Net voor de zekerheid getest; negatief. Ben wel een dag te vroeg, zit morgen pas op 14 dagen na pregnyl. Voel me ook echt niet zwanger, dus verwachtte dit al. Ik denk dat ik vandaag vast stop met de bollen. Hoe eerder hoe beter! Xx
berichtje van deze kant.. vannacht in ziekenhuis gezeten.. harde buiken hielden aan.. aan de ctg gelegen.. beeb deed het goed.. maar weeen waren uitwendig niet goed te meten.. bij inwendig onderzoek bleek dat er nog niet voldoende gebeurd was.. dus we mochten weer naar huis.. heb wel aardig geslapen vannacht.. en nu maar hopen dat het doorzet...
hoii.. eevie niet meteen stoppen.. misschien dat je te vroeg test ofiets.. ( heb dr niet zoveel verstand van met pregnyl enz.. ) balen lely, je zal vast gedacht hebben dat t was begonnen .. jammer..
@Lely, spannend! Dat wordt een weekendbaby! Duim duim! @Eevie, zou je inderdaad niet nog even afwachten? Zoals je zelf al zegt, je bent eigenlijk te vroeg. @Blondy, vandaag de FM gehad. Bleek er links al een eitje te zitten van 21.5. Dus zegt ie; houd rekening met vandaag of morgen. Zo snel al!! Het is pas CD10! Dus maar goed dat ik een FM had, anders had ik m weer gemist. Dus wij gaan dit weekend aan de klus! Willen jullie allemaal duimen?
Hey meiden Eevie Jammer maar wie weet heb je te vroeg getest dat kan altijd succes meis! Lely Jammer dat het niet heeft doorgezet ik duim voor een weekend hummeltje! Koolmