Onze oude nieuwe Clomid gebruiksters-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Haha grappig dat jullie alles zo plannen, wij laten het gewoon op ons af komen. Ik zorg savonds dat ik julan zn kleren klaar leg en zn tas met spullen staan dan ook klaar. Dan ataan we sochtends op en kunnen we eigenlijk zo gaan. Je krijgt er vanzelf handigheid in. En nu moet je nog veel meenemen, dat is rond de 1 jaar al een stuk minder:)

We weten niet wat we krijgen, ik zal we te speuren en dacht een piemeltje te zien. En toen zei ze kijk en dat is de navelstreng. Hmm geen piemeltje dus haha
    8 oktober hebben we opnieuw de 20 weken echo!

2. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Nou, mijn vriend heeft ADD, dus die is s ochtends nog niet super helder zonder ritalin! Hahaha!! Dus moeten we het opschrijven, zodat hij een isee heeft van hoe en wat. Ik moet wel al om 7.20 weg, anders haal ik t niet. Dan moeten we alles de avond ervoor klaar hebben.

3. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ohja dat herken ik een beetje, mijn vriend heeft pdd nos;) dus met een papadag schrijf ik ook alles voor hem op hihi
    Maar de andere dagen doen we gewoon wat, komt altijd wel goed:)

4. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Oh ja dat is waar, dat heb je wel eens verteld over jouw vriend. Misschien n stomme vraag, maar hoe is hij met Julan? (Neefje heeft ook PDD NOS en vraag me wel ns af hoe zijn toekomst kan gaan zijn.)
    Het is niet heel erg hoor, met z'n ADD, maar anders moet uk alles zo aansturen voor mijn gevoel, dus hebben we gekeken hoe we t kunnen doen. Ben benieuwd!

5. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Gaat hartsikke goed! Zolang er niet teveel stress is van andere dingen.
    Maar dat is gewoon plannen, hij moet weten waar ie aan toe is en dat loopt alles wel goed.
    Hij heeft het ook niet extreem, mensen die hem niet kennen merken het niet.

6. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    verzorgster bij de thuiszorg
    doetinchem
    Hallo dames
    Nina wat een plaatje geniet ervan.

hier gaat het redelijk alleen snotverkouden en gewoon niet lekker smorgens misselijk en smiddags savonds niet wetend wat te eten of drinken.

Dikke knuf saskia

7. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Sas, vervelend zo misselijk! Ik had dat bij Julan ook heel erg, ging rond 14 weken over.
    Voel je je wel goed op de bijbehorende kwaaltjes na?

8. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    doetinchem
    Verder gaat het wel goed ik merk er niet veel van kan ook nog niet echt he
    En ik val ook nog af ook dus ik blijf op het zelfde gewicht ik ben erg benieuwd naar de echo.
    Mijn borsten zijn wel wat groter :)

9. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    boekhoudkundig medewerkster
    hii dames hoe gaat ie hier?
    hier gaat het goed we hebben een beetje positief nieuws uit het ziekenhuis. pfff wat stond ik perplex, maar we krijgen zondag een iui. me man moet in het ziekenhuis produceren en het opvangen in een vloeistof wat er voor zorgt dat de zaadcellen beweeglijk worden. en als de iui niet lukt, gaan we volgende keer voor icsi afhankelijk van de kwaliteit wat het dan is. had nu een vervanger die ons wel begreep. en die gaf aan dat we gelijk iui hadden moeten hebben en dat de kansen niet optimaal benut waren. gelukkig zijn we dus weer iets verder. en deze gyn zei dat als mijn gyn het er niet mee eens was, ik dan vanaf vandaag haar patient werd. gelukkig worden we nu wel goed begrepen. ben toch wel blij hier mee weer een stapje voorwaarts.

10. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Sammie, wat een goed nieuws! Eindelijk een gyn die met jullie meedenkt. Spannend, gelijk zondag al. Mijn duimen draaien voor jullie. Hopelijk loopt dit uit op supernieuws!!

11. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    @nina wat een prachtig ventje hebben jullie
    @sammie wat fijn dat jullie weer verder kunnen mijn duimen draaien voor jullie

12. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Hoi Dames! Heb een weekje niet kunnen reageren, we zijn met mijn schoonfamilie naar Spanje geweest!! Was echt helemaal geweldig! We hadden een grote villa, eigen zwembad, en kleintje heeft zich voorbeeldig gedragen!
    Dus ben er weer! Nu langzaam haar eerste verjaardag voorbereiden! :D
    Wat gaat alles toch hard!

@chulla, jij ook al met voorbereidingen bezig?
    @Sammie, goed nieuws meid! Hoe ging het zondag?

xxx

13. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Lekker poemel ! :)

14. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    hoi dames,
    zondag ging wel goed maar was dubbel.
    het moest in het ziekenhuis geproduceerd worden en moest in een vloeistof worden opgevangen. om zo de beweeglijkheid beter te krijgen. echter was er na het bewerken maar een half miljoen goede zaadcellen, daarmee hebben iui gehad, maar eigenlijks was de uitslag dus weer slecht en is enige optie nog als dit niet lukt, een icsi. en dat was toch wel weer een domper. maar nu is het gewoon afwachten, we gaan nergens van uit valt het altijd mee.

15. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Spannend hoor, wanneer weet je meer sammie?

Poemel, lekker joh weekje weg! En leuk de eerste verjaardag alweer, wat gaat het toch ontzettend snel he. Wat geven jullie Lizzy?

Lydia, hoe gaat het met je zwangerschap?

16. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Spannend Sammie! Hopelijk is deze iui gelukt !

Zwangerschap hier .. Sjah ... Bagger! Iedere dag misselijk en hartstikke last van m'n bekken .. Wil
    Eigenlijk ni klagen maar kan af en toe gewoon niet meer lopen zoeen pijn ..
    Ben al minder gaan werken en hoop nog wel ff op de Bso te kunnen blijven ( buitenschoolse opvang) .. Moet er ni aan denken 15 weken thuis niks doen!

17. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    @lydia wat balen dat je zo misselijk bent en last van je rug hebt. hopelijk is dat snel beter.
    @xd ik heb zondag de 30ste september iui gehad en zou dus rond 13/14oktober meer weten. dat wachten is het minste heh. maar ja we zullen zien.
    we houden hoop, en anders gaan we voor icsi.

18. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    @sas hoe gaat het met je meid, wanneer hebben jullie de echo? had je je gesprek met moeders voor moeders gehad? daar deed je aan mee toch?

19. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    doetinchem
    Nou meiden het gaat hier geweldig we zagen 2 sterke hartjes kloppen we zijn zo blij maar het moet nog wel even bezinken :)

20. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    WAUW!! Sas een tweeling!! WAUW!! Wat gaaf meis! Was het mooi? Wauw, ben er stil van. Ben zo blij voor jullie!! Xx

Deel Deze Pagina