Gefeliciteerd met jullie meisje, Mol!! Jeetje XD, je moet wel lang wachten. Hopelijk komt jullie uk snel!! Goed nieuw Sammie, hopelijk is dit t jaar van de goede berichten. Ik sta op de bus te wachten, ga weer voor n fm. J gaat mee want t is mamadag dus we zijn lekker samen thuis. Ben benieuwd of er al groei te zien is! Vorige week woensdag nog niet, dus als t vandaag niet beter is dan wordt de dosis opgehoogd. Toch weet spannend... Pffff heb gisteren trouwens te horen gekregen dat de dochter van kennissen is overleden. 10 jaar oud en ze weten niet waaraan... Vind t zo erg!! En dan zie je je eigen kind en dan kun je alleen maar gelukkig zijn met haar (of hem natuurlijk) en hopen dat we t nooit mee hoeven te maken...
Wauw Eevie, succes woensdag! Enne, thanks voor je tips wat betreft Rapley, heb er zin in.. Hopelijk Boas ook, hihi! Sammie, succes he meid! Spannend Xd, hoop snel goed nieuws te lezen! Xx Liefs Nina..
Wel potjandorie xd! Ik kijk iedere dag of hij/zij er al is. Hopelijk hoef je niet lang te wachten. Wij hebben net de IUI gehad. Spannend!! Ben er wel minder zenuwachtig voor nu.
Jaa gisteren kwam rubin in een sneltreinvaart ter wereld! 9min geperst en daar was hij ineens. Het ging echt mega snel en heel makkelijk. Voel me ook zo goed verder. Wel moe maar dat is normaal he. Hij is 2890gr en 47cm echt een kleintje. Er zat een verkalking op mn navelstreng dus dat is waarschijnlijk de oorzaak maar hij is kerngezond Julan is ook apetrots♥
Wauw, hoera!! Gefeliciteerd XD!! Ik zit serieus al de hele dag met die naam in m'n hoofd, hoe bizar. Super gaaf, 2 mannen. Lekker genieten!
Gefeliciteerd Xd! Nu kan het genieten beginnen! En een hele mooie geboortedag Gisteren is ons mannetje alweer 1 geworden, wat gaat het toch snel. Het was wel een superleuke dag Verder gaat alles prima hier.
@xd gefeliciteerd meid, geniet ervan en wat een super snelle bevalling. @eevie spannend meid. @koolmees 1 alweer wat gaat de tijd hard. Nog gefeliciteerd.