Even een kort bericht..het is hier weer game over... komt hard aan door de zwangerschapsverschijnselen ben ik er zo mee bezig..ik wil heel graag die knop uitzetten maar het lukt niet als je steeds zoveel voelt (vorige ronde voelde ik niks en was een erg fijne ronde, toen was de teleurstelling ook niet zo groot). Maandag de gyn bellen
Blegh wat stom in love!! Hopelijk kun je beginnen met clomid en zijn we straks samen met Sammie zwanger!
@eevie laten we het hopen. Hier gaat het verder wel aardig heb alleen een hele sterke reuk. En voel me 's ochtends en 's avonds aardig gammel/misselijk. Wel beetje pijnlijke borsten. Pfff moet nog een week wachten 1 april mag ik testen maar het kriebelt wel hoor, ik wil het weten. Maar goed nog even een week geduld. Hoe is het verder met iedereen
Spannend Sammie!! Eevie ook nog een week wachten? Hier weer alle hevigheid gehad...wat een ellende weer. Gisteren poli gyn gebeld, doktersassistent mag niet beslissen wat we gaan doen (staat als het goed is in mijn dossier). Moest eigenlijk langs komen bij de gyn maar dat zou nog 3 weken duren. Dus heb ik morgen een telefonisch consult...
Wat een stilte hier! Hoe is het met jullie? Sammie hoe voel jij je? En Eevie kun je al bijna testen? @hier Gisteren een telefonisch consult met de gyn gehad met de vraag of we weer aan de clomid kunnen. Hij zei terecht dat we dan eerst weer onderzoeken moeten gaan doen om te kijken of ik nu wel een eisprong heb. Ik was een beetje verbaast want ik dacht altijd dat ik toen wel een eisprong kreeg, ik werd tenslotte ongesteld maar geen goede eitjes had. Hij vertelde mij dat je ook ongesteld kan worden als je geen eisprong krijgt. Dit wist ik niet. Dus de clomid was voor de eisprong. Dinsdag krijg ik een echo, dag 11 om te kijken of en hoe mijn eitjes zijn. Donderdag afspraak gyn om een plan uit te stippelen. In ieder geval zal ik na dag 21 ook weer bloed moeten prikken om te kijken of ik een sprong krijg. Zo niet dan clomid, zo wel, kijken hoe de eitjes zijn en als ze niet goed zijn dan met hormonen spuiten maar dit bespreken we donderdag allemaal. Erg fijn dat we dus in deze ronde kunnen gaan kijken.
Hier gaat het goed, ben alleen heel moe en regelmatig gammel/misselijk en jeukende borsten en me broek kan ik niet echt meer aan hebben. Verder heb ik nergens last van en lijkt er ook nog geen menstruatie te komen. Hoeft ook niet. We hebben nog steeds hoop en we mogen maandag testen. Dus wordt nu wel spannend hoor.
Oh Sammie wat hoop ik toch dat jullie maandag een knaltest in handen hebben!! Hey in love, dat had ik niet verwacht, dat t zo zou lopen! Hopelijk kan t gewoon bij clomid blijven. Sas, hoe gaat t meis? Houd je t nog vol? Hier een heftige week gehad; ik heb vorige week zo'n flinke griep gehad! Ik was ook weer compleet overwerkt en oververmoeid, dus t was te verwachten. Nu voel ik me weer zo goed als fit, ben alleen nog wel verkouden. We hebben deze maand overgeslagen. Het was even te veel... Vandaag ben ik bij de internist geweest. Gelukkig is m'n schildklierwaarde weer normaal, eerder te laag nu, maar de medicatie slaat dus aan. Zodra ik ongesteld word gaan we er dus weer voor! Het voelde ook goed om even een maand niets te doen. Ik denk dat het gewoon even te veel was.... Ik hoef niet eens te testen, want we hebben t zelfs veilig gedaan, hahaha! Met J gaat t goed, ben zo verliefd op haar. Ze het echt al gevoel voor humor en is zo ontzettend lief en vriendelijk. En eigenwijs en koppig en een dramaqueen en slim en geweldig... Hihi! Het gaat echt goed met haar. Ze was trouwens ook ziek deze week. Dikke rode oogjes, rood gezicht, schrale wangen en kapot mondje. Avent tot bloedend toe, zo zielig! Deed zeer bij t drinken en eten. Ze werd s nachts zelfs wakker met 40,6 koorts. Klein ding! Nu voelt ze zich gelukkig beter! Xx
Hoe gaat het hier dames? De mensen in onze omgeving, ouders schoonouders vinden het wel heel spannend nu. Hier is er nog niets aan de hand geen voorbodes dat het fout gaat of iets. Alleen heel moe en veel gammelheid/licht misselijk. Mijn reuk is ongelooflijk sterk, het lijken wel een aantal symptomen alleen wil ik er nog niet aan denken. We moeten tot maandag wachten en dan moet de test het uitwijzen. Stiekem hoop ik wel dat de test positief is. Maar ik kan me nog steeds in houden.
Oeh dat je het geduld hebt, Sammie!! We duimen allemaal keihard voor je. Ik hoop zo dat je morgen goed nieuws hebt.
Jaaaahhh nog 1 dag. Ja eevie ik wil niet teleurgesteld worden . Wel spannend hoor. Mag morgen voor het eerst weer uitslapen zonder dat ik die bollen moet gebruiken is ook wel lekker. Heb een vriendin die is paranormaal begaafd en als ik het geloven moet komt er goed nieuws. Ik als nuchtere iemand, ben wel nieuwsgierig maar moet nog even een nachtje slapen. Me gevoel is goed en die hoop best wel dat er een dikke vette test uit komt. Ik houd jullie op de hoogte.
JAAAAAAAA!!!! Hoera!! Ik hoopte het zó voor je. Wauw! Oh wat ben ik blij voor je, super!! He, wat een goed nieuws zeg. Gefeliciteerd meid, zo verdiend! Xx
Woooooow sammie kippenvel hier!!!! Wat een dikke vette streep!! Gefeliciteerd! Wat hebben jullie er lang op moeten wachten! Zo blij voor jullie!