Onze oude nieuwe Clomid gebruiksters-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Kan niet uploaden vanaf m'n telefoon!

2. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    Leuke creaties dames! Vind het ook leuk als jullie creabea's je knutsels posten, ben benieuwd. :D

Ben moe.. Gisteravond pas om 01.30 uur op bed, heb wedstrijd tennis gespeeld. Wel gewonnen gelukkig. En de drankjes achteraf (cola hoor!) zijn altijd het gezelligst he? Nu kan ik met moeite mijn ogen openhouden achter mijn computertje. En het is pas 10.10 uur... zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

3. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Mooie hartjes poemel!!
    Koolmees, hoe voel je je??
    Blondy, leuk tennis.. Ik doe dat ook, tijdens zwangerschap niet kunnen doen, wil binnenkort weer beginnen:)
    Lely, al zenuwachtig voor de bevalling??
    Magic, idd waar ben je?

X

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    poemel kei leuk ! die hartjes

5. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Eevie: Leuk schoolreis vandaag, je bent misschien alweer bijna terug, maar toch veel plezier!! En ik vind eigenlijk gewoon dat er deze maand een plakbeeb moet komen, dat moet gewoon!
    @Blondy: En al in slaap gevallen? Ach een gezellige avond op z'n tijd is toch ook belangrijk ;)
    @Magic dream: Ik begin nu toch ook wel heel nieuwsgierig te worden :)

Hier gaat het prima. Merk eigenlijk niet zoveel, ben alleen vanaf 's middags heel erg moe. Soms wel onzeker als ik me heel goed voel, maar zolang er geen bloed is probeer ik er toch zoveel mogelijk van te genieten. Vanavond gaan we het mijn schoonouders vertellen, die wisten ook van de MMM, ik ben zo benieuwd naar hun reactie! :)

6. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    Ik ben nog wakker hoor Koolmees! :D
    Ga over 10 minuutjes lekker naar huis en dan na het eten lekker een powernap op de bank doen denk ik. Vanavond weer een latertje. Dan zijn we daarna echt wel aan het weekend toe! Nog 1 dagje werken.. ;)

Veel plezier met het vertellen aan je schoonouders vanavond. Ben benieuwd naar hun reactie; ongetwijfeld zijn ze superblij!

En Eevie, lekker natgeregend vandaag? ;):D

7. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Blondy: Slaap ze ;) En alvast een fijn weekend, geniet ervan!

8. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik zit al weer in de bus terug; superleuk, Burgers Zoo! Mooi park! Heb zelfs zon gehad!!
    Nu lekker met n filmpje over de Zoo in de bus terug, ben kapot. Heb trouwens nog geen echte testzenuwen. We zien t wel. Heb nergens last van, dus ach, we zien het wel! Xx

9. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Hey meiden!
    @koolmees, veel plezier met vertellen! of is het al gebeurd? hoe reageerden ze?

Aan de dames die pas bevallen zijn, of het sowieso weten, hoe werkt het precies in het bedje zeg maar, hebben jullie een fleecedeken (die wat je voor de kindjes krijgt bij de prenatal) en daaroverheen een dekbedovertrekje? want ze mogen nog niet onder een dekbedje he?
    Of hebben jullie gewoon een lakentje over een dikker dekentje heen?
    Misschien helpt een foto haha!!
    Ik heb geen flauw idee hoe dat nou werkt/moet, wil nl graag zelf een overtrekje maken, maar niet als ik het straks niet kan gebruiken!
    Thnx Alvast!!!!

xxx

10. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    Xd.. Nee.. kijk er naar uit.. bevalling van bas ging ook Goed en vlot..
    Poemelke.. je moet een ledikant deken halen.. van katoen.. geen fleece.. dat is te warm.. bij diverse winkels hebben ze wel die dekens... en dan idd met een dekentje.. wat ik na een paar weken deed.. was de deken in een dekbedovertrekje doen.. dus je kan ook gerust een dekbedovertrekje maken of kopen.. die ik heb gemaakt kan je beide manieren gebruiken..

11. magic dream

magic dream Actief lid

2 sep 2010
    243
    0
    0
    hey meiden
    HOERA ONZE SEM IS 4 JUNI OM 18.45 GEBOREN HIJ WEEGT 2270 GR heb een keizersnee gehad ivm stuitligging...
    ff vlug ben idd 4 juni bevallen 6 weken te vroeg maar ons manneke doet het erg goed en zijn sinds gisteren thuis..
    vandaar dus dat ik hier niet meer ben gEweest
    ga proberen morgen ff het hele verhaal erop te zetten is allemaal zo vlug gegaan..

xxx magic

12. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    heeee magic !
    van harte gefeliciteerd met je zoontje :D!
    ons babytje (Als het een jongen was geweest ) had ook Sem geheten :)

ben beniuewd naar je verhaal!

genietze :D

13. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Joehoew!!magic van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Sem!!
    Ben benieuwd naar je verhaal meid! Wel ook alles goed met jou?

@Lely, ja die katoenen,heb ze gezien bij de babydoll geloof ik! Die wil ik dan in een passend overtrekje stoppen,dat kan toch voor een pasgeborene dan? Warm zat met een slaapzakje?of is dat dan weer te?
    Show je die van jou een keer?

Xxx

14. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Poemelke: Ze vonden het geweldig, mijn schoonmoeder moest er echt even van bijkomen :D
    @Magic dream: Van harte gefeliciteerd met jullie Sem! Je was dus toch gewoon aan het bevallen! Fijn dat het goed gaat, geniet ervan :)

15. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    Magic.. gefeliciteerd!! Maar dit was niet de afspraak hè.. om eerder te bevallen dan.mij.. whahahaha...

Poemelke.. stuur me je emailadres per pb.. dan mail ik je ff wat fotootjes

16. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Jaaa magic, gewoon al een kindje:) proficiat!! Ben benieuwd naar je verhaal.
    Geniet van elkaar!!!

17. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Gefeliciteerd met Sem, Magic!! Leuke naam ook! Hoop dat je jr hoed voelt en dat je lekker kunt genieten.

@poemel; ik dacht dat baby's niet ander een dekbed mochten, maar alleen lakentjes... Moet misschien toch nog best wat leren!
    @koolmees; super dat ze het zo leuk vonden!!
    @lely; jij bent de volgende, meid. Nog even volhouden...
    @Mol;hoe is het jou meis?
    @Lydia; lekker aan t genieten van de beeb in de buik?
    @de rest; alles goed?

@Eevie; nog 2 weken en dan is t vakantie. Heerlijk!! Heb het zóóó druk op m'n werk. Ben deze week nog niet vóór 19.00 thuis geweest en heb dan thuis ook nog gewerkt!! Lang leve het onderwijs...
    Verder alles goed. Heb sinds de miskraam wel steken, rechtsonder in m'n buik. Ben bang voor n cyste, maar daar is bij de echo's niets over gezegd. Dan zal het er niet zijn toch? Verder soms zere boobs en meer afscheiding door de bollen, maar dat is normaal. Ben te druk en moe om bij zwanger worden stil te staan. Ben gewoon blij dat ik nu niet naar het zh hoef! Dat zou ik nu niet trekken met m'n volle agenda!
    Fijne dag vandaag meiden!

18. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Goedemorgen!
    @ Koolmees, helemaal super meid!! dat blijft voor altijd in je herinnering zo'n moment!!

@Lely, je hebt Pb, was gister in slaap gevallen!;)

xxx

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    nou genieten ... werd wakker met kei harde buik met hyper meisje erin ..
    dus was niet zo lekker om te werken .. heb geregeld dat ik naar huis kon en lig nu op de bank ..

nog ff volhouden meis en dan lekker vakantie.. ik kan ook niet wachten..
    lekker niks doen :)

20. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    verzorgster bij de thuiszorg
    doetinchem
    @Jeetje Magic gefeliciteerd meid met sem tja dat ging inderdaad even anders dan geplant ben benieuwd naar je verhaal en foto's :)

@Koolmees wat leuk dat ze zo reageerde geniet ervan meid vertel het maar lekker rond

@Eevie de laatste werklootjes wegen ook het zwaarst dikke knuf meid :D

@lydia goed zo denk maar aan jezelf en je meissie:)jij ook nog even zo tezien heb je je vakantie en verlof lekker achter elkaar lopen.

@lelymupske nou jij bent toch de volgende :D

Nou hier gaat het goed kan alleen niet naar buiten ben mijn sleutels kwijt:D gelukkig nog wel via de voordeur en gelukkig komt chris om half 3 thuis.

Verder pa is lekker weer thuis en we proberen het beste er maar van te maken hij heeft nou een bijspuitschema mee gekregen dus we zullen zien.

Ik kan onderhand niet wachten raar genoeg om in nijmegen te beginnen geduld ja dat woord daar word je soms tuureleurs van:D

Nou genoeg smilies dames fijne dag en weekend allemaal tot later

Dikke knuf voor jullie allemaal

saskia

Deel Deze Pagina