Onze oude nieuwe Clomid gebruiksters-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. In love

In love Actief lid

27 feb 2013
    274
    0
    0
    NULL
    NULL
    @nina
    Die slik ik ook en wel 4x per dag 250 mg....en nog 6x per dag pillen om het bloeden wat minder te maken...met pil was dit wel te doen, maar zonder pil moet ik ondanks deze pillen nog steeds om het half uur rennen en weeen weg puffen...

2. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hoi hoi,
    Allereerst; mocht ik dingen nu schrijven die ik al eerder heb geschreven, sorry dan! Ik heb flink de griep en m'n hersenen zijn kennelijk erg aangetast :D

Sas wat ben je toch mooi zwanger!! En het kamertje ziet er erg mooi uit hoor, wauw!
    Oh Sammie, wat zou het toch fijn zijn als we over 2 weken positief nieuws van je krijgen! Ik ben keihard aan het duimen. Fijn dat er ook ingevroren kon worden, dat geeft ook wel hoop denk ik?
    @in love; spannend weer he? Hopelijk heb je de clomid niet nodig.

Hier gaat t momenteel dus niet geweldig, maar dat ligt dus aan m'n gezondheid. Ik heb te veel gewerkt de afgelopen weken en dat komt er nu uit. Ik heb echt flink de griep; werd net weer flink zwetend wakker, dus de koorts zakt nog niet echt. Ik hoor J ook soms hoesten, ik hoop zo dat zij t niet krijgt... T voelt nl echt alsof ik overreden ben door een goederentrein!
    Verder heb ik de eerste IUI gehad en die was dus niet raak. Kennelijk werkt m'n schildklier te snel en inmiddels slik ik er medicijnen voor. Serieus, t is n half tabletje, maar ranzig dat dat ding is!! Ongelooflijk.... Die smaak blijft de hele dag in m'n mond hangen! Ik zag alleen wel wat de bijwerkingen zijn en ik weet niet of ik daar op zit te wachten... (Gewichtstoename, haaruitval, hoofdpijn). Ik heb in principe ook geen last van t feit dat mn schildklier t te snel zou doen, dus krijg ik deze bijwerkingen, dan bespreek ik toch t nut van de medicatie.
    Anyway, deze maand slaan we dus over en dat is maar goed ook anders hadden we er nu voor moeten gaan!
    Ik ga maar weer eens slapen, lades.
    Tot snel! Xx

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Knuf en beterschap eevie

4. Nina85

Nina85 Actief lid

21 jan 2011
    393
    0
    0
    Uhhh.. Ik slik geen Naproxen-zetpillen hoor InLove.. Haha, zou wat zijn! :$
    Rectaal werkt gewoon beter, misschien eens vragen aan je gyn?

5. Nina85

Nina85 Actief lid

21 jan 2011
    393
    0
    0
    Eevie; Sterkte meis, beterschap! Enne, volgende ronde duimen we weer hoor!!

Lydia; Wat een schattige foto joh! Mooi 2 kindjes! Weet niet of je het al eens gezegd had, maar willen jullie nog voor een 3e gaan? Niet nu of binnenkort, maar ooit? Of is 2 kids genoeg? ;)

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    thanx :) !

nee 2 is genoeg :D;)

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
  8. Nina85

Nina85 Actief lid

21 jan 2011
    393
    0
    0
  9. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    :)!

10. In love

In love Actief lid

27 feb 2013
    274
    0
    0
    NULL
    NULL
    Huh ik snap je antwoordt niet helemaal :$ ik zei toch niet dat je naproxen zetpillen slikte...???:D Heb ook rectaal geprobeerd maar helpt helaas allemaal niet/deels, ik heb ook endometriose he...

Wat een knapperds Lydia!!!!

Eevie vervelend dat die schildklier pillen zo vies zijn en dat je zo ziek bent geweest...rustig aan.

Hier in spanning...mega misselijk maar ook wat grieperig..dus komt het daardoor of zwanger :( dag 25...ga testen na dag 28 durf niet eerder wil niet weer een teleurstelling en dan ongi worden..Dus denk op dag 30 testen heb ik ook gedaan bij onze dochter..

11. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    boekhoudkundig medewerkster
    Spannend in love ik duim voor je. Ik hoop dat je goeie test in handen krijgt

12. In love

In love Actief lid

27 feb 2013
    274
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je sammie, ik hoop jij ook over 2 weken!!!

13. Nina85

Nina85 Actief lid

21 jan 2011
    393
    0
    0
    Vervelend zeg InLove dat zelfs de zetpillen bij jou niet werkt, bij mij nl. wel aardig.. Maar als je endometriose hebt, ben je al eens geopereerd eraan?

Spannend nu je je misselijk/grieperig voelt, succes met wachten iig!!

14. In love

In love Actief lid

27 feb 2013
    274
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze helpen wel aardig wat jij ook zegt, maar doet nog steeds veel pijn. Nee ik ben er nog niet aan geopereerd..het gekke is dat ik geen extreme endometriose heb maar wel heftige dysmenorroe heb.

Weer een dag verder...gemiddelde cyclus zou vandaag mijn NOD moeten zijn... maar ik ga uit van 28 dagen..pfff wat vind ik het spannend en pfff wat ben ik misselijk en pfff wat wil ik graag testen hahaha

15. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    In love niet stiekum een testje doen? Dan weet je het wel.

16. In love

In love Actief lid

27 feb 2013
    274
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee wil niet weer teleurgesteld worden met een witte test om vervolgens een uur later/dag later ongi te worden...ik moet mezelf beheersen tot in ieder geval na dag 28...

Had net een inlegkruisje voor de zekerheid in en heb er allemaal gele afscheiding op (sorry vies praatje) herkenbaar bij zwangerschap? Ik weet het niet meer zo goed van de vorige keer..

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Spannend inlove hier veel ( geen gele) afscheiding

18. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Toen ik zwanger was natuurlijk .. Nu niet

19. In love

In love Actief lid

27 feb 2013
    274
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan er ook geel uitzien door het witte inlegkruisje maar heb nu een donkere string aan zonder inlegkruisje en dan zit het er toch wel wit uit :)

20. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    @ in love ik ga het je hopen dat je een positieve test krijgt hoe lang moet je dan nog wachten?

Deel Deze Pagina