zoo.. heb weer controle gehad.. bloeddruk blijft te hoog.. schiet niet op.. maar net niet hoog genoeg om in te leiden.. knudde... maandag weer heen.. en zondag word mn kleine knul 3!!! waar blijft de tijd... of had ik dit al gezegd whahaha.. geheugen van een zeef namelijk
Zijn er nog zwangere??? Ik mag over 4 dagen testen maar mocht ik niet ongesteld worden test ik vrijdag pas!!! Ik ben er eigenlijk de hele maand niet mee bezig geweest. Ik wist niet eens hoever ik was in mijn cyclus. Maar pfff ik voel nu wel weer de kriebels.
hajar.. jaja.. ikke zal ff voor je dansen en strooien.. misschien dat bij mij dan de bevalling op gang komt
Hey meiden Koolmees GEFELICITEERD!!!! Geniet ervan!! Fijne vakantie!!!!! Hier komt dan mijn verhaal: Zaterdagochtend 05:00 naar de wc gegaan om te plassen erge nadruk maar nog niet goed wakker dus weer gaan slapen tenminste dat was de bedoeling.. niet dus ben er om 06:20 uit gegaan om man lief nog wat rust te gunnen! Op de bank gaan liggen 5 min volgehouden toen maar ff gaan lopen en weer gaan zitten en liggen en de poes even eten gegeven de druk ging wel weer even weg dus nog een half uurtje geslapen om een uur of 10 ben ik buiten een boek gaan lezen en heb verder niet heel veel gedaan af en toe ff lopen en naar de wc en dan maar weer niks doen.. Inmiddels was er iemand die naar magicman zijn motor kwam kijken en heb ff met hun gekletst en drinken gegeven enz pijn was weer even weg en ben zelfs nog de uitlaten achter het schot gaan pakken omdat de motor verkocht was! Om 13.10 toch de verloskundige maar gebeld (dienstdoende mijn vk was vrij) maar goed even overlegd zij dacht ook als eerste aan een blaasontsteking dus afspraak gemaakt bij centrale huisartsenpost om urine in te leveren daar kon ik om 14.28 terecht dus even een boterham naar binnen geschoven en op naar de chp Magicman kon eigenlijk niet mee moest werken maar ik durfde niet te rijden dus hij is meegereden daar aangekomen urine op de post(balie) gezet en weer was daar die pijn de mevrouw achter de balie zij nog je gaat hier toch niet bevallen? Ik zeg nee over 6 weken pas.. hihi om 15.10 waren we eindelijk aan de beurt en werd er verteld dat ik geen blaasontsteking had maar de arts dacht aan weeen.. Ik zeg nou dat kan niet ik moet nog 6 weken maar inmiddels kwam de pijn om de 5 a 10 min dus werd er gebeld met vk en io met haar een ctg laten maken op de 11e van het catharina zkh. Daar aangekomen en werd al een beetje duidelijk dat ik wel degelijk weeen had! Dus een half uur 3 kwartier later zat ik met erge steken op bed en magicman had het over de bbq die hij nog wilde aansteken vanavond dus of ze even wilde opschieten.. hahahha de gynaecoloog kwam bij ons en vertelde dat ik echt weeen had en dat we binnen een paar uurtjes papa en mama zouden zijn doormiddel van een keizersnee.. ivm met stuitligging, dat was even schrikken en geen bbq hihi.. Uiteindelijk kregen we nog de keus om alsnog een stuitbevalling te doen met als nadeel dat onze Sem zuurstof tekort zou hebben ivm dat het hoofdje als laatste komt... Nou geen haar op mn hoofd die daar aan denk en samen besloten we voor een keizersnee te gaan! Het was inmiddels 17.00 17.30 dus magicman wilde ff naar huis om wat te eten en dan terug te komen nou zei de gyneacoloog het eerste wat jullie eten is beschuit et muisjes de auto kon hij nog wel ff gaan verzetten maar dan moest hij echt terug komen! Dus zodoende ik werd op een ander bed gelegd er werd een catheter gezet en een infuus aangelegd en om 18.00 konden we al naar de ok! Hier aan gekomen stonden er een man of 10 12 klaar en werd ik op een of ander bedje gelegd zoad alles klaar gemaakt kon worden voor de operatie ruggeprik werd gezet( niks van gevoeld) en ze konden beginnen. De eerste laag snijd ik door zijn de gyneacoloog en de lagen daar onder scheuren we.. ik dacht oh oke dat hoefde ik niet perse te weten.. maar goed ik was verdoofd dus het kon me een worst wezen.. Magicman heeft met de ok mee gekeken en om 18.45 waren wij trotse ouders van een knappe zoon Sem 2270 gram! Het is een heel sterk kereltje en is meteen na een minuut of 5 bij mij te hebben gelegen met papa naar de couveuse afd gebracht inmiddel lag hij aan de zuurstof had hij een infuusje en zaten er overal kabeltjes om zijn gehele situatie in kaart te kunnen brengen, daar heeft hij een dag of 5 6 in een dichte couveuse gelegen en daarna mocht hij door naar een open couveuse! Na 2 dagen mocht hij al naar een bedje en mee naar een gewone kamer samen met mij! Joeppie!!! 22-06 mocht ons mannetje al mee naar huis en konden we nog meer van hem gaan genieten! Liefs Magic Iedereen heel veel succes probeer zsm weer te reageren!! xxx
Jee magic, wat een verhaal! Enne, waren de beschuit met muisjes lekker??! Ben benieuwd naar je ventje, binnenkort een fotootje? @Koolmees, fijne vakantie! @Eevie, wij gaan lekker twee weekjes naar Tsjechië in september. Maar weekendjes weg zijn toch ook leuk? Kom je wel op veel plaatsen! @blondy, morgen alweer de laatste Clomid. Vrijdag 8.30 een FM. Morgen lekker een dagje vrij. Heerlijk een middag je knutselen en zwemmen met m'n allerliefste neefje van 2,5. Slaap lekker allemaal! (als dat tenminste lukt met die hitte...)
jeetje lely, dat ze je indd maar inleiden .. hoop dat je snel mag bevallen heb je de verjaardag van je zoontje al gepland ?? ( dadelijk dient beebje zich dan aan )
Zoo magic! wat een verhaal :d maar wat heeft en doet jullie Sem t super !! geniet er maar volop van !! xxx
Hey magic, wat fijn dat alles nu goed gaat. Ik zou ook geen stuitbevalling willen. Als ons kind later mijn achterstel heeft, dan gaat dat niet goed komen denk ik!! Geniet lekker van Sem! @Lely; ik vind t wel mooi geweest, beval maar eens! @Blondy; lekker Tsjechië! Alvast veel plezier!! @Eevie; ben lekker emotioneel... Vandaag 4 afleveringen babyboom zitten kijken. Heb heel wat tranen gelaten. Zo herkenbaar allemaal!! Nog steeds op n hele lange wachtbank. Voel niets, behalve huilerig, dus ik ga er vanuit dat ik volgende week ongesteld word. Slaap lekker meiden!!
Lydia.. voor verjaardag heb ik weinig gepland.. ik haal taart wat drinken en chips.. daar moeten ze het maar mee doen.. alleen mn ouders schoonouders en zus met gezin komen.. verder niemand uitgenodigd.. komt wel als de kleine er is. Ik vind ook wel dat het tijd is om te bevallen.. Haha..
@magic van harte gefeliciteerd met jullie zoontje. gelukkig is alles goed gegaan en hopelijk knap je snel weer op geniet er samen lekker van en laat ons snel eeen foto zien van de kleine ben wel benieuwd @koolmees veel plezier @hajar eevie succes deze ronde+
Hallo dames! wat is het rustig hier! iedereen volop aan het genieten van het weer? Nou hier is het in de schaduw nu 34 graden. ik weet niet waar ik het zoeken moet, oprecht respect voor de hoogzwangere! Ik heb alles dicht gehouden, en zit binnen.... is het eindelijk mooi weer, is het weer veels te warm om iets te doen! Ik heb zonet even de was buiten gehangen en je verbrand levend in die zon! Vind het ergens heerlijk...moeten niet klagen, maar dit is me echt tè warm gewoon!! xxx
@Magic, wow meid wat een verhaal!! Ik ben ontzettend blij dat nu alles goed gaat! En kleine Sem zo ontzettend sterk is! Dikke knuff, en lekker genieten nu!! xxx
poemelke.. ben het met je eens.. een beetje zomer is niet erg.. maar man oh man.. dit is wel heeeeeeel erg warm.. ik heb ook alles dicht en ga absoluut niet voor mn lol naar buiten.. heb net aan bas al gemeld dat ie op mag blijven.. zn kamertje is nu veel te warm.. en met een beetje geluk slaapt ie bij ons op de kamer.. daar is het enigzins nog uit te houden.. ik hoop dat het noodweer snel komt.. ff lekker afkoelen..
zo ben gelukkig niet de enige die het veelste warm heeft van mij mag het ook wel gaan regenen hoor heb gisternacht geen oog dicht gedaan zo warm.
@magic, wat een lief knulletje! @Eevie, haha geweldig omschreven van die stuitbevalling en je toekomstige kleintje!!! Haha!!