Gaat wel hoor! Heb afgelopen nacht en vanmorgen vroeg veel gevloeid en ook wel wat stolsels verloren. Dus denk dat ik ons kindje echt kwijt ben.. Voel me wel aardig eronder.. We proberen positief te kijken en dat ik nu na ruim 8 maanden spontaan zwanger ben geworden en hopelijk hoeven we nu niet al te lang te wachten voor we opnieuw zwanger worden! Extra vruchtbaar toch zeggen ze? Ben wel verdrietig maar gelukkig had ik vandaag minder kramp als gister.. Hopelijk ga ik snel opknappen maar ga er wel de tijd voor nemen. Moet ik dit zien als erge ongi of hebben jullie je ziek gemeld? Moet zelf maandag weer beginnen en was nu nog vrij maar weet tuurluk niet hoe ik me voel dan.. Ik moet vd verloskundige volgende week nog es n test doen voor de zekerheid. Als ie positief is mag ik voor echo komen, maar verwacht dat niet. Nu gewoon rustig aan doen en genieten van Boas! Vandaag 1e x lang stuk alleen gelopen!! Super trotse mama dus.. Dankjewel voor jullie berichtjes dames! Doet me goed!
@nina Hoe gaat ie meid? @eevie heb je je iui gehad? @inlove hoe gaat het met jou? Hier gaat het niet zo goed, ben uitgedroogd en heb vanaf woensdag tot nu al 9liter vocht gehad. Ik hen nu astronauten voeding en kijken of ik dan wat binnen houd. Anders wordt het maandag sondevoedibg. Pfff heb wel pech maar met de baby is gelukkig wel alles goed!!!!
Sammie.. Wat erg naar voor je zeg! Denk aan je! Sterkte hè enne gelukkig idd alles goed met beebje! Thanks for asking hoe tgaat met me.. Zie boven jouw post.. Knuf Nina..
Eevie.. Hoe is tmet je? Ging de IUI goed? Knuf voor jou, heb je post nog es gelezen en klopt t dat je dacht dat je n miskraam gehad hebt? Je had niet getest maar wel zwangerschap-verschijnselen? Erg hoor! Knuf voor jou! Jullie 2e sterretje hè, helemaal niet fijn.. Al meer gehoord over pleidooi wat de arts voor jullie wilde doen? Meer IUI of toch al sneller over naar IVF? Xx
Hey meiden, Vrijdag hebben we de IUI gehad. Ging op zich weer prima, blijft toch altijd weer afwachten... De verzekering vergoed iig meer IUI's dus dat is fijn. Nu de toestemming van de arsen nog. Ik denk idd dat m'n vorige poging niet goed is gegaan bij t nestelen. Alles wees zó duidelijk op n zwangerschap. We zullen t helaas nooit weten... Voor m'n gevoel zijn er wel 2 sterretjes aan de lucht. Sammie, hoe is t meid? Vandaag de sonde gekregen of is t vochtpeil als omhoog? Nina, hoe voel jij je, meis??
Hoi meiden even een kort berichtje van mij. Gelukkig gaat het weer de goeie kant op met mij. Me eten en drinken blijft binnen en ben van de 4/5kilo dat ik was afgevallen ook alweer twee gegroeid. Dinsdag hebben we een termijn echo gehad. Ben twee dagen terug gezet. Maar dat klopte ook wel met mijn berekening. We zijn uitgerekend op onze trouwdag 20 mei 2014. Moet alleen me banner nog aanpassen. Wat zou dat een prachtig kado zijn. Ik heb door alles wel een behoorlijke tik gehad en probeer nu weer op krachten te komen. Gelukkig zijn me collegas en werkgever heel meegaand.
Helaas, wéér een negatieve test... Vrijdag een evaluatiegesprek met de gyn om te kijken hoe nu verder.
Fijn dat het weer wat beter gaat Sammie en dat de kleine het ook goed doet! Dat is zeker een mooie datum om te bevallen en fijn dat je werkgever/collega's zoveel begrip hebben. Neeee Eevie...zag op je banner nog 1 dag en dan kan ik testen had zo gehoopt dat je een mooie test zou hebben...spannend vrijdag hoe jullie nu verder gaan..dikke knuf
We zijn vandaag in het ziekenhuis geweest. We gaan nu 1 ronde met lichte overstimulatie (voor Max 3 follikels) proberen. Als dat lukt mogen we zo 3 IUI's proberen. Zijn er meer dan 3 follikels, wordt deze ronde afgebroken, vervalt deze optie en is ivf onze enige optie. Ook dan is er natuurlijk geen garantie. Vind t allemaal erg spannend en n beetje overweldigend.... Ben eigenlijk gewoon verdrietig denk ik. Er wordt dan toch weer gezegd dat de kans er natuurlijk ook is dat J ons enige kind zal blijven. Want wat als dat zo is? Het voelt een beetje alsof ik afscheid moet nemen van mijn toekomstdromen. Pfffff... Ben n beetje ondersteboven denk ik. Veel info gehad.
@Eevie, ik begrijp je gedachte meid, maar probeer niet op de feiten voor uit te lopen. tuurlijk is het allemaal spannend en overweldigend, en ben je verdrietig dat is logisch. Want jullie willen graag een tweede en je weet dat er niets mis is en toch lukt het niet. Ik begrijp je verdrietigheid, maar probeer het ook van de andere kant te bekijken. Hoe moeilijk het ook is. En probeer het een beetje los te laten en laat het over je heen komen. Misschien als je het wat meer los laat, gaat het vast stukken beter en zul je zien is een tweede wonder misschien wel sneller dat je nu doet geloven. Meid dikke knuffel, leef met je mee. Maar heb vertrouwen want het gaat goed komen!!
En met sammie , en de rest ook alles goed ? Hier alles goed hoor maar druk .. 5 dagen in de week werken en dan weekenden vaak vol gepland . Maar geniet volop van m'n kindjes ! Levi word volgende maand alweer 1 !! De tijd vliegt
Hoi, ik had vrijdag 1 follikel van 16 en 2 van 13, dus woensdag hebben we toch weer n IUI maar dan met 3 eitjes. Ik ben benieuwd... 1 jaar alweer, wauw! Sammie, voel je de beeb al?
Het gaat langzaam steeds beter. Ben nog wel heel moe en snel uitgeput. Met de kleine ging het goed na de laatste controle. Mag volgende week weer voor controlw. Ik heb wel het idee dat ik de baby af en toe voel maar weet het ook niet zeker omdat het nieuw is heh.
Hoi, ik heb idd de IUI gehad, woensdag is t al weer 2 weken geleden. Mogelijk gooi ik er maandag n testje tegenaan. Ik weet t niet!!