Xd, wat een schatje! Super gefeliciteerd zeg, stoere naam ook joh!!! En Koolmees jij ook nog gefeliciteerd he!!! Eevie, spannend zeg wachtbankje! Hoop het zooo voor jullie! Hierzo DE beslissing gemaakt, wij gaan voor de 2e! Helemaal zin in.. Heb nog geen cyclus, geen ongi gehad na Boas zn geboorte, dus afwachten maar!! Spannend!!
Haha Nina, je hebt de kriebels weer?! Wij zijn ook met 6 maanden weer begonnen, maar nu "echt" Spannend meis!!
@sas hoe gaat het met jou meid? Tijdje niets gehoord alles goed aan die kant? @nina wat leuk hopelijk is het snel weer raak. @eevie op het wachtbankje meid spannend heh hoe voel je je? @hier redelijk last van de decapeptyl, donderdag uitgangsecho en dan mogen als het goed is de hormonen erbij. Het is nu toch wel spannend zitten eindelijk in de behandeling.
Geen tekenen, heb al getest (veel te vroeg natuurlijk) maar hartstikke negatief ook. Doe maandag nog n test en dan stoppen met de bollen en wachten op de ongesteldheid! Hoe gaat t met de hormonen? Valt t mee?
@eevie ja hormonen vallen mee er gebeurd genoeg heb alleen last van de decapeptyl en moet nu 187.5fostimon er bij spuiten, maandag weer echo, en woensdag en vrijdag en dan zullen we zien wat of het soet en wanneer de punctie zal zijn.
Spannend hoor Sammie! Hopelijk hoef je daar niet te lang meer op te wachten. Test vandaag is ook echt negatief. Ben al gestopt met de bollen en hoop snel ongesteld te zijn. Kunnen we weer verder! Hoe gaat t met de rest? Xx
Tja, ik voelde ook niks, dus ging er al van uit. Toch raar dat t anders voelt dan toen we voor J gingen. Minder druk erop ofzo. Denk zelfs dat ik vandaag al ongesteld word!
Snelle update van hier, ik heb t zo enorm druk. Nog 1,5 week overleven en dan is er hopelijk meer rust op m'n werk. Heb ook n lage weerstand van de stress (dubbele koortslip, aften op m'n tandvlees, moe, buikpijn...) Schildklier gaat niet goed, ik heb te hoge waarden, ga medicatie krijgen en over 3 weken moet ik terug. Is nog niet precies duidelijk wat er is. Ik ga deze maand niet voor een tweede, is niet verstandig nu. J doet t geweldig, ze is echt op ontdekkingsreis momenteel. Ze kruipt de hele kamer door en kan sinds t weekend staan. Papa, mama, lamp en eten zegt ze, maar nog niet consequent. Ze is iig heel grappig en ondeugend, ik moet soms zó om haar lachen! Heerlijk! Hoe gaat t hier? Sas???
Hier ook alles ok dames! Druk met mijn kleine eigenwijze dondersteen Ik vraag me echt af hoe het gaat met Sas, zou alles wel ok zijn? Heeft iemand contact met haar? Zo zou nog een foto plaatsen en daarna niks meer gehoord.. Xd, hoe gaat het met Rubin? Xxx