Haha oke, ja heel veel vinden het geweldig om zwanger te zijn. Ik echt niet. Ja wel bijzonder natuurlijk, maar ik sla die 9 maand liever over
Hallo dames hier afgelopen zaterdag flink geschrokken ik ben 2 keer achter elkaar bijna flauw gevallen ik wou even nog wat ruilen in de stad, maar een klein stukje gelopen en was al flink benauwd toen werd ik duizelig en begon dof te horen gelukkig was mijn man erbij want ik zakte bijna in elkaar. Toch maar even het ziekenhuis gebeld we mochten gelijk even langs komen. De kindjes doen het goed maar mijn bloeddruk en ijzergehalte waren telaag waardoor ik het nu soms zo benauwd ben en het advies was vooral rustig aan doen en goed eten en drinken en doorgaan met de ijzertabletten. Zolang mijn bloedwaarde nog niet goed is mag ik toch niet werken maar zou ik ook niet kunnen voel me ook niet lekker heb net nog overgegeven dus ze moeten me maar verder uitplannen ook na de echo. Dus maar even bellen morgen ik hoop dat ze het een beetje goed opnemen vind het zelf ook geen pretje.
@sas ik hoop dat je je snel wat beter voelt en dat je goed bericht krijgt in januari met de echo. @blondy gefeliciteerd meid wat leuk voor jullie @lydia meid de laatste loodjes. @xd jij hoeft ook niet meer zo lang. @ alle andere dames wat leuk voor een tweede brusje succes. Verder wil ik jullie allen een heel gezond en gelukkig maar vooral ook een goed 2013 wensen.
Gelukkig nieuwjaar allemaal Sas, jeetje wat schrikken zeg. Hoe gaat het nu met je? Sammie, hoe is het met jou?
@xd het gaat hier wel, heb de laatste periode beetje veel last van dat mensen vertellen dat ze in verwachting zijn. het is.niet dat ik ze en jullie het niet gun maar heb het dan even moeilijk. we zijn nu in een nieiw jaar en hopelijk wordt het een fantastisch jaar voor ons en jullie allen. aanstaande maandag moet mijn hubby naar de uroloog en ik ben begonnen met de pil, zodra we weten wat de uitslag is maandag moet ik dat doorbellen, en gaan we kijken wat we verder doen. maar dan gaat de icsi traject ook verder. op naar een nieuw begin. hoe is het met de xd, hou je het nog vol?
Ja ik snap wel dat zulk nieuws je raakt, je wilt het ook zo graag en dan lijkt het net of iedereen zomaar zwanger is en dat wil jij ook. Logisch dat je dat zo voelt! Ik hoop dat dit jullie jaar zal worden met een zwangerschap/babytje!! Hier gaat het wel, ben er helemaal klaar mee. Mn buik is groot, zit in de weg. Maargoed, verder voel ik me wel goed. Ik heb nu vakantie/verlof en dat scheelt een hoop. Heb nu wat meer energie over voor dingen. En moet nog VEEL doen, hebben een kamer bij laten maken en die moet ik nog helemaal schilderen en inrichten, dus ik ga me niet vervelen
Hallo dames ik wens jullie allemaal een geweldig, gezond, vruchtbaar jaar toe. Onze kleintjes zijn eindelijk goed te voelen ook aan de buitenkant, geeft me toch wel een goed gevoel. Gelukkig zijn de dagen snel gegaan en mogen we morgen voor de echo nou maar hopen dat het verder goed gaat. Ik hou jullie op de hoogte. Dikke knuffel Saskia
Hallo dames. Hier een beetje aan het bijkomen van de echo en zit nou met een heel dubbel gevoel Kindje 1 is wat ze kunnen zien helemaal gezond Het hoofdje hebben ze er nou ook kunnen zien en de hersentjes zagen er mooi uit. Kindje 2 het buikje bleek gelukkig te opereren na de bevalling, het blijkt dat er een stukje darm uit de navel steekt en dus in de navelstreng zit. Alleen waar we meer van schrokken was dat dit wel meer voorkomt bij kindjes met het downsyndroom ze had het over wel een duidelijk hogere kans als normaal, we kunnen een vlokkentest doen maar daar zaten weer risico's aan en wat doe je met deze informatie Ik weet het even niet 1 ding weet ik zeker ik zou geen van de kindjes kunnen missen ik ben zo verliefd. Saskia
jeetje sas dat is lastig zeg, en tja wat zou je doen. het lijkt me heel moeilijk. ik zou er denk ik voor kiezen om ze met beide evenveel liefde groot te brengen. maar wel heftig en ja wat doe je met deze informatie, tja op je in laten werken en proberen te relativeren denk ik. in elk geval een dikke knuff voor jullie.
