Ben indd ook erg benieuwd naar Nina! Xd knap hoor dat jullie je nieuwsgierigheid kunnen bedwIngen ! Hier was het wel gewoon met 19 weken.
Ja hier ook de echo met 19 weken, maar eerst wat dat altijd met 20 weken (bij Julan was dat nog dus in de loop van het jaar vervroegd naar 19 weken?). Ja ik ben echt ZO nieuwsgierig haha, sowieso met alles, dus niemand kan geloven dat ik dit volhou zonder te weten wat we krijgen. Maar dat is voor mij alleen maar goed om dit door te zetten hihi, even bewijzen dat ik dat wel kan!
@sas jaaaaa meidd van harte gefeliciteerddd!!!!!!!!! ow wat ben ik blij voor jullie geniet lekker van je zwangerschap meid @lydia gefeliciteerd met jinte 1 jaar alweer wat gaat de tijd snel he @xd bijna op de helft wat gaat het snel,probeer je nog wel een beetje te genieten van de zwangerschap ondanks dat het niet zo mee zit,je moet zo maar denken alles komt goed.(makkelijker gezegt dan gedaan i know)maar doe rustig aan meid. @sammie hopelijk werkt accupunctuur bij jou en ben je ook snel zwanger het is je zo gegund meid ik duim voor je @eevie wat een heerlijk kindje hebben jullie echt een knapperd @nina mooie foto! is de kleine er al haha ben zo benieuwd @de rest ik kan het niet echt bijhouden maar degene die ik vergeten ben hoe is het met jullie? Het is weer een tijdje geleden hier gaat het redelijk Damine heeft veel last van hoest en verkoudheid,nu blijkt hij waarschijnlijk astma te hebben zo zielig dus zit niet echt mee hier Nu 2 weken aan de medicijnen en dan terug naar de ha als het niet beter gaat moet hij naar de kinderarts. Voor de rest is het een heerlijk kind trekt zich overal aan op probeerd alles na te doen en na te zeggen zo schattig,we genieten er elke dag weer van. Ik ga me bed weer in welterusten dames
A gossie wat sneu van Damine zeg! Hopelijk komt er snel uit wat het precies is dan kan er ook wat aan gedaan worden he! Ik denk dat Nina aan het bevallen is of al bevallen is, denken jullie niet?
Als t goed is, is ze inmiddels wel bevallen. Ze zou maandag ingeleid worden, dus dan moet de beeb er inmiddels wel zijn toch? Ik hoo dat alles goed gaat.
Ik lees dat ik hier gemist wordt Sorry, sorry, sorry. Lees wel steeds mee vanaf mijn telefoon, maar wordt toch ook wel eens tijd dat ik ook weer eens wat laat horen *schaam* Hier gaat het super. Ons mannetje groeit als kool, rolt volop om, eet en drinkt goed, slaapt goed en is de hele dag lekker vrolijk. Sinds kort gestopt met de borstvoeding, dus ook weer wat flexibeler. En nu heel benieuwd wat mijn lijf gaat doen en of de pco toch weer terugkomt. Hoe is dat bij anderen hier?
Fijn dat alles goed is koolmees! Ook alweer 7 maanden joh. Hier nog steeds pco, ik ben een keer of 3 ongesteld geweest na de bevalling (in 1 jaar tijd, en dat had ik daarvoor ook zo). Maargoed, wel spontaan zwanger geworden
He meiden! Hier alles ok! Lizzy stapt al langs de bank etc. dus ze gaat hard met haar kleine beentjes!!! Wilde even wat kwijt Van dinsdag op woensdag nacht is een goede vriendin van mij op 23 weken moeten bevallen van haar dode zoontje.... Pfff dit is echt living hell gewoon. Ze kreeg buikpijn en bloedverlies, toen is ze direct opgenomen met weeën activiteit, haar vliezen braken en toen is de baby overleden Dit is zo niet eerlijk... Ze moest gewoon bevallen van haar dood zoontje... Ze zijn sterk maar dit trek je toch niet? Xxx
Oh wat verschrikkelijk poemel!! Heb er tranen van in m'n ogen... Jeetje wat heftig... Hee koolmees!! Je bent er weer! Fijn dat t zo goed gaat meis! Ben je nog niet ongesteld geweest? Ik ben in ieder geval nog niet ongesteld geweest. Misschien omdat ik nog borstvoeding geef, maar morgen is J wel al weer twaalf weken. Morgen is t ook precies n jaar geleden dat ze "gemaakt" is; toen hadden we de IUI. Toch wel bijzonder... Wanneer werden jullie weer ongesteld? Hoop zo dat t toch vanzelf komt. Anders misschien vragen (over n paar maanden) of t opgewekt kan worden? Wil toch wel rond februari kijken of we voor n 2e kunnen gaan denk ik...(of later hoor, maar dat zien we dan wel)
Oh Poemel, jakkes. Kippenvel over mn hele lijf. Wat VRESELIJK dat zulke dingen soms gebeuren. Sterkte, en ook voor je vriendin. brrr Eevie, ik ben in mei bevallen en in februari ben ik een keer ongesteld geweest. J. alweer 13 weken joh. De tijd gaat zo snel he. Zaterdag is Julan alweer 16 maanden. Ik vind deze periode tot nu toe echt de leukste. Hij weet zoveel, kan echt vanalles, hij snapt wat wij zeggen. Is daardoor een handig hulpje (hij helpt met tafeldekken enz hahahaha, ik maak er nog maar even gebruik van). Hij begint met praten. Ohh echt iedere dag vind ik hem leuker!
@Poemelke: wat vreselijk! Sterkte! @Eevie: nee, hier nog niet ongesteld geweest. Maar gaf ook tot voor kort bv. Ben ook heel benieuwd of er iets veranderd is, ben door mijn zwangerschap bijna 10 kg afgevallen. Hier moeten we sowieso nog 2 mnd wachten met een evt tweede ivm de keizersnee.
hoi meiden hoe gaat het hier? hier gaat.het wel. we hebben donderdag uitslag gekregen van het semenonderzoek. en die was echt slecht. toch wel weer een klap. beweeglijkheid was 12% en er waren 13miljoen. de enige optie is voor ons als het zo blijft een icsi behandeling. we hebben afgesproken om nog twee keer een eisprong bij mij op te wekken. dan weer een semenonderzoek, en bij slecht resultaat gaan we verder, want dan kunnen we niet lang meer wachten. was wel even heftig. we hebben wel gezegd we hopen dat ie slechter is maar zo slecht hadden we niet verwacht. pff maar geen stress althans dat proberen we te vermijden. @koolmees wat gaat het snel heh. mooi mannetje heb je. wat zal nina hebben een meisje of een jongen.