Onze oude nieuwe Clomid gebruiksters-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Nog even geduld XD!! Wel schrikken, n ongeluk. Bah! Fijn dat t goed gaat met jou en de uk.

Sammie, spannend hoor meis! Ik gun t je zo.

Sas, foto!!

Ik werd gisteren al ongesteld, dus morgen zet ik weer de eerste spuit. Spannend!! Dat betekent over n week of 2/3 al n IUI als t goed gaat. 😳

2. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Spannend eevie. Ik ga voor jullie duimen.
    Hier nog geen baby..... ik zit te wachten hihi

3. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    boekhoudkundig medewerkster
    Spannend eevie hopelijk weer een goed resultaat dan.

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Nog fftjes XD

5. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Janog ff:)

Hoe gaat het met je lydia? Goed te doen nu met 2 kleintjes?

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Jawoor :)
    Wel n heel gesleep als ik ergens heen wil maar goed ;) went ook wel!

7. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja zal wel ff aanpoten zijn met 2, en ook nog beide kleintjes:)
    Pff ik zit zo te wachten tot de baby komt!!

8. mol81

mol81 Niet meer actief

Hè XD, ga eens bevallen! Haha!

9. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Wow xd, je bent bijna bij de 40 weken!! Wat ging dat snel zeg.... Voor mij sneller dan voor jou denk ik zo, haha! Ben erg benieuwd naar de nieuwe uk.
    Hoe gaat t met de andere dames?
    Sammie bijna beginnen met de hormonen toch?
    Sas, waar blijft die buikfoto? ;) Hopelijk gaat alles goed met die twee kleintjes en natuurlijk ook met jou. Fijn dat je thuis kunt werken, dan voel je je idd nog wat verbonden met je werk. Verder ook je rust nemen met die twee wondertjes in je buik! Vind t zo fijn voor he...

Hier alles ok. Al weer 6 dagen aan t spuiten. Was toch echt ff n momentje hoor, de eerste spuit... Was wel n héél bewuste keuze om ervoor te gaan. Morgen de eerste fm, ben benieuwd want ik ben echt al n week ongesteld. Bah!
    Verder weinig nieuws. Een heel drukke tijd op m'n werk gehad, met vorige week n Mental Breakdown moment... Kreeg te horen wat ik allemaal niet goed zou doen. Gesprek met m'n leidinggevende ging heel anders dan ik van tevoren had bedacht en dan zij had bedoeld. Resultaat; na de vakantie sta ik een aantal dagen niet voor de klas, maar krijg ik tijd om eens wat bij te werken. Loop zo achter de feiten aan! Heb n enorme to do lijst, dus genoeg te doen. En is t niet af, krijg ik meer dagen als ik dat wil. Toen ik terug kwam van verlof moest ik zó veel oppakken, was er geen goede overdracht, kreeg ik zo veel om op te lossen. De mensen zeiden letterlijk dat ze hadden gewacht tot ik terug was. Dan kun je dus niet op mijn bord neerleggen dat ik t niet goed doe, want ik doe wat ik kan. Er is nu dus wel goed geluisterd, want als ik zo door was gegaan, zou ik overspannen zijn geraakt... Maar goed, dit geeft rust!
    Ik ga uit bed; J ligt beneden te kletsen tegen d'r papa. :D

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
  11. Nina85

Nina85 Actief lid

21 jan 2011
    393
    0
    0
    Wauw, wat een info hier allemaal weer! Super om weer es verhaaltjes te lezen van iedereen!

Lydia, wat een prachtig ventje! Heerlijk! Geniet je? Of ist vooral druk?

Heerlijk klein zo'n frummeltje, die van mij is alweer bijna 5 maanden en weegt bijna 6 kilo! Het is echt genieten, wanneer ik thuis ben en heerlijk met m kan kroelen en lekker kletsen dat ie doet! Ook wij denken al aan een 2e maar heb best nog last van mn stuit (waarschijnlijk gebroken of gekneusd tijdens de bevalling); heb er fysio voor maar moet tuurluk wel eerst beetje genezen.. Misschien nog een maandje wachten ofzo?!

Eevie, super fijn dat je gelijk IUI krijgt joh! Hoop dat het snel lukt meis! Mag ik vragen hoe het gaat met jullie kleine meid en Rapley? Wij willen dat nl. ook gaan doen/proberen bij Boas en heb het boek 'van borst tot boterham' ken je dat? Misschien kan je me vertellen hoe het ging 1e keren en wat je gaf? Liefst starten we met 6mnd aangezien Boas al enorm op zn handjes enzo sabbelt en alles in zn mond steekt. Hij is er dus vast al wel klaar voor.. Ook krijgt ie nog volledig bv hoor, 5 voedingen overdag, snachts niets meer vanaf 7 wkn.. Hoe ging je je bv indelen bij Rapley? Vind het zo leuk, weer wat nieuws!

Sas, wat een prachtige echo foto joh.. Nu idd benieuwd naar de buikfoto!!

Doeg meiden.. Liefs Nina..

12. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Eevie hoe was de fm?