Hi sas, tjemig meid wat een heavy uitslag.. Tja wat nu.. Volg je gevoel.. Denk samen na of het voor jullie wat uitmaakt, wat als het inderdaad een kindje met down is, je houdt er niet minder van. Dat komt ook wel goed, misschien is de vlokkentest wel een te groot risico ook voor de andere baby. Maar dat is aan jullie. Heel veel knuffels nu meid!! Hoe dan ook, je houdt nu al van je kindjes ik snap dat heel goed! Xx
Ohjeej sas, dat is wel even schrikken. Maar zoals ik het lees weet ik al wel wat je wilt. Beide kindjes zijn zo te horen hartstikke welkom. En er is een kans, maar dat wil niet zeggen dat het ook zo is. Maar ik snap maar al te goed dat je even 'in shock' bent, je schrikt gewoon heel erg. Dikke knuffel voor je!! Hoe is je vriend/man eronder? X
Lydia van harte gefeliciteerd!!!! Leuke naam!! Wat is hij groot ook! Een echt kereltje! Alles ok? Hoeveel weken was jij? Je was er nog niet toch? Geniet! Xxx
Hoi hoi, @ Lydia: hoera! Gefeliciteerd met jullie Levi. Leuke naam weer! Alles goed gegaan? @ Sas; he wat een nieuws zeg.... Fijn dat het ene kindje er helemaal gezond uit ziet en dat het tweede kindje goed geopereerd zal kunnen worden. Tja, wat doe je met de info als je zou weten dat er iets mis is... Misschien dat je er dan wat meer op voorbereid bent, maar aan de andere kant is het wat jij zegt; je houdt nu al zo veel van dat kindje! Dat verandert echt niet meer, dus het zal erg geliefd opgroeien. Als jullie het aan kunnen dat één van de twee misschien Downsyndroom zou hebben, dan gaan jullie dat fantastisch doen, dat weet ik zeker. Wel gaaf om ze te kunnen voelen he? Is de tweeling trouwens 1 of 2-eiïg? @ XD; heerlijk naar de sneeuw!! Vond Julan het leuk? Nog 6.5 week meis en dan is jullie frutje er. Spannend! Zijn jullie al uit de naam? Ik vond het idd geweldig om zwanger te zijn, haha! @ Sammie; natuurlijk blijft het moeilijk om te horen dat anderen zwanger zijn. We hopen allemaal zo dat dit jouw jaar gaat worden! Ik ben benieuwd naar de uitslag maandag. Soms vind iik het ook moeilijk om te horen dat iemand zwanger is, hoor, vooral als het de eerste keer meteen raak was... Maar aan de andere kant; het maakt niet uit hoe ene kindje er gekomen is, we houden er net zo veel van! @ Laurise; wat zou het fijn zijn als het nu zonder Clomid zou lukken! Hoe is het met jullie knapperd?! @ Poemel; hoe is het met jullie?? Hoer alles goed. Lekker van de vakantie aan het genieten. Bizar hoe veel meiden om me heen nu zwanger zijn. Ik was gisteren bij een vriendin en zij pendelt vaak. Heeft het tot nu toe altijd goed gehad, ook bij meiden die al kinderen hebben. Volgens haar zouden wij 3 meiden krijgen, hahaha! Ik ben benieuwd of ze gelijk gaat krijgen. Ik zit in ieder geval nog steeds te wachten tot ik weer ongesteld wordt. Inmiddels zit ik al weer op dag 52... We'll see! Ik zal de lijst weer eens tevoorschijn toveren. Pas maar aan waar nodig! Kus!!
Baby's na Clomid / Prikken: Fredje 25-04-2011 Evy XD: 22-05-2011 Julan Tessa (Laurise): 26-05-2011 Laurise Magic Dream: 4-06 -2011 Sem Lelymupske: 14-07-2011 Jasmijn Lydia: 15-09-2011 Jinte, 04-01-2013 Levi Chulla: 06-10-2011 Damin Poemelke: 27-10-2011 Lizzy Koolmees; 20-02-2012 Lenn Belgische mama: 24-02-2012 Leroy Eevie: 22-06-2012 Juliëtte Nina85: 16-09-2012 Boas ---------------------------------------------------------------- Zwangeren: XD: uitgerekend 18-02-2013 verrassing Sas31: uitgerekend 18-05-2012 tweeling verrassing Koolmees:uitgerekend 07-08-2013 ---------------------------------------------------------------- Bezig: Sammie: Wachten tot uitslagen voor ICSI Eevie: vanaf december 2012 bezig voor een brusje Laurise: vanaf ... 2012 bezig voor een brusje ---------------------------------------------------------------- Gestopt met de behandeling: Mol81: Het blijft bij één schitterende dochter.
@sas Jeetje wat heftig de uitslag, wel fijn dat het daarna te opereren is. En ja de kans is er maar misschien heeft jullie kleintje niet het down syndroom. Sterkte met het verwerken ervan en wat het tweede kindje ook heeft of niet ze komen bij liefdevolle ouders! @Eevie Heerlijk dat je even vakantie hebt. En wat leuk dat we tegelijk voor een brusje gaan! Ja het zou zeker fijn zijn als het zonder clomid kan en wat sneller..hoor wel veel postieve verhalen op zp van mmm meiden die snel van een tweede zwanger zijn of zonder mmm. Jeetje dag 52 alweer... Haha 3 meiden zo zo, willen jullie er ook drie? Leuk dat ik weer op de lijst sta. @Lydia GEFELICITEERD!!! Wat een leuke naam! Fijn voor je dat hij er is! Alles goed gegaan? Ik zit weer op het wachbankje...hebben goed geklust de hele week vanaf vorige week vrijdag Ik had veel krampen bij dag 11 en 12...dus hopelijk was dat de eisprong met een goed eitje