Onze oude nieuwe Clomid gebruiksters-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    boekhoudkundig medewerkster
    hoe gaat het met de dames?

2. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    hallo dames

Zo ik laat weer eens iets van me horen
    Hier gaat het prima op de nachten door,meneertje word weer eens wakker snachts en wil dan niet terug zijn bed in lijkt alsof hij bang is ofzo weet niet wat ik moet doen soms. iemand van jullie miss tips altijd welkom.
    Wat een knappe koppies zag ik voorbij komen jinte en julan zijn al groot joh hoe gaat het met de zwangerschappen houden jullie het nog vol?
    Eevie jij geeft nog bv dacht dat je een tijdje terug zei dat je daarmee wou stoppen of verwar ik jou met iemand anders? Hier krijgt hij ook nog steeds bv en nog steeds met veel plezier (behalve wanneer meneertje in zijn slaap gaat bijten);)

3. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Chulla, Julan heeft dit ook een hele tijd gehad. Bij ons hielp de safe t sleep erg goed. Deze hebben wij vanaf 11 maanden gebruikt tot een maand of 14. Nu slaapt hij zonder en gaat het prima.
    Nu is hij nog wel eens snachts wakker en als hij echt niet in zijn bed wil leggen we hem gewoon tussen ons in. Maar daar zijn wij wel makkelijk in (ik slaap liever alle 3 wel, als alle 3 wakker door de dramas).
    Soms zijn het ook fases...
    Goed zeg, nog steeds bv! En dat bijten, auw haha

Ik werk vanaf deze week halve dagen. En nog 6 weken werken en dan begint mijn verlof al (en vooraf 2 weken vakantie:D)

4. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    Denk dat we ook maar zo een safe t sleep gaan aanschaffen
    Het is gelukkig niet elke nacht hij kan ook nachten goed doorslapen en de nachten dat hij wakker word nemen wij hem ook bij ons in bed zoals je al zei liever allemaal slapen jaa
    Hebben jullie het weleens met julan gehad dat hij in de nacht klaarwakker is en gewoon niet wil slapen maar spelen want dat heeft ons mannetje weleens gedaan haha

Lekker bijna verlof kan je nog effe lekker van julan genieten voor je je aandacht moet delen haha

5. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    verzorgster bij de thuiszorg
    doetinchem
    Hallo dames hoe gaat het hier nog veel slapeloze nachten?

Hier wel vaker naar de wc en heel veel dromen dus regelmatig wakker:)
    We zijn wel weer wat geruster gesteld alles gaat goed met de kindjes gisteren weer een echo gehad ze bewegen veel meer en zijn sinds de vorige keer goed gegroeid we mogen over 4 weken weer komen met 17 weken en dan weer voor de 20 weken echo we kunnen ons langzaam wat meer ontspannen we hebben gisteren behang, laminaat,gordijnen en verf uitgezocht :D zo blij ik zal binnenkort eens vragen of chris me even wil helpen met foto's hier te plaatsen van mijn buik en onze eerste spulletjes zaterdag gaan we naar babypark :)

Fijne dag vandaag en
    tot gauw groetjes Saskia

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Leuk Saskia! Ben benieuwd naar de foto's :)

Hier alles goed hoor :), ( op de bekende bekken en misselijkheid na)
    Nog 5 dagen werken ! :)

7. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Leven we nog:D
    Hoe is het met iedereen? Lydia heerlijk joh verlof. Ik nog 5 weken!

8. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Nog 3 dagen :):)

9. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Aftellen dus:D

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Haha indd , nog 2

11. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Haha, hier nog 4,5 week:D

12. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Dames wat is dit hier hihi, zo stil zeg!

13. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Ja echt heel stil indd .
    Hier gaat t wel, maar BI word wel erger .. Eerst was het na dingen doen dat ik er last van kreeg en nu al meteen als ik opsta .. En vooral als ik gezeten heb en dan weer op wil staan .. Maar goed nog even volhouden ;)

Hoe ist verder hier met alle lady's ?

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Sammie succes dinsdag!

Sas Hoeist met jou? Al een mooie buik?

15. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    boekhoudkundig medewerkster
    @lydia dank je wel meid, vind het wel een beetje spannend hoor. maar de eerste behandeling zal volgend jaar in januari zijn.

Wat vervelend meid, lekker rustig aan doen.

Verder gaat alles wel goed hier en hoe is het met de rest van de dames.

16. Nina85

Nina85 Actief lid

21 jan 2011
    393
    0
    0
    Ha meiden..

Hier weer ff een berichtje van mij..

Joehoe, fijn hoor Lydia en Xd.. Heerlijk bijna stoppen met werken! Geniet ervan..

Sammie, succes hoor! Zal moeilijk voor je/jullie zijn om dit jaar weer af te sluiten, maar houd hoop voor januari!!

Sas.. Ik ben benieuwd naar buikfoto's/echo's hoor! Showen!! Goed geslaagd bij Babypark? Vast wel!

Hier gaat alles perfect! Onze boy is alweer 10 weken, slaapt sinds 7 weken door van half 10 naar half 7 en vanaf vorige week, met 9 weken dus, slaapt 'ie van 19u tot 7/8u.. Niet te geloven, maar zit maar op 4 voedingen per dag.. Hij blijft tevreden, en groeien! Heb lactatiekundige gebeld om te vragen of het wel echt mocht, komt heel weinig voor! Tja, dan genieten we er maar van he!
    Verder met mij ook prima, nog wel last van mn stuit, verloskundige heeft geadviseerd om fysio te nemen omdat er een kans bestaat dat het zelf gebroken is/ is geweest.. Hoop dus dat oefeningen wel gaan helpen! Vinden een 2e erg leuk, maar willen zeker ook wel goed genieten van Boasje, maar zie dan wel tegen 'die buik' op.. Drukt toch op je bekken/stuit, dus denk dat dat echt eerst moet genezen.. We wachten maar af.. Hier niet aan de pil.. Wel al paar x gevreeƫn (pff, wat een pijn, had inwendige ruptuur met hechtingen) maar met condooms.. Geen extra hormonen in mn lijf door de pil.. Heb nog geen cyclus, maar hoop dat 'ie uit zichzelf terugkomt..

17. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    doetinchem
    Ik zal proberen vanavond de foto's erop te zetten maar ik ben zelf niet zo handig :)

Het gaat wel redelijk ben nog steeds bekaf heel snel buiten adem mijn buik begint nu toch wel te groeien omvang is al met ongeveer 15 centimeter omvang gegroeid tegen de middag word die ook steeds strakker/harder zal wel gewoon zijn je lichaam verandert zo.
    Hier moet ik nog steeds aan wennen ik moet wel rekening houden met wat ik eet gauw last van boeren en mijn maag.

Zo nou de leuke dingen we zijn goed geslaagd voor de kamer en de kinderwagen en maxicosi alles is nou besteld en worden in de eerste week van maart geleverd.

De kinderkamer is bij babypark savigno wit zonder kruis geworden.
    De kinderwagen is de bugaboo donkey duo waarschijnlijk word het de zwarte bak met rood.
    En dan de maxicosi pebble de paarse.
    Nou twijfel ik dus aan het volgende je kunt de maxicosi op de bugaboo gebruiken je ziet dan niks van het rood maar als ik beide in de auto meeneem passen de kleuren niet echt bij elkaar moet ik de kleuren aanpassen of ben ik nou te precies :)

We zijn zo blij met alle spullen we hebben nou ook de vloer en gordijnen besteld we hebben de verf en behang meegenomen daar kunnen we mee beginnen we hebben gisteren al de verf uitgeprobeerd op de muur met onze vingers we konden zo gauw even de kwasten niet vinden :D

Het begint nou echt leuk te worden we zijn beide zo enthousiast.

Ik zorg voor foto's echt belooft.

Knuf Saskia

18. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Nina super dat jullie boas het zo goed doet ! :)

Sas ben benieud naar de foto ..
    Hoe bedoel je ? Het Onderstel
    Zit geen rood in toch ..?

19. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    doetinchem
    Nee de bak is zwart maar de kap kan je qua kleur nog wat aanpassen en het dekje in de bak zeg maar.
    Je kunt ook de wagen helemaal zwart kiezen.
    Ik ga nu nog even een buikfoto maken kom net van een verjaardag af heb mijn goeie kleren nog aan:D

20. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Dames, nu wordt het toch tijd dat ik ook weer eens reageer! Het schiet er ook maar elke keer bij in! We zijn helemaal niet meer zo actief he?
    Allemaal wel lekker aan het genieten van de kindjes?
    Sas, foto!
    Lydia en Xd, nog even dames en dan lekker vrij! Lydia jij bent al op verlof ondertussen?

@Hier, ja alles super hoor! Kleine meid loopt nu overal langs en waagt haar eerste stapjes aan 1 hand van mama of papa. Hartstikke leuk! We genieten van haar!
    Ze is wel een bengeltje hoor! Hihi maar dat heeft ze niet van een vreemde :p

Lieve groetjes!

Deel Deze Pagina