@inlove het gaat goed met mij. Ik heb vandaag een terugplaatsing gehad. Ik heb nu een 7cellige emmy aan boord.hij was 6 cellig toen die werd ingevroren. Goed teken toch.
Fijn Sammie!! Klinkt goed een 7cellige emmy aan boord! Nu goed broeden, rustig aan en duimen voor een super test over 2 weken!!! Ik duim in ieder geval!
Ik zit nu dus op wachtbankje. Spannend maar weer, mogen de dagen snel voorbij gaan. Ik mag met 14 dagen testen. Maar wel blij dat het goed ontdooid is en dat het zelf 7cellig geworden is. Dat zegt wel iets over de sterkte. Maar nu afwachten wat het gaat doen we blijven positief en we doen lekker rustig aan.
Hey meiden, lang niet geschreven, maar t is t einde van t schooljaar he... Voor een vakantie heb ik t altijd onwijs druk!! Deze week 3 avonden op school gezeten . Ben kapot! Vandaag is ons popje jarig!! Ze is er al weer n jaar... Het ging zo snel!! Vandaag in 2x visite. Ben benieuwd! Eevieman heeft alles versierd, slingers, ballonnen, wauw!! Dadelijk n taart bakken, d'r cadeau halen (een zandbak) en dan feest. Heerlijk! Ga zo ook nog n kroontje maken. ❤ Vorige week zijn we naar Pinkpop geweest, het was geweldig!! Een heel weekend weg en J die 3 nachten bij oma sliep. Helaas slaapt ze sindsdien heel slecht. T duurt iedere avond zeker 1,5 uur voordat ze in slaapt en dan alleen met 1 van ons erbij. Lijkt verlatingsangst te zijn. Ze heeft ook al 2 halve nachten bij ons in bed geslapen... Dan werd ze om 4 uur wakker en was ze ontroostbaar. Wij moeten natuurlijk gewoon werken, dus dan maar bij ons in bed... Hoe gaat t met jullie? Sammie, ik kijk steeds of je al mag testen. Hopelijk blijft deze Emmy lekker bij je. Ik duim!! Koolmees, jij bent ook bijna uitgerekend he? En de rest? Fijne dag! Xxxx
Gefeliciteerd Eevie! Balen van die gebroken nachten. Ik weet ondertussen dat alles een fassseeeeee is. Gewoon lekker in bed nemen en in de zomervakantie verandert het ritme wel weer hoor.
Gefeliciteerd eevie!!! Wij zijn ook naar pinkpop geweest! Wel alleen de zaterdag maar was ouderwets gezellig! Misschien hebben we ons wel gezien haha Xxx
Ja idd heel spannend. Er is al wel iets meer duidelijkheid alleen kan ik daar nog niet veel over zeggen. Ik zal jullie nog een poosje in spanning moeten houden.
Hoi meiden, We zijn heel voorzichtig, maar we hebben positief getest. Nu maandag nog even weer bloedprikken en hopelijk zijn de waarden dan goed. En dan kunnen we hopelijk voorzichtig gaan genieten en uitkijken naar de eerste echo.
Oh ik vind t zo spannend Sammie!! Ik blijf voor jullie duimen! Vandaag de laatste werkdag, altijd fijn maar zo emotioneel!! Nog ff druk dus, maar ik probeer in t weekend weer ff te schrijven. Xx
Ohh sammie! Wat fijn, duim duim duim!! Eevie proficiat nog met J. Bijzonder he die eerste verjaardag. Hier gaat alles goed. R.ubin alweer 4 maand. De tijd vliegt zo snel voorbij he.
Het wordt zeker duimen. Ik heb een banner geplaatst om beetje hoop te houden. Maar oh het is best zwaar hoor. Helemaal na vandaag(beetje rode afscheiding) waardoor de twijfel wel weer toeslaat, maar morgen weten we meer. Probeer me geen zorgen te maken hoor! Het kan gebeuren maar helaas begon het ook zo bij de eerste keer.