Hoi dames hoe gaat het hier? Hier heb ik vandaag het ziekenhuis gebeld en krijg nu het recept per post en een nieuw schema dus dan gaan we voor de extra kans. Hebben jullie een fijne moederdag gehad? @Sas hoe gaat het met je meid en met je beide ventjes? Heb je je draai een beetje kunnen vinden. @ eevie jij zit nu ook weer op het wachtbankje? Spannend meid mijn duimen draaien voor je. @alle andere dames hoe gaat het met jullie.
Eevie mooie meid hebben jullie daar! Hoe ging de IUI? Sammie fijn dat je het recept hebt gekregen. Ik heb wel een fijne Moederdag gehad. Mooie tekening van Julan gekregen en een armband! Het is stil hier!
@eevie hoe gaat het meid hoe is de iui gegaan. @xd hoe bevalt je nieuwe baan? @sas hoe is met je en met je beide knullen? @koolmees hoe is het met jou meid. @poemelke hoe is het met jou? @ alle andere meiden hoe gaat het met jullie?
Ff snel. Op zich gaat t prima. IUI ging goed, alleen miscommunicatie bij het zh. Ik had de IUI om 12.00, dus was er om 11.45, was ik te laat! Moest er om 11.40 zijn, zeiden ze! Kon gelukkig gewoon doorgaan, maar was wel n fout van hun. Heb verder geen symptomen, dus weet t nog niet. Onwijs druk weer op m'n werk, helaas weer problemen. Wordt weer verplicht van groep te veranderen (afgelopen jaar ook al gedaan en dan moet ik over n jaar weer). M'n lieve directie gebruikt m'n eerlijkheid over zwanger willen raken nu tegen me. (Dan ben je weer heel veel afwezig, dus dan moet je n andere groep. Grrrrrr) Zorgt voor veel stress. Zo word ik natuurlijk niet zwanger!! Hoe is t met de rest? Sammie al weer gestart? Xx
Hoi Eevie, ik ben bijna door de provera heen nog drie dagen en dan afwachten en dan kunnen we weer beginnen. Wat naar dat het weer zo vervelend op je werk gaat. Hopelijk bekoeld dat weer een beetje.
Hoi, Gelukkig heb ik n goed gesprek gehad mrt m'n baas. Andere geoep is nog steeds n optie, maar er is ook geluisterd naar mijn opties en argumenten. Helaas net getest en t is weer niet raak. Komende maand weer rust en dan is t zomerstop in t zh. Hopelijk doen ze wel OI...
Oh eevie wat balen van je test!! Dames we sterven uit hier hihi Gisteren feestje gehad, afgelopen woensdag werd J.ulan alweer 2 jaar! Time flies, niet normaal. Voor mn gevoel issi er net maar ik kan ondertussen hele gesprekken met hem voeren
@xd nog gefeliciteerd meid 2 alweer gaat snel heh. HEt is idd aardig stil hier. We hebben het allemaal druk denk ik. Hier mogen we morgen ziekenhuis bellen. En dan mag ik beginnen met de medicatie om mijzelf voor te bereiden op de cryo ontdooiing die dan hopelijk z.s.m. zal plaats vinden met hopelijk een goeie ontdooiing. Of te wel we gaan er weer voor.
@Eevie Balen dat je ongi bent geworden...en wat een gedoe bij je werk.. Gaan jullie deze ronde weer voor de iui of slaan jullie een ronde over? @Sammie En ben je weer begonnen met het spuiten? Duim ook heel erg hard dat het deze ronde raak is en een plakbeebje is! Gun het jullie zo erg! Hoe is het met de rest? Hier gaat alles goed, onze kleine meid lekker in de peuterpuberteit en dan vooral dwars bij mama...ech mij aan het uittesten dus die zit geregeld op de gang. Gelukkig gaat het deze week alweer beter dus het zijn gelukkig allemaal fases... Afgelopen zondag alweer 2 jaar geworden. Wat genoot ze er van, meestal vindt ze verjaardagen bij haar thuis niks maar nu was ze de hele dag vrolijk, jarig, taart eten, cadeautjes. Bij elk cadeautje zei ooooh mooi dus ik heb zelf ook erg genoten. Verder weer druk aan de klus...hopelijk heeft mijn pendel gelijk en is het deze maand raak
@in love nee ben niet aan het spuiten krijg hormonen via tablet vorm omdat dit een extra kans is. we gaan voor een cryo ontdooiing.
@sammie Fijn tabletvorm en geen spuiten, super een extra kans en fijn met een cryo uit de vriezer! Mijn duimen draaien overuren voor jou!!! @xd Ooooh echt wat grappig dat zuurtje het bij jou goed had!! Zou echt grappig en fijn zijn Hoe is het met de rest?
Hoi Dames, Ja ik heb vanmorgen een echo gehad, bms was 7,8mm en dat was goed genoeg om een terugplaatsingsdatum af te spreken. Deze hebben we voor dinsdag afgesproken, en dan is dinsdag een spannende dag want als we gebeld worden gaat het niet door en als we niets horen hebben we eind van de middag een terugplaatsing!! x
Sammie hoe is het met je??? Terugplaatsing gehad??? Hoe is het met de rest?? Ik zit weer op het wachtbankje...zenuwslopend...zondag wel witte test gehad..misschien te vroeg??