Eevie wat balen zeg bah verdrietig hoor! Succes en sterkte hè meis! Hier ook weer bje gespot hoor. Vandaag cd 34 dus zal wel doorzetten morgen denk ik. Op naar ook hier weer n volgende ronde..
Thanks ladies... Toch wel een heftig momentje als je het zh belt om een fm én n evaluatiegesprek in te plannen. Want als deze poging óók niet lukt, wat dan? Ivf?
Baby's na Clomid / Prikken: Fredje 25-04-2011; Evy XD: 22-05-2011; Julan, 2013; Tobin In Love: 26-05-2011; L. Magic Dream: 4-06 -2011; Sem Lelymupske: 14-07-2011; Jasmijn Lydia: 15-09-2011; Jinte, 2013; Levi Chulla: 06-10-2011; Damin Poemelke: 27-10-2011; Lizzy Koolmees; 20-02-2012; L, -2013 & G Belgische mama: 24-02-2012 Leroy Eevie: 22-06-2012; Juliëtte Nina85: Boas Sas31: Tweeling! ---------------------------------------------------------------- Zwangeren: Sammie: uitgerekend ... In Love: uitgerekend ... ---------------------------------------------------------------- IUI: Eevie: Ronde 10, IUI 6 ---------------------------------------------------------------- Gestopt met de behandeling: Mol81: Het blijft bij één schitterende dochter.
Hey dames, het werd tijd om toch de lijst weer eens te updaten. Er zijn al weer zó veel kindjes geboren en weer nieuwe zwangeren. Sommige dingen wist ik, maar niet alles... Dus vul maar aan!
Jaaaahh heel licht streepje!!!! Vandaag cd 38 dus misschien late eisprong? Denk dat we maandag weer testen! Ahhhhhh!
@eevie hoe gaat het meid? @in love en hebben jullie kunnen wat of het gaat worden? @nina ga voor je duimen dat je morgen een knaller hebt. Hier inderdaad de 12 weken bereikt wel heel apart. De kwaaltjes zijn nog op en top aanwezig en hoop toch wel dat het snel wat minder wordt. Want die misselheid is niets hoor. En het verschilt per dag dan gaat het overdag redelijk en dan is het 's avonds helemaal mis. Dat is wel een nadeel helemaal omdat ik daardoor niet goed kan functioneren. Maar het hoort er allemaal bij. En het is voor een ontzettend goed doel
En Nina?? Vandaag de eerste fm gehad; meteen al een follikel van 15!! Dus vrijdag de IUI. De arts gaat een pleidooi in d'r team houden voor evt nog een aantal IUI's, mocht t nodig zijn. Hopelijk niet, natuurlijk!! Eevieman en ik denken dat t de afgelopen ronde wel raak was. Ik had toch wel symptomen en m'n ongesteldheid was erger dan ooit. Was echt verschrikkelijk. Nu weer duimen...
Ha meisjes.. Een verdrietige Nina hier.. Afgelopen maandag was de test niet donkerder maar iets lichter van kleur.. Maar had nergens last van gister.. Vandaag krampen en bloedverlies, nog niet heel veel maar wel wat slijm en mini-propjes (sorry).. Ik denk dat we dit kindje, al ist maar heel klein, aan het verliezen zijn.. Vind het heeeel moeilijk om positief te blijven, er zijn vele verhalen van bloedverlies tijdens zwangerschap maar dit is zulke ongi-kramp.. Ik kan wel janken.. Dit kindje wilden we zooo graag.. En heb nog nooit miskraam gehad dus weet gewoon niet hoe of wat.. Ik hoop gewoon heel erg dat het bloeden minder word en gaat stoppen.. Ik ga zo ook de verloskundige gewoon ff berichtje doen, ik ben kraamverzorgende en werk dus veel met haar samen dus heb haar 06.. Zal ik dan morgen wel gewoon nog eens een test doen of wat vinden jullie? Liefs Nina..
Oh nina meid dikke knuffel voor jou. Ik weet hoe je je voelt het is heel verdrietig dit. Dames vraagje. Hebben jullie tips tegen spugen, ik vermoed dat ik buikgriep heb en alles wat ik eet komt er net zo hard weer uit. Weet eigenlijk niet zo goed wat ik er tegen kan, zolang ik maar lig en genoeg water drink gaat het wel goed maar zodra ik ga eten is het mis. Net de ha gebeld en assistent bevestigd het vermoeden buikgriep maar moet ook eerst met verloskundige bellen. Wat kan een verloskundige doen aan buikgriep??
@nina O nee ik opende de pagina met een test van jou...wat verdrietig zeg dat je het waarschijnlijk aan het verliezen bent.. Heb je de vk gebeld? Sterkte @Sammie Yeeh de eerste mijlpaal zit erop! Hopelijk gaat de misselijkheid snel weg, bij mij werd het na 13/14 weken minder en nu is het helemaal weg. Buikgriep kan de vk helaas ook niks aan doen...helaas uitzieken..beterschap @Eevie Wat goed zeg een follikel van 15! Duim duim duim...en wat vervelend dat het eigenlijk de vorige keer mis is gegaan... Wij hebben zaterdag geslachtsbepaling gehad en we krijgen weer een meisje, we zijn dol gelukkig!!! Alles zag er tot zover zij kon zien goed uit, 23-11 de 20 weken echo
Hè Nina wat rot zeg.... Rustig aan doen meis... Sammie, buikgriep is idd gewoon uitzieken. Ik had tegen de misselijkheid zo'n Seaband. Kun je bij n drogist halen en doe je gewoon om je pols. Heeft iets met drukpunten te maken. Helpt misschien n klein beetje? Oh fijn in love, nog een meisje. Leuk!
Hoi dames ben gisteren voor de zekerheid toch bij de verloskundige geweest die wist niet zeker of het de buikgriep was. Wel was met de baby alles goed alleen zit ik tegen uitdroging aan. Jk moet kijken of ors oplossing helpt en anders moet ik naar het ziekenhuis aan het infuus om me vocht bij te vullen. Moet straks weer bellen masr vrees dat het ziekenhuis wordt want ben nog heel beroerd en heb spuug neigingen ook van die oplossing.