HOERA!!!! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontjes! Superleuke namen ook. Hè wat fijn... Kan me voorstellen dat je bij moet komen, lekker uitrusten en voor je laten zorgen. Geniet ervan lieverd!!
@in love succes morgen, het is even een vervelend iets maar je weet waar je het voor doet. @Sas gaat alles goed met jou en de boys. @koolmees gaat snel meid met jou. Alles goed verder. @Eevie hoe gaat het met jou meid. @mol, hoe is het met jou? @ alle andere dames hoe is het met jullie?
Hoi! Hier gaat alles prima. Inmiddels al weer bijna n week aan t prikken. Helaas krijg ik nu andere naalden en die zijn iets dikker en dus echt pijnlijker! Morgen weer een fm, ben benieuwd. Nu ook heerlijk vakantie, was er echt aan toe!! Sammie, hoe is t met jou meis? In love, morgen de HSG? Zo ja, succes. Ik hoop dat t meevalt! Sas, hoe gaat t met jou en de mannen? Hopelijk kun je lekker genieten en gaat alles goed!! Koolmees, jij bent de volgende he?! Leuk? Weet jij wat t is? He aat t met de eest? Piemel, wil jij eigenlijk n tweede? Oh hebben jullie ook n traantje gelaten vandaag tijdens de ceremonie? Ik wel! Vond t zo mooi!! Fijne avond meiden! Xx
@Sas GEFELICITEERD met jullie zoontjes, erg leuke namen!! Laat je lekker verwennen! @Eevie Balen dat deze naalden dikker zijn. Hoe was de FM? Heb geen traantje gelaten maar het was inderdaad erg mooi om te zien. @Sammie Bedankt nog voor je uitleg over het HSG en wat lief dat je er nu weer naar vraagt, zie hieronder mijn update. Hoe is het met jou? @hier Ik heb gisteren het HSG onderzoek gehad...kon bijna niet doorgaan. Ze vroeg welke dag in je cyclus zit je? Dag 13..oh dan mogen geen HSG doen.. kans zit er in dat het eitje dan bevrucht is en dat ze het dan naar de verkeerde plek toe spuiten..buiten baarmoederlijke zwangerschap... moest bijna huilen.. dochter naar oppas gebracht zelf al met benen wijd en ik had het vooraf 2x gevraagd bij de poli gyn of dit niet te laat was in de cyclus, nee hoor geen probleem...:x Nu moest ik op eigen risico toestemming geven dat ik het toch door wilde laten gaan. Gelukkig viel het mee hoe pijn het deed en ze waren erg lief allemaal (waren meerdere artsen bij want ik deed mee aan een onderzoek) Het vol lopen van de eileiders duurde lang dus het kan zijn dat er toch propjes hebben gezeten, uiteindelijke spoelde ze beide mooi door. Nu meer kans op een zwangerschap dus ik ben weer aan het temperaturen. Nu nog steeds beetje krampen en bloed verlies maar hoort erbij. Ben meteen naar de poli gyn gelopen dat ze hun protocol moesten aanpassen want ik was bijna naar huis gestuurd.. Wij doen het altijd op die dag..ja dan moet je dat veranderen want van 2 gynacologen mocht het eigenlijk niet! 17 mei pas afspraak gyn, maar loop zo nog even naar de poli om te vragen of ze mij kunnen oproepen als hij een uitval heeft op mijn werkdagen (werk er tegen over). Ben net langs gelopen en gyn gaat mij vanmiddag bellen (dokterassistente zei dat het prima telefonisch kan want na HSG is het protocol dat je 3 mnd zelf aan de slag mag omdat je meer kans hebt op een zwangerschap na het onderzoek)
Ja echt slecht maar dan hebben ze aan mij de verkeerde, zeker omdat ik hier ook werk ga ik er extra achter aan. Ik had ook geen uitleg gekregen enzo, dus koppel ik allemaal terug ja hoop ik ook!! Ben benieuwd wat de gyn vanmiddag gaat zeggen. Ben weer begonnen met temperaturen dus we gaan ervoor!!!!
Haha Eevie!!! Piemel?? Whahaha! Leuk he autocorrect! Inlove, wat een sukkels sorry kan ik ook slecht tegen! Goed dat je er meteen wat van gezegd hebt! Hopen dat het snel mag lukken nu! @ eevie, om terug te komen op je vraag, ja we willen wel graag een tweede, maar juist hier vinden we ( nja voornamelijk ik) leeftijdsverschil ertussen wel fijn. En daarbij willen we eerst verhuizen naar een groter huis, dat zal wel dit jaar nog zijn. Ik ben nu wel een maandje weer gestopt met de pil, hebben we die rotzooi al uit ons lijf! Maar we hebben dus geen haast
WHAHAHA! Dat deed de iPad! Sorry Poemel! Verhuisplannen zijn ook leuk, ben je al aan het rondkijken? Kan me ook wel voorstellen dat je voor leeftijdsverschil kiest. Is allebei prima toch! In love; fijn dat je er vanaf bent en dat t er goed uit zag. Ik baal er altijd zo van als dingen niet duidelijk zijn. Blegh. Ik hoop dat je nu niet lang hoeft te wachten op een ei en een beeb. Sammie; hoe is t met jou meis? Koolmees; hoe is t met de uk? Alle dames verder alles ok? Hier alles prima. Zit te wachten op de fm. Zal deze week weer IUI krijgen denk ik. We genieten ondertussen ban ons meisje. Ze vindt t geweldig om mee te gaan op de fiets; zwaait naar alles en iedereen! Heerlijk kind! Xx
Sas, proficiat met je 2 mannetjes!! Eevie spannende week voor jullie met de IUI. Poemel leuk verhuisplannen. Hier gaat alles goed, heb een nieuwe baan en ben alweer aan het werk. Met mn mannen gaat het super! Wil wel weer eens foto's zien van de kindjes hier
Hoi dames hier gaat het goed. Voel me goed, ben nu aan het wachten op menstruatie. En dan mag ik het ziekenhuis weer bellen. Deze week nog afwachten en anders volgende week bellen.
Nou, ik heb net de Pregnyl gezet en vrijdagochtend is de IUI. Ik zit alleen wel met J... Want waar laat ik die?! we hebben eigenlijk de afspraak dat we samen zijn bij de inseminaties. Nu hebben we echter beide vakantie, dus J is niet bij de gastouder vrijdag... Ik denk dat we haar maar gewoon meenemen, anders moet ik alleen en het voelt verkeerd om alleen te zijn als ons 2e kindje misschien wel gemaakt wordt. Of is dat heel raar om te doen? @ XD: fijn dat je weer een baan hebt. Heb je t naar je zin? Ik ben ook erg benieuwd naar een foto van jouw mannetjes. Ik zal een nieuwe foto in mn album zetten. Ik kijk alleen wel ff of ik ze alleen zichtbaar voor vrienden kan maken, ivm herkenbaarheid. @Sammie; hopelijk word je snel ongesteld en kun je weer verder. Hoe voel je je?
@eevie ik voel me eigenlijk heel goed. Ben door de hectiek hier thuis alleen heel moe, gelukkig ben ik nu tot dinsdag vrij dus kan ik voor zoverre lekker bijkomen. Ga vrijdag even gezellig met een vriendin naar de bios. Zaterdag even paar boodschapjes doen voor maandag want dan ben ik jarig en zondag ga ik even taarten maken. Ik wil maandag bellen naar het ziekenhuis dan zijn er 3, 5 week voorbij.er zijn namelijk nog geen tekenen van een aankomende menstruatie. Het is toch ook wel weer spannend hoor. Maar heb er ook wel weer heel veel zin in.
@eevie spannend trouwens weer. En ja ik zal haar gewoon meenemen. Kan geen kwaad voor een keer. Lijkt mij.
@Inlove: wat een gepruts zeg hier draaien de duimen dat het snel weer raak mag zijn bij jullie! @Poemelke: leuk verhuisplannen, hebben jullie al wat op het oog of zijn jullie nog aan het rondzoeken? @Xd24: fijn een nieuwe baan, bevalt het goed? @Sammie26: hier blijven mijn duimen ook voor jou draaien, op naar een succesvolle poging! @Eevie: spannend morgen, succes alvast! En een mooi meisje hebben jullie Hier alles prima. Gisteren pretecho gehad, was weer genieten Ik voel me goed en met ons mannetje gaat het ook goed. Begint steeds meer te ontwikkelen en een deugniet te worden, dus handen vol aan hem, maar wel leuk Voor de liefhebbers: ik heb weer wat recente foto's van ons mannetje en van de echo van gisteren in mijn album (wel privé) gezet.
Eevie ik kan je album niet in dus heb even een vriendschapsverzoek gestuurd. Ah Koolmees jullie mannetje is ook alweer een hele kerel zeg! Mn nieuwe baan bevalt goed! hey Poemel verhuisplannen, leuk joh. Sammie, mijn duimen draaien ook voor jullie!