En weer beetj bijgekomen na je gesprek ?
    Moet niet fijn zijn als het totaal niet als verwacht gaat en je een hoop commentaar over je heen krijgt ..

13. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Lekkerding die Levi!
    Nina, wat leuk bijna 5 maand alweer. Hier ook rapley gedaan. Zo blij dat we dat gedaan hebben. Julan eet echt sinds hij kan eten met de pot mee. Ideaal.
    Wij zijn begonnen met makkelijk eten. Banaan bijvoorbeeld. Ze hebben zo door dat het naar hun mond moet.

Hier nog steeds aan het wachten.....

14. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Mooi ventje Lydia!!! Heb je je draai al een beetje gevonden met 2 kids? Ja ik voel me nu wel beter!

Jeetje XD, je bent bijna bij de 40 weken. Ging je er bij Julan overheen?

Heerlijk he Nina, zo'n kleintje wat zo veel leert?! Hopelijk is de pijn in je stuitje snel voorbij. En ook al weer denken aan den tweede. Leuk!
    Oh ja Rapley. Wij doen t zo veel mogelijk als Rapley, maar dierlijk niet compleet. We zijn idd begonnen met banaan. Gewoon in d'r handje geven en ze had al heel gauw door dat het ze het in d'r mond kan doen. Tip: camera in de aanslag want dat gezicht was hilarisch!! Verder proberen we zo veel mogelijk in stukken aan te bieden, maar dat lukt niet altijd. We koken wel alles zelf en pureren zo min mogelijk. Als we haar voeren, dan krijgt ze stukjes. Op die manier doen we een beetje van onszelf en een beetje van Rapley! :D
    Handige sites zijn Zelf babyvoeding maken, van groentehap tot fruithap | Smikkels.nl en Babyhapjes maak je natuurlijk zelf! | Koken voor mijn dochter
    Hebben we al veel lekkere gerechten vandaan gehaald! We hebben een la in de vriezer vol liggen met prakjes voor J voor t geval wij iets eten wat zij niet mag hebben. Pompoen, wortel en (zoete) aardappel zijn top. Ik kijk wel naar t bijvoedingsschema van Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding
    Ons ritme is:
    07.00 fles 180
    98.30 fruit
    10.00 slapen
    11.00 fles 180
    12.15 brood (korst kun je prima in de hand geven)
    13.00 slapen
    15.00 fles 180
    17.30 groente
    19.00 fles 180
    19.15 slapen

Vandaag heb ik m'n haar laten knippen; weer een Bob! Meer dan de helft is er vanaf :D

15. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Eevie zo deden wij het ook zoals jullie! Leuk je haren laten knippen:)

Met Julan was ik 39.6. Ik hoop dus niet dat ik dat in ga halen.
    Vandaag een voetreflex behandeling gehad om het op te wekken hihi, bij Julan ook gedaan en die kwam toen 3 dagen later (ook op een donderdag en za op zon nacht geboren). Of het daarmee te maken heeft geen idee. Maar is ook wel lekker ontspannend zo'n behandeling:)

16. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Hopelijk duurt het niet meer te lang xd :)!

Hier is het indd wel druk maar suPer leuk en genieten met die 2 kleintjes :)!!

17. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    boekhoudkundig medewerkster
    @xd meid laatste loodjes spannend meid.
    @eevie ja mag zaterdag beginnen met spuiten heb er zin in (al klinkt het raar).

Hier gaat alles goed, het lijkt ons nu voor de wind te gaan.
    Ik heb weer een leuke baan wel via uitzendbureau en een tijdelijke opdracht maar er is heel veel werk dus hopelijk voor langer. Verder is onze makelaar met mijn woning bezig en heeft misschien wel een koper eindelijk naar dik vier jaar te koop te staan misschien toch nog verkoop. We krijgen weer een beetje hoop. hopelijk gaat het snel en goed dan hebben we geen twee woningen meer dat zal toch helemaal goed zijn. Ik geniet van deze goeie nieuws momenten geeft me weer hoop.

18. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Wat goed zeg sammie! Lijkt allemaal mee te zitten he. Ik ga voor jullie duimen:)

19. mol81

mol81 Niet meer actief

Hoi dames,

Alles nog rustig XD?

Ik heb enorme flashbacks. Morgen wordt onze prinses 4 jaar. Vier jaar geleden rond deze tijd werden de weeën erger en rond 23u belde Molman de vlos. Direct al 6 cm ontsluiting en naar het ziekenhuis. De afgelopen drie jaren sliep ik ook altijd onrustiger dan andere nachten. Het was een hele heftige tijd voor ons (vooral de nasleep) en nog steeds hoor ik dingen die ik niet eerder gehoord heb gerelateerd aan de bevalling en nasleep. Gek hè? Maar de dag wordt MOOI!

20. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Gefeliciteerd met jullie dochter mol!!
    Bevalling is zoiets aparts he. Logisch dat dat terugkomt. Dat herken ik wel.
    Vandaag 40 weken. Ik wil zo graag bevallen! !

Deel Deze Pagina