Wat een knappe kinders zijn het toch allemaal!! Wauw Nina; wat een prachtig ventje hebben jullie zeg... En wat een heftig verhaal. poeh hee.... @ Mol; bizar dat jullie mopke al bijna naar de basisschool gaat. Vind je het spannend? @ XD; hoe gaat het met het baben zoeken? Goed dat je minder gaat werken. Gezondheid en beeb op de eerste plaats! @Poemel; gefeliciteerd met jullie meisje! Zal vast een bijzondere dag zijn met gezelligheid en herinneringen. @ Sas; als je bevestiging wilt, zou ik de vk bellen en vragen of je naar het hartje mag komen luisteren. Dat gaf mij een gerust gevoel. Gaaf hoor, nu al een buik. Foto's van maken! @ Lydia; fantastisch, dat staartje!! Whahaha, echt heel gaaf! Lekker kind. En straks een broertje, ben zo benieuwd! @ Sammie, ben je nu nog aan het spuiten? Ik zet weer een nieuwe foto in mn album van onze knapperd. Ben zo zwaar verliefd op haar!! Ik heb weer echt gewerkt deze week. Heftig hoor! Zit er meteen weer vol in en het is ook wennen. Veel problemen met mn baas, mogelijk gaan we het vertrouwen in haar opzeggen. Dat is wel echt lastig zeg... Maar goed, J heeft het naar dr zin bij de opvang en is iedere dag vrolijk. Heerlijk genieten dus!
eevie, ja ik ben nog aan het spuiten ik spuit nu alweer een dikke week mocht pas op dag 6 beginnen omdat alles nog niet helemaal weg was van slijmvlies enzo, ik ben begonnen met 112.5 alleen reageer ik daar niet meer goed op waardoor ik nu 135 moet spuiten. we kijken al helemaal uit.naar ons gesprek op27 november. weten niet wat me moeten.verwachten maar we laten het op ons afkomen.
Hihi thanks XD! We krijgen heel vaak complimenten over haar ogen. Ze is ook echt heel vriendelijk, dus als iemand lief tegen haar is, lacht ze vaak terug. Iedereen is echt verliefd op die ogen. Ze kan er ook erg ondeugend mee kijken Sammie; ik snap dat je het spannend vindt. Wie weet heeft Sas nog info of tips? Valt het spuiten mee, of heb je er erg veel last van? x
gelukkig heb ik geen last van het spuiten alleen als ik langer al 20 dagen moet spuiten maar verder helemaal niet geen bijwerkingen of iets.
Gelukkig maar dat je er geen last van hebt sammie! Eevie, J heeft idd mooie grote ogen! Leuk het als je complimentjes krijgt van anderen doet mij iig altijd wel goed haha
Thanks meiden voor jullie lieve reacties.. Idd, vertel het maar gewoon steeds, helpt om het te verwerken! Wat een lieve kindjes he, hier allemaal op het forum!!
Hey meiden, hier is t druk, thuis en op m'n werk. J is weer aan t regelen en leert weer een hoop nieuwe dingen. Zorgt voor frustratie en geklaag bij haar, haha! Kolven loopt niet zo lekker; heb steeds maar 60ml uit 2 borsten... M'n werk is druk, drukke en moeilijke groep, veel spanningen, baas waarschijnlijk eruit (eindelijk), maar goed, dat zorgt ervoor dat ik al weer 1,5 uur wakker ben. Vanavond dus vroeg naar bed. Lees met jullie mee hoor! Xx
Pff, vervelend Eevie! Als je kolft doe je dan 1 of 2 borsten tegelijk? En als je bv geeft, geef je dan 1 of 2 borsten? Als je bijv. maar 1 borst geeft, kan je de andere tegelijk afkolven, heb je gelijk meer voorraad voor flesjes als je moet werken voor je meisje.. En het is echt zo dat als je het erg druk hebt, je minder productie hebt.. Misschien meerdere keren aanleggen wanneer je thuis bent? Succes he! Liefs Nina..
Hey Nina, ik voed nog echt op verzoek, maar ze krijgt 1 borst per x en heeft daar genoeg aan; ze kan daar 3 à 4 uur op door. S avonds doe ik 2 voedingen binnen 2 uur, daar slaapt ze langer op, maar nog niet altijd de nacht door. Ik kolf dubbelzijdig. Nu ga ik idd na de live voeding de andere borst afkolven. Maandag de huisarts bellen voor een neusspray die de toeschietreflex opwekt. Heb van de lk wel tips gekregen. Het ligt aan het kolven, niet aan de productie. Dus ik blijf m'n best doen! Geef jij bv? Hoe gaat t met de andere dames?!?! En onze eerste tweelingmama? Ben je nog naar de hartjes gaan luisteren of heb je binnenkort weer n echo? Xd en Lydia gaan al weer richting verlof... Wauw! Hebben jullie de namen al? En de andere meiden??? Knuffels voor iedereen!!
Jep naam is hier bekend ! Nog ong 24 dagen werken en dan verlof.. Ben er ook aan toe aangezien die k*t bekkenpijn ni fijn is .. Laat mij maar bevallen en weer m'n eigen lichaam terug krijgen .. X
Hier een zo goed als zeker de jongensnaam maar de meisjesnaam?? Pff we weten niks Vanaf vandaag ga ik de helft minder werken, eindelijk een beetje rust in mn lijf hoop ik. Ben benieuwd naar jullie naam Lydia. Ik wil ook wel bevallen, zwanger zijn is niet mijn ding hoor. Vind het heel bijzonder en speciaal. Maar ben blij als ik mezelf weer ben! Eevie, dat ken ik niet een neusspray voor bv. Knap dat je nog steeds bv geeft! Kolf je ook op je werk?
Ja ik kolf 3x op m'n werk en s ochtends voordat ik ga werken. Moet iedere werkdag 4x kolven om 2 voedingen bij elkaar te krijgen. Vandaar dat ik ga kijken voor de neusspray. Ik geniet toch wel van de bv!! Ben zo benieuwd naar jullie namen!! Moeilijk hè? Voor een tweede hebben we al genoeg meisjesnamen, maar voor n jongen?!
Wij komen juist niet uit de meisjesnaam, pff. Ben benieuwd of die neusspray gaat werken, wel apart. Krjg je dan een stofje binnen ofzo waardoor er meer voeding komt? Of hoe moet ik dat zien