Aaah sammie wat balen meid het zal zwaar zijn en worden ik weet er echt alles van maar je kunt het one day at a time heb je vragen deins niet terug we staan allemaal achter je dikke knuf Saskia
dank je wel meiden voor jullie lieve woorden doet me goed. ik heb vandaag naar ziekenhuis gebeld maar deden een beetje moeilijk nu wordt ik morgen teruggebeld voor een afspraak voor vrijdag pfff. ik was niet heel netjes aan de foon. pfff krijg soms de kriebeles maar goed. net wat je zegt sas we krijgen het nog zwaar en idd one day at time.
Nou ik snap best dat je niet vrolijk bent aan de telefoon, je wilt zwanger zijn en dat duurt gewoon lang bij jullie! Mag je best eens bot zijn. Gaat de afspraak vrijdag over de vervolgstappen?
de afspraak morgen gaan ze weer kijken of ik mag beginnen met spuiten maar wij willen icsi dat is de enige manier nog dus ik laat me.niet afschrpen.
en terecht! .. op je strepen staan meis! en indd logisch dat je niet zo vrolijk bent aan de telefoon.. is ook niet raar. x
hehe eindelijk pffff. we worden op de lijst voor icsi gezet, doordat er niet gelijk plek is maken we deze ronde weer af met een iui. pfff heeft het dan nu toch iets opgeleverd.
Goed zo meid zo kunnen jullie tenminste weer verder ik hoop dat je niet al te lang hoeven te wachten. Hier ga ik vanaf volgende week waarschijnlijk tijdelijk halve dagen werken ik ben zo moe ik slaap 12 uur per dag en na een dienst heb ik zo'n last van mijn rug en gisteren wat buikpijn en ik besef het nu allemaal pas wat er het afgelopen half jaar gebeurt is en ik mis papa zo Knuf Saskia
@ sas het is natuurlijk ook niet niks wat je allemaal hebt meegemaakt. en je bent in verwachting van een tweeling dus dat is nog zwaarder lijkt me. en ja dan is rustig aan doen de enige oplossing. goed om jezelf en de kleintjes denken. en heel normaal dat je je papa zo mist, ik weet niet wat het is maar het lijkt me verschrikkelijk, en je had dit geweldig noeuws heel graag met hem willen delen. maar meid misschien een beetje troost hij kijkt met je mee en hij is heel trots op je en hoe je met alles omgaat. je bent zo ontzettende sterke meid, ik heb diep diep respect voor je. je mag trots zijn op jezelf en je vader is ook heel gelukkig dat hij met je meekijkt en dit als een twinkelende ster mee mag maken. meid rustig aan en goed om jezelf denken, en wat niet wil lekker laten voor wat het is. x sandra.
Super sammie! Eindelijk vooruitgang! Sas, doe rustig aan meid. Je hebt veel meegemaakt de laatste tijd en je barst nu van de hormonen En het is niet gek dat je je vader zo mist maar ik weet zeker dat hij trots op je is.
pfff mag ik nog even klagen nou zet me ongesteldheid niet door, mmm me lichaam doet rare dingen met me. mag maandag beginnen met spuiten 112.5. voor die tijd toch nog maar even een testje? want de gyn vond het ook raar slijmvlies was nog heel dik en er zat nog een grote eiblaas. raar toch.
Dan zou ik voor de zekerheid even testen? Je weet maar nooit. En mocht ie negatief zijn kun je maandag spuiten?
Jammer, maar op naar de volgende ronde. En mocht het niet lukken gaan jullie gewoon vol goede moed naar icsi!
@ Sammie; Wat balen meis, dat je toch weer ongesteld bent geworden. Wie weet wordt t deze IUI en anders hopelijk de ICSI. Wordt dat dan na deze ronde? @ XD; heb jij de volgende echo nog gehad? @ Sas; hoe gaat t meis? Werk je al halve dagen? Natuurlijk mis je je vader, dit had je graag met hem gedeeld. Ik geloof er ook in dat hij trots en gelukkig voor jullie is, ook al is hij niet meer hier. Super hoe jij het doet, het was zo'n zwaar jaar en je hebt het steeds maar volgehouden. En nu zwanger van een tweeling. Ben zo blij voor jullie!! @ Lydia; wanneer ga je met verlof? Houd je het nog vol met je bekken? @ Chulla; hoe is het daar met de eenjarige man!! @ Poemel; Jouw kleine meid is ook al weer bijna een jaar oud, wauw! Ik ben ook benieuwd naar Magic en Laurise en Mol!! Hier zit de eerste werkweek erop. Nu even vakantie; ik was er aan toe na maar liefst 4 dagen werken! Op zich heb ik wel een fijne week gehad; heerlijk om weer met m'n collega's te kletsen en gewoon weer iets voor mezelf te doen. Ik had er echt geen moeite mee om J weg te brengen; ze heeft het prima naar haar zin gehad bij de gastouder. Die is zo lief voor haar!! M'n collega's hebben me ook goed verwelkomd; ze stonden met toetertjes op de gang toen ik 's ochtends aan kwam! De kidneren waren ook wel weer blij om me te zien. Het is wel erg wennen; nieuwe jaargroep, nieuw lokaal, nieuwe lessen enz. En ik ben mn baas nu al zat. Heb nu al weer een flinke discussie met haar gehad, dus dat is wel lastig. Ik probeer haar maar te ontwijken. Ze wil me nl iets laten ondertekenen waar ik het niet mee eens ben. Logisch dat ik dan niet teken, maar ze blijft er maar om vragen. Grrrrrr... Tact en inlevingsvermogen zijn niet haar ding. Maar goed, gelukkig denken de collega's er ook zo over en hebben we wat dat betreft een fijn team!! Nou ik ga J maar eens inpakken; Eevieman is ook vrij en we gaan even naar het bos om te wandelen. xx
hoi dames hoe gaat het hier. ik ben best blij, ik heb een brief van het ziekenhuis gekregen dat we 27november een afspraak hebben voor de verdere icsi behandeling etc. best spannend. xxx
lekker eevie, nu alweer herfstvakantie ! hier 6 dec verlof ongeveer.. als t eerder kan doe ik t eerder .. gaat opzich wel met mn bekken als ik maar rustig aan doe.. toch wel vaak pijn nog maar dat komt omdat ik t zo moeilijk vind (om dr rekening mee te houden..) voglende week dinsdag toch maar ff naar de fysio..
@Eevie Lief dat je nog benieuwd naar ons bent, ik lees nog steeds mee met jullie. Met ons gaat alles goed! Laurise wordt al een echt dametje met een eigen wil en karakter, het is een pittig ding. Maar eigenlijk houden wij daar wel van. Natuurlijk is het soms lastig maar het maakt het ook wel erg leuk. Ze zegt al flink wat woordjes, kan gericht ja en nee antwoorden. Ze loopt nog niet los, ze kan het heel goed maar ze durft het niet. Binnekort willen wel voor een brusje gaan dus spannend.. Fijn dat je geen moeite hebt om J weg te brengen. Toch ook wel weer lekker he om te werken, dat vond ik tenminste. @sas wat geweldig dat het eindelijk gelukt is bij jullie! En nog wel twee! @sammie ik duim voor je dat jullie 1e icsi raak zal zijn! @lydia jij schiet ook al lekker op, wat balen dat je last van je bekken hebt! @chulla gefeliciteerd met de 1e verjaardag van jullie mannetje!
Hallo dames Even een berichtje van mij vandaag een echo gehad en beide doen het gelukkig nog goed we hebben deze keer ze niet zo goed gezien maar hebben voor het eerst de hartjes gehoord zo bijzonder chris vond het ook zo leuk hopelijk als we over 4 weken mogen komen zien we ze wel goed Ik heb er nou wel een goed gevoel bij gezien we toch weer verder zijn en nog 2 weken en dan zijn we 12 weken heerlijk kan niet wachten. Dikke knuf van mij