Ladies, wat een rust! Ik kwam ff buurten om te zien of Julan al grote broer is. Maar volgens mij niet, toch?
Hoi meiden! ik ben er ook nog eens! Ongelofelijk hoe het topic een beetje stil ligt he? We zijn geloof ik allemaal druk met de kids, of nieuwe behandelingen, tweede kindje. Och ja, laat ik voorop stellen dat ik jullie niet vergeet hoor Hoe is het met de pasgeboren Levi? Xd, enne? Nog niet op ontplofstand? @Mol, hoe is het bij jou meid? @Sammie, al vorderingen? Datums van behandelingen? @hier, alles prima hoor, ik heb mijn handen vol aan onze lopende kleine dreumes! Ze is een echte ondeugende meid geworden! Maar wel een heerlijk kind! Ze heeft op dit moment de waterpokken! Echt balen, maar ze slaat zich er goed doorheen! Xxx
We hebben 29 januari voorlichtingsmiddag en in week 9 start de icsi behandelong eindelijk vooruitgang.
Nee nog geen broertje of zusje voor Julan, ik loop nog vrolijk rond hihi Ik voel me hartstikke goed nu ik verlof heb. Als ik gewoon op mn gemak doe dan heb ik nergens last van. Gisteren Julan voor het eerst in een 1 persoons bed laten slapen en dat ging super! Ben zo trots op mn kleine (nouja grote) vent! Vandaag 36 weken, nog 4 te gaan. Sammie, fijn dat er vooruitgang is voor jullie! Geeft weer een beetje moed denk ik? Poemel, loopt Lizzy al even of pas? Leuk he Mol, hoe is het met je?
Hier alles goed! Ik krijg steeds meer vrije tijd aangezien dochter naar school gaat. En dan voel ik wel een leeg nest hoor. Ik heb in de zomervakantie een Mirena spiraal laten plaatsen op advies van de gyn. Alleen maar gezeik, cysten etc. Nu heb ik sinds drie maanden de pil er naast. Ik, die toch niet spontaan zwanger werd, heeft nu twee soorten anticonceptie. Echt raar en nog steeds gezeik met mijn onderbuik en lijf. De spiraal gaat er uit maandag en ik zei tegen Molman dat hij zich maar moet laten helpen of dat we anders een kind gaan krijgen (nou ja, was het maar zo gemakkelijk). Het is en blijft dubbel hoor. Een kind en daarna niets meer. Maar aan de andere kant moet ik ook niet denken aan luiers, nachten op etc. En onze dochter wil alleen blijven haha! Ze wil geen broertje of zusje want die zijn stom. Duidelijk hè... Ik richt me nu op mijn werk, kijk om me heen naar een nieuwe baan en hoop wat dingen te kunnen doen op de school van mijn kind. Ik volg jullie nog steeds hoor.
Super mol dat je er zo in staat. En jullie dochter is duidelijk haha Een lijf kan soms raar in elkaar zitten he....
Hey meiden! Ik had een topic geopend over beddengoed hulp, ik kopieer het even hier, misschien heeft iemand van jullie een goede tip? Vraagje, Ik kom er maar geen wijs uit wat ik nu op bed moet leggen. Ze slaapt nu met een dikke slaapzak met mouwen en pyjama onder twee katoenen dekens, maar ik word er gek van, ze kruipt er continue bovenuit, en ligt dan alleen met slaapzak, en dat is veel te koud nu, ze ligt al boven in bed opgemaakt, want eronder kruipt ze nooit, ben ook niet meer heel bang voor verstikking want ze gaat rechtop staan, loopt letterlijk het hele bed door. Nu dacht ik toch aan een dekbedje halen, en haar dan een pyjama aantrekken, ik kan haar met een dekbed ook veel beter instoppen. Zodat ze ook niet elke keer valt met die slaapzak aan, maar dan denk ik weer aan ijskoude voeten!? Ik dacht aan een vier seizoenen dekbed. Of is dat van de Hema bv ook voldoende met nu een extra dekentje? (Peuterdekbed) Iemand advies? Thnx! Xxx
Jinte ligt ook onder een dekbed (al n aantal maanden) en gewoon pyama .. Maar die blijft ook niet liggen daaronder en ligt er altijd bovenop.. Tja indd koude handjes en voetjes maar kan dr 10 keer instoppen maar ze kruipt er altijd onderuit en gaat erop liggen . Niet echt advies dus .. ( ja dat n dekbedje wel kan) ik heb een dekbedje van de Ikea trouwens Hier verder alles goed met de kids ook ze doen t super alleen phoee weer even wennen die nachten, maar jaa hoort er ook wel n beetje bij Xx
Hallo dames even een ego berichtje. Eindelijk vannacht heerlijk geslapen en we hebben de 24 weken gehaald. Het gaat verder best goed we genieten van de kleintjes, zit nou wel volledig in de ziektewet maar krijg vanaf volgende week wat huiswerk om in te vullen op de computer hou ik me een beetje bezig en op de hoogte van wat er op mijn werk gebeurt. Verder is de kamer klaar en hebben nou eindelijk spulletjes aangeschaft wat we nog niet hadden de meubels en kinderwagen enz word 15 februari geleverd ben zo blij en chris ook hij geniet er ook zo van. Zal zo even kijken of ik foto's kan plaatsen en anders als alles af is. Ik ga verder genieten van een goeie dag. Dikke knuffel Saskia
Echt leuk joh Sas31, ik ben benieuwd nnar een buikfoto. Mijn Mirena is er uit. Wat een ellende is dat ding zeg. Nu helemaal niets meer. Kijken wat er gebeurt...
Hoi dames! @ Mol, hopelijk komt je lichaam snel weer op de rails meid! Ik blijf toch maar een vaag gevoel bij je houden, elke keer als ik zie dat er een bericht van je is, denk ik dat je gaat vertellen dat je spontaan toch nog zwanger bent! Meiden ik heb jullie hulp nodig! Mijn beste vriendinnetje is zwanger, en nu gaan we een babyshower organiseren. Met daarin een vragenlijst, feiten en fabels, of open vragen over zwangerschap, baby en relatie. Ik ben een beetje door mijn feiten en fabels heen, dus zouden jullie willen meedenken over leuke vragen? In de zin van, sex, wel of niet gevaarlijk? - Hoelang slaapt een pasgeboren baby gemiddeld. Etc! Ik hoor het heel graag! X
Hey dames, Ff n post van mij. (Midden in de nacht vanwege n kletsend kind in d'r bed...) @ Sammie; je hebt de infomiddag gehad? Hoe was t? @ sas; heb je de uitslag al van hoe het met 1 van de kindjes is? (Of heb ik dacht gemist?) @ poemel; ik zal ns nadenken voor je! (Lelijk in de luier is knap in de sluier?? ) @ mol; ook ik hoop dat er toch nog heel onverwacht nieuws komt bij jou! Mirena er weer uit, dus geen anticonceptie? En dus op zoek naar n nieuwe baan? Spannend! @ xd; nog 3 weken!! @ lidia; hoe is t met jullie? Andere ladies?! Hier gaat t goed. Ik heb t echt onwijs druk. Wekelijks 2 avonden op school, niet tof!! J gaat super; ze is echt n heerlijk kind!! Ze is heel erg verkouden en heeft gisteren n inhalator gekregen. De benauwdheid werd te erg en Eevieman was bang voor astma omdat hij dat zelf ook heeft. Dat is niet vastgesteld, maar ook niet uitgesloten. Verder tijgert en kruipt mevrouwtje sinds dit weekend. Ze doet sinds vandaag bij 'hoera' d'r handjes in de lucht en ze speelt verstoppertje door weg te duiken achter iets. Heerlijk... Donderdag heb ik een afspraak in het zh bij fertiliteit. Dan zal ik waarschijnlijk n gesprek en echo hebben en bloed moeten prikken, om te kijken hoe de situatie nu is. En dan kunnen afspraken maken voor het traject voor een brusje. Vind t spannend! Trouwens zo raar. Afgelopen vrijdag had ik opeens wat bruinverlies, precies op dag 21 en n week na de laatste x vrijen. Hoop je toch meteen op innesteling. Hoe onzeker je meteen weer bent zodra je voor n beeb gaat... Nou, m'n popje slaapt, ik ga dat ook weer proberen.
Kijk eevie jullie meisje doet t super ! Spannend hoor weer de mmm voor een brusje, hopelijk Is het snel raak! , hier voor jinte totaal ook 2 jaar en Levi ( en mk) allebij 1e ronde ! Ben benieuwd Hier alles goed hoor , alleen ritme zo met 2 kleintjes vinden is beetje lastig maar op zich gaat t super ! Jinte is ook echt n slim meisje en kan al echt helpen ( vraag ik waar is Levi z'n flEsje en gaat ze m pakken) en zodra die huilt aaien en knuffel/ tutje geven van haar enz. Echt cute X
Hoi meiden, Ik heb het op moment druk dus reageer even snel vanaf me werk. Zodra ik de kans krijg (ik verwacht zondag) zet ik even me verhaal hier neer. Was veel info. Maar zondag reageer ik uitgebreid.
Ik wil ook foto's zien sas! En Sammie, ben erg benieuwd naar jullie verhaal. Xd, hoe gaat t meis? Ik ben donderdag in het zh geweest: wilde bespreken hoe en wat voor n tweede. Ik heb het hele arsenaal aan medicatie weer in huis; we mogen meteen met IUI starten! Ik denk dat ik de komende dagen ongesteld word, dus dan kan ik meteen starten. Zo spannend....
Hoi dames Even kort mijn verhaal, was veel informatie. Maar ik mag 16febr beginnen met decapeptyl spuiten, de 19de moet ik stoppen met de pil, dan krijg ik 28februari een uitgangsecho, en dan mag ik naast de decapeptyl ook fostimon 75ie gaan spuiten, en dan hebben we al met al in de eerste week van maart de punctie en dan gaat het allemaal spannend worden. Ik laat alles op me af komen en er zal veel met me lijf gebeuren maar het is voor een ontzettend goed doel. We kunnen nu eindelijk zeggen dat we begonnen zijn en dat er schot in komt. Er is wel het een en ander veranderd kwa medicatie wat eerder gebruikt werd maar goed. Ik heb het best druk gehad de afgelopen periode. Heb weer een paar week bij huis gezeten geen werk meer. Ben nu met een spoedklus bezig dus eerst weer aan het werk dus weer wat afwisseling en afleiding. En dan kunnen we met volle energie het traject in. @eevie spannend meid hopelijk krijgen jullie snel goed nieuws voor een tweede brusje. @lydia hoe gaat het met jou en de kids? @mol hoe gaat het met jou. @xd hoe gaat het meid, loop je er nog steeds of ben je inmiddels bevallen. @sas ik ben heel benieuwd naar je buikfotos en hoe gaat het verder met je?
Hoi hoi! Ik loop nog zwanger rond. Helaas Alles gaat goed. Ik zit gewoon een beetje te wachten tot hij/zij komt. Afgelopen donderdag een nachtje in het zh gelegen. Ik was met de auto op een auto voor me gereden, oeps. Gordel in mn buik gekregen dus uit voorzorg moest ik blijven. Maar alles was goed en de baby maakt het goed Eevie, spannend zeg fijn dat jullie meteen zo verder kunnen, ben benieuwd hoe het deze keer gaat verlopen. Lydia, hoe is het met Levi? Alweer 1 maand zie ik. Gaat snel! Sammie, spannend hoor bij jullie! Mn duimen draaien!