Warm? Hoe bedoel je?! Hier pootjes als een olifantje.. Pff, meiden.. Ff klagen hoor, ben het zo zat.. Mn buik weegt zoveel, omdraaien in bed gaat haast niet meer; elke keer als ik dat doe krijg ik weer een harde buik.. Nog ff geduld! Gisteren liggingsecho gehad en ons beebje ligt nog wel steeds met hoofdje beneden, maar nog niet ingedaald, super laat dus.. Hoop dat het snel gebeurt! Hoop zo dat ik spontaan eerder begin, en zo niet dat ik vroeger ingeleid mag worden; zowiezo bij 39 wkn is gezegd vanwege de groei, maar wil zelf liever 38.. Over een week, volgende week woensdag, naar gyn voor groeiecho en dan bespreken hoe of wat.. Hoop dan het liefst do of vr al!! Dag dames.. Dankje voor het klagen! Xx Nina..
Nina, met dit weer en zo'n buik mag je klagen! Buikfoto? Ik ben ook benieuwd naar de buikjes van xd en Lydia! Hier alles goed, J is echt n lekker kind!! Ze is dr handen aan t ontdekken en doet mooie pogingen tot duimen. Zo lief!! Hoe is t met de rest?
Hoi dames! Wij zijn een paar dagen weggeweest Nina spannend zeg! Dat indalen komt vast goed, julan daalde pas tijdens de bevalling. Ben benieuwd naar jullie kleintje! Iedereen de warme dagen overleefd? Hier gaat alles goed. Ik voel me prima. Julan loopt als een speer de leeftijd die hij nu heeft is zo leuk, lekker ondernemen en zo heerlijk onschuldig maar toch ontdeugend
Wow Lydia, al weer een flinke buik! XD, hoe ziet jouw buik er nu uit? Foto! Ik heb al een tijdje niet getypt, maar lees wel mee hoor. Ik heb nog een weekje vakantie en dan begint het werkende leven weer. Vandaag hebben we een kitten opgehaald! Echt leuk, zo'n kleine donderstraal. Molman en ik hebben het ook over pleegzorg gehad. Wellicht gaan we dit een vervolg geven. Een eigen kindje wordt m niet meer. Ik ben weer aan de anticonceptie, sinds mijn zwangerschap was ik weer wat regelmatiger ongesteld maar altijd heel heftig en minstens een week. Na de miskraam en nog twee maanden proberen (de echte allerlaatste kans, grenzen worden toch steeds weer verlegd) heb ik aanstaande dinsdag een afspraak met de dokter voor het plaatsen van een Mirena. Definitief geen kindje meer dus, het is prima zo. Ik blijf lezen hoor!
wauw lydia al 19weken weer... ik lees ook geregeld mee en schrijf ook weinig tot niet... hier volgende week nog een weekje thuis en dan na 9mndjes thuis te zijn geweest op 4 sept terug werken, gelukkig heb ik de goeie uren kunnen regelen en minder uren... dat maakt het achter laten van L. en de andere L'en iets makkelijker... hier ook nog altijd een wens voor een 4e maar belgische mama man vindt het goed zo...
@lydia flinke buik heb je al echt mooi,loopt jullie meid al? @xd fotobuik van jou? ben wel nieuwsgierig @nina hoe gaat het met jou? nog goed te doen? @magic al een lange tijd niks van jou gehoord hoe gaat het met jou en sem? @belgischemama misschien dat je je man later kan overhalen @poemel leuk he die kleintjes te zien kruipen en gelukkig geen last gehad van de tandjes,hier gelukkig ook niet hij heeft er al 5 en de volgende 3 beginnen door te komen. Damine die wil al een tijdje geen groente eten hij was zo een goede eter en nu lijkt het wel alsof hij alle groente niet meer lekker vind iemand van jullie tips ik blijf het uiteraard elke dag proberen maar het wil niet echt lukken. Verder doet hij het prima
Hallo allemaal Mol een kitten wat schatig foto? lydia wat een mooie buik. Hopelijk lukt het ons ook deze keer we hebben net 2 embryo,s terug laten plaatsen beide goeie kwaliteit een A en een B vorige keer 2 C -tjes dus wij zijn nu erg positief we hebben hierna zelf nog een kans want ze hebben 1 embryotje in kunnen vriezen Gelukkig weer wat meer hoop 12 september mogen we testen dus maar weer wachten. Duimen dames veel liefs en dikke knuf saskia We gaan nog even genieten hebben nog ruim 1,5 week vakantie
Hey ladies!! Ik mis t geklets hier!! @ Nina; hoe gaat t meid? Hou je het nog vol? @ Sas; wat fijn!! Dat klinkt beter dan de vorige keer. Ik ga de komende weken heel hard voor je duimen!! @ XD; hoe voel je je? Groeit de buik en de uk goed? Ben hè er al uit of je wilt weten wat het is? @ Lydia; mooie buik hoor!! Voel je je goed? Morgen al op de helft @ Chulla; wat n hoop tandjes al @ Mol; leuk, een kitten! Gisteren bedacht ik me opeens dat ik niet meer weet hoe het voelt om zwanger te zijn, om n kindje te voelen bewegen... Werd er even verdrietig van. Wij willen graag een tweede. Nu nog niet hoor, pas als J een jaar is ofzo, dat we ervoor gaan. En we hebben besloten om tot IUI te gaan en niet verder. Dat voelt als niet juist, niet eerlijk tegenover J. Met J gaat het goed; ze heeft gisteren dr prikjes gehad. Ze heeft gehuild!! Met snikken en al... Zo zielig! M'n hart brak echt. Ma de Paracetamol ging t beter. Nu is ze weer vrolijk. Heerlijk kind!
hoi meiden, ook even weer een berichtje van mij. @lydia mooie buik, hoe voel je je verder? @sas wauw meid dat is positief ik ga heel hard voor je duimen. @nina hoe gaat het met je? hou je het nog vol? of ben je al aan het bevallen @mol leuk een kitten, @eevie wat mooi dat het zo goed gaat en wat zielig heh die prikjes. @xd hoe gaat hetmet jou? hier gaat hetgoed, na alle pech te hebben gehad weer lekker aan het werk, vanaf volgende week ga ikdrie dagen werken omdat er niet meer uren zijn, dus ben wel weer aan het solliciteren maar goed dat is niet anders. verder heb ik vorige week dinsdag weer pregnyl gespoten, en aan de klus geweest dusnu weer afwachten. gelukkig zijn ze er nu wel achter dat ik heb beste reageer op 112.5ie, deze ronden waren we gestart met 90, dit heb ik vijf dagen gedaan, toen dosis omhoognaar 101 toen na twee dagen dosis omhoog naar 112.5 toen dosis na twee dagen naar 150wantmelichaam reageerde niet goed, toen sloeg de 150 aan en werd ik terug gezet naar 112.5 dit heeft uiteindelijk doorgezet. en gaan we voortaan met 112.5 starten.
hi ! sas spannend meis! ik duim kei hard voor je !! hier morgen op de helft ( en 20 weken echo ) spannend! tijd vliegt.. komt denk ook omdat ik er niet helemaal van kan genieten.. veel te bang dat het misgaat..' ben blij als er een gezond kindje op mn buik ligt en het 'klaar' is met zwanger zijn.. sammie, nog een weekje wachten dus..? spannend!
@sas wat een goed nieuws ik ga keihard voor je duimen @lydia spannend morgen geniet van de echo,en wat leuk dat jullie kleine meid al wat kan lopen' @eevie ben je alles zo snel al vergeten haha.
Haaa dames, sorry sorry, ik ben ZOOOO druk de laatste tijd. Gaat heel goed hier. De leeftijd van Julan nu is echt super. Hij is vrolijk, eet alles, lacht de hele dag, gaat van hot naar her. Echt superleuk Zal binnenkort even een fototje plaatsen van mn buik, die groeit al goed Lydia, bang dat het misgaat? Hoe komt dat? Chulla, rond de leeftijd van Damine had Julan ook een periode van minder eten. Kreeg er ook geen groente in. Wat ik denk wat het beste werkt is vooral niet pushen en drammen, ik vind zelf dat eten leuk moet zijn. Als je er moeilijk over doet en er een strijd van gaat maken dan zien ze eten op een gegeven moment als iets wat niet leuk is. Duurde bij Julan een goede maand, daarna at hij (gelukkig) alles weer. Eevie, gossie. Zielig he die prikjes. Leuk dat jullie het al over een 2e hebben! Ik heb mn buik nooit gemist, en zit er nu eigenlijk ook niet op te wachten. Maarja het moet he Sas, spannend joh! Mn duimen draaien voor jullie. Mol, ik zag je namentopic. Grappig want mijn doorpnaam is jullie naam