Oh Sammie toch... Zit hier in Frankrijk, wilde toch even kijken of je goed nieuws had. Pfffff.... Weet niet wat ik moet zeggen meis. Dikke knuffel van ons
Wat lief van je eevie. Je moet lekker gaan genieten van je vakantie. Ik had een dubbel gevoel en ziekenhuis wilde geen echo doen en om me zelf gerust te stellen heb ik een verloskundige hier in de buurt gebeld en die heeft een echo gemaakt en die bevestigde dat het inderdaad niet goed is/was en dat ik nu moet wachten op het vloeien. Maar het geeft me wel meer rust, en dat doet me goed. Het is niet mooi en inderdaad wordt je daar verdrietig van maar voor mij de bevestiging, het kunnen zien dat het niet goed is voel ik me rustiger door. Nu gewoon rustig aan weer opmaken voor de compleet nieuwe poging 2. Die dan zal aandienen weer met spuiten etc.
Hallo dames, Eindelijk schrijf ik hier ook weer eens wat, merk toch dat mijn verlof nu wat drukker verloopt nu ik mijn handen vol heb aan ons mannetje. Die momenteel lekker grenzen aan het ontdekken is en ook al goed boos weet te worden als iets niet mag Lopen doet hij nog niet, maar het lijkt niet lang meer te duren, hij moet nog even de durf hebben om die laatste vinger los te laten... Verder gaat het qua zwangerschap hier op zich prima, de baby ligt weer een aantal weken voor qua groei, net als de vorige keer, maar deze keer heb ik geen zwangerschapssuiker (inmiddels 2 keer het lekkere suikerdrankje mogen drinken ). Wat betreft de bevalling kunnen alle scenario's nog: van inleiden met 38 weken, tot geplande keizersnee, tot natuurlijk bevallen. Wie het weet mag het zeggen Maar ik voel me prima, dus dat gaat vast wel helemaal goedkomen. @Sammie: wat een vreselijk oneerlijk nieuws Hoe is het nu met je? @Eevie: hoe is het nu met jullie en je MMM-traject? Mijn duimen draaien voor je! @In love: hoe gaat het met jou? Ook voor jou duim ik voor positief nieuws! En de andere dames, hoe gaat het met jullie??
Hoi! Ben weer terug uit Frankrijk, t was heerlijk! Hebben ons prima vermaakt met zwemmen en spelen. Was top! Hier verder geen nieuws, het is zomerstop in het zh dus we zijn zelf aan t klussen. Had afgelopen maand uit mezel n cyclus van 30 dagen, erg netjes dus! Mocht t deze maand niet lukken, dan word ik hopelijk eind juli ongesteld en kan ik meteen na de vakantie starten met de hormonen. We hebben nog 4 pogingen, dat is ergens ook wel n eng idee. Want wat als t niet lukt... Zou zo graag een broertje of zusje voor J willen... Met J gaat t goed. Ze zit nu wel in n fase dat ze expres pijn gaat doen; knijpen, krabben en slaan. Niet gaaf! Zeggen altijd eerst dat ze dt niet mag en dat ze wel mag aaien, maar ze luistert natuurlijk nog niet echt. De hoek wordt dus regelmatig door haar bekeken.... Verder gaat ze echt richtin het los lopen, kletst ze veel en kan ze heerlijk spelen. Erg leuk!! Koolmees, fijn om weer iets van je te horen! Fijn dat je geen suiker hebt. Nog maar even en dan is jullie 2e er! Spannend! Hoe gaat t met de rest? Xx
Hoi dames ik had het te druk met werk om te reageren maar het gaat goed met me. Ik heb de rust kunnen vinden doordat een verloskundige mij een echo heeft gegeven en heeft laten zien dat het niet goed was. En dat gaf mij de rust om het goed af te sluiten. We gaan ons mooi voorbereiden voor de tweede behandeling. Ik wil nog wat anders raadplegen en hopelijk hebben die nog iets waar ik baad bij zou kunnen hebben.
Hey ladies, Het is rustig hier!! Iedereen op vakantie?? Bij mij is t ook rustig. Snap m'n lijf weer ns niet. Had t idee dat ik n dikke 1,5 week vruchtbaar slijm had. Maar dat was dan wel laat, zo tussen dag 18 en 28. Zijn we maar voor gegaan, maar man wat vind ik t frustrerend nu.... Ik weet dat ik niks te klagen heb, maar ik snap m'n lijf gewoon niet. Hormonen prikken is wat dat betreft duidelijker: op die dag is je sprong en op die dag kun je testen. Duidelijk, simpel, fijn. Maar wanneer ik nu kan testen, ik weet t niet....
Ladies where are you?! Sammie hoe gaat t?? Ik heb vandaag weer de eerste fm gehad, meteen al een ei van 15mm dus dat is mooi. Dinsdag is de IUI. Mooie datum: 13-8-13! Dat wordt dus weer duimen! X
Nog niet echt, heb deze week wel een keer 's nachts bijna 2 uur voorweeen gehad, maar zette niet door. En had afgelopen dinsdag bij controle 1 cm ontsluiting, maar baby is nog niet diep genoeg ingedaald. Zou dus zomaar nog een tijd kunnen duren, we wachten het gewoon af
Hoi meiden, Hier gaat het goed hoor. Heb eigenlijk niet echt tijd (maar ook geen zin) om te reageren. Wil gewoon even lekker rust. niets met jullie hoor. Ben net weer begonnen met de decapeptyl ben net weer een week bezig. morgen naar het ziekenhuis voor echo. Dus wordt weer spannend. Eevie spannend meid mijn duimen draaien. Koolmees spannend meid het is bijna zover.
Pff Sammie .. T mag nou toch ook wel s raak zijn zeg ( en blijvend )... Hopelijk word het dit keer een geweldig mooi beebje! Koolmees nog even! En dan heb je weer een heerlijk beebje!! Hier alles goed , Druk ! En t gaat zoo snel ! Jinte alweer bijna 2 en Levi alweer ruim 7 maanden . Ze doen t allebei super
Nee hoor, baby zit nog goed daarbinnen Maar als het goed is nog maximaal een week! Komende maandag krijg ik een ballonnetje ingebracht en als het goed is wordt ik dan dinsdag ingeleid, spannend! @Sammie26: Duimen draaien hier voor je!!
Koolmees! Ik ben benieuwd, je bent inmiddels vast al wel bevallen. Hopelijk gaat alles goed en ben je aan t genieten van jullie mopjes. Hier vandaag weer n negatieve test helaas.... Hopelijk komende week ongesteld en dan maar op naar poging 4...