Whaaaaaaaaahaaaaa!!! Sas! Een tweeling! Wat ontzettend leuk! Meteen compleet het heeft zo moeten zijn!! Onze eerste topic twin joh! @Lydia, meid in hemelsnaam doe rustig aan, als je last hebt van bekkeninstabiliteit en je gaat over je grens pff daar word je niet vrolijk van! Denk aan jezelf en mini! xxx
Woeps Sas!! Een 2ling! Gaaf joh, schrokken jullie niet heel erg hihi. Wauw, super hoor. Nogmaals proficiat! Lydia, bekken doet ZO pijn. Doe rustig aan he. Ik had het bij Julan heel erg maar de voetreflex heeft me er vanaf geholpen. Begin het nu weer te merken dus ik ga hem binnenkort weer bellen. Buiten de bekken om gaat het wel goed, en met Jinte er zo bij. Lukt dat? (loopt ze al, weet het ff niet meer?)
Dank je wel dames het is nog zo raar je kijkt er 5 jaar naar uit en nu is het zover ik had al veel vragen maar nu nog meer ik heb net een afspraak gemaakt voor 18 oktober dan krijgen we hier in Doetinchem de echo we hoeven dan ook niet meer in Nijmegen terug te komen ik vind het nog zo eng er kan nog zoveel fout gaan maar we zien wel ik ga proberen te genieten. Wanneer hebben jullie bvb afspraken gemaakt met de pufclub En informatie gezocht bij de zorgverzekering? Xxx twinmom 2be
xd, jin loopt wel maar nog niet zo dat ze altijd loopt zeg maar maar scheelt wel.. als ik dr roep komt ze en zelf klimt ze de trap op ( met mij erachter natuurlijk ) ik doe ookal rustiger aan hoor maar blijft moeilijk.. Sas, heb je een foto van je echo ? verder wel ales goed hier met minimannetje in mn buik hij is nog drukker (de hele dag dooor ) dan Jinte dus dat word nog wat
pufclub deed ik niet aan maar zorgverzekering kun je volgens mij al bellen ( of na de volgende echo ?! )
sas wat geweldig meid een 2ling!! het is jullie ook zo gegund,ga lekker genieten meid hey gaat zo snel allemaal dus lekker van genieten hett komt zeker goed Ja hier word ons mannetje overmorgen alweer 1 jaar wat gaat de tijd snel zegg
@chulla van harte gefeliciteerd met je zoon. 1alweer wat is het jaar snel gegaan heh geniet er lekker van hopelijk is hij goed verwent
Bedankt lieve meiden Het gaat indd enorm snel en ons mannetje is enorm verwend. Hoe gaat het met jullie allemaal?
Hey ladies, Hier weer eens achter de computer, dus tijd om een verhaal te schrijven @ XD; wanneer heb jij weer een echo? @ Sas; hoe voel je je, meis? Al aan het wennen aan het idee? Ik ben met 27 weken mee gaan doen aan zwangerschapsgym. Ik vond het echt heel erg leuk; actief zijn, info over zwanger zijn en bevallen en ik heb er toch ook wel een aantal erg leuke contacten aan over gehouden! Maar met een tweelingbuik zou ik misschien wat eerder gaan? Ik kreeg hier trouwens 100 van de 130 euro voor vergoed! Info bij de verzekering kun je al heel vroeg doen, meestal via internet. @ Lydia; hoe gaat het met je lijf en de kleine man? @ Chulla; nog gefeliciteerd met Damine. 1 jaar al weer! @ Sammie; wanneer mag jij testen meis? Ik duim voor je!! Hier gaat alles goed. Gisteren was mijn laatste verlofdag, vandaag is officieel mijn ouderschapsverlof begonnen. Wat dus wel inhoudt dat ik morgen weer moet gaan werken Aan de ene kant heb ik erg veel zin om weer te werken en niet alleen maar "mama" te zijn, aan de andere kant voelt het heel raar. Echt het besef dat ons meisje zo hard groeit. Ik weet niet of ik het verteld had, maar ze kan sinds vorige week omrollen. Van haar rug naar haar buik én terug! En inmiddels heeft ze door dat ze het beide kanten op kan! Het CB vond haar heel snel. Ze is inmiddels 61cm en 5600gr. Morgen heeft Eevieman haar voor het eerst de hele dag alleen thuis. Hij vindt het erg spannend! Zal vast goed gaan. Die 2 zijn zo gek op elkaar! Afgelopen weekend zijn we heerlijk naar zee geweest. J in de draagzak en lekker op het strand gelopen. 's avonds de open haard in het huisje aan en van elkaar genieten. Was geweldig.... J is trouwens ook al een dagje gaan oefenen bij de GO. Ze vond het volgens mij wel prima! Nou mag ze woensdag en vrijdag officieel! Nou, ik ga die kleine druktemaker entertainen! xx
@eevie, wat een snelle meid heb je. geweldig dat alles zo goed gaat. en nu mag je weer werken, maar het lijkt me inderdaad wel lastig, maar komt vast goed. ik mag officieel testen 14/15oktober, ik heb vandaag gekeken of de pregnyl nog aanwezig was en die test was negatief dus lijkt me dat het uit me lichaam is. verder gaat het hier wel, sinds vorige week al in de ziektewet met me rug, dat ging weer een beetje beter en nu heeft de griep mij aangevallen, spugen en ook een soort van buikgriep erbij, koorts, dus gaat lekker. ik durf over de iui niet veel te zeggen alleen krijg ik het gevoel dat ook deze poging niet gelukt is. maar ik moet nog een week afwachten. pfff zwaar hoor best wel. het is een beetje dubbel. het laat me ook niet los dat het semen steeds slechter wordt, mocht deze poging zijn mislukt, wil ik voor icsi want dat is de enige optie nog en niet meer wachten tot het nog slechter wordt.
Chulla, nog proficiat met Damine! Wat vliegt dat eerste jaar voorbij he! Gisteren weer de nieuwe 20 weken echo gehad en echt alles zit er goed uit! Zo blij!! Eevie, heerlijk weekendje gehad zo te horen. Fijn joh! En wat knap van J. Succes weer met werken, dat is altijd weer even wennen en loslaten he... Komt goed! Sammie, spannend hoor nog een klein weekje. Mn duimen draaien voor je!
eey dames, hoe gaat het met jullie? kort berichtje van deze kant, deze iui lijkt niet gelukt. er zijn rode duivels gespot. mmmm dan toch.maar voor de icsi, morgen het ziekenhuis maar weer bellen. grrr shit zooi
Sammie nee, wilde net typen dat het spannend is lees ik Je volgende bericht .. Hier gaat t wel .. Wel nog steeds de bekende klachten maar ja.. Met jinte gaat t super verder
@xd gelukkig zag alles er goed uit wisten jullie al wat jullie krijgen of wou je het dit x niet weten (ben het vergeten) @lydia gaat snel al bijna 26 weken weer @sammie wat jammer meid knuffell @eevie jullie meid is wel super snel echt leukk Lang niks gehoord van magic en laurise mochten jullie nog meelezen hoe gaat het met jullie en de kleintjes??
Wij willen het niet weten! Met Laurise gaat het heel goed, ik spreek haar vaak onze kindjes zijn even oud Ben ook benieuwd hoe het met magic en sem is