
En Lydia?!?! Ik krijg hopelijk vanavond te horen of de echo van m'n nieuwe neefje of nichtje goed was en wat het is. Spannend!! Hoe gaat t hier, meiden?? Hier alles goed, J was wat ontregeld maar is weer dr lieve ikje. Overweldigende liefde. Kan tranen in m'n ogen krijgen als ik naar dr kijk en ze lacht zo maar...
Leuk, leuk Lydia een jongen!! Heerlijk, kan je idd weer shoppen.. En Eevie, jij ook gefeliciteerd he met je neefje!! Nog ff groeien maar.. Xd, zo fijn dat voetreflex echt hielp bij jou.. Mag ik vragen wat voor behandeling dat jij steeds kreeg? Alleen voeten of verder ook nog? Ik vond het gisteren heerlijk, die voetreflex; heeft ook nog mn knieƫn en benen erbij gedaan. Zij doet ook zwangerschapsmasages; dus heel je benen, voeten, rug, nek, hoofd en schouders.. Vanaf nu elke week heb ik mezelf voorgenomen.. Ben niet zo verzekerd dat ik alles terugkrijg, maar moet 25 euro per keer zelf betalen, voor een uur relaxen heb ik dat wel over! Kindje werd (weer) enorm beweeglijk tijdens de voetreflex, was tuurluk speciaal voor de draaipoging.. Nu vanmiddag ligging- en groei-echo; afwachten maar.. Jullie horen van me! Liefs Nina..
Ik ben benieuwd Nina, hopelijk draait de beeb!! Iemand tips om ons mopke te laten poepen?? Ze heeft gisteren en vandaag niet gepoept en heeft erge buikpijn. Ik heb al n keer de thermometer kort geprobeerd, maar weet niet precies hoe of wat... T is zo zielig.
Gelukkig heeft ze gepoept kan zo vervelend zijn! Misschien als het een volgende keer voorkomt... Mocht de poep wat hard zijn, lauw water laten drinken. En een beetje olie insmeren van binnen en buiten (olijfolie bv) dan kan het makkelijker glijden. Lydia wat leuk een jongen! Dan heb je beide hihi, ik hoop eigenlijk stiekem op een meisje Nina, alleen voeten gedaan, die man kwam bij mij thuis en was zo een hele avond bezig. Kon ook heel veel vertellen aan de stand van je tenen enz, echt heel apart maar het klopte allemaal! Als ik deze zwangerschap weer iets van pijn krijg schakel ik hem direct weer in! Hopelijk draait jullie kleintje.
Oeh Lydia wat leuk zeg!!!! Dan ben je compleet! Hihi! @Nina, hopelijk draait de beeb hoor! Hoe was de liggingsecho? @Xd willen julle het weten? @Hier alles prima!! Vroege vogel hierzo! Fijn weekend allemaal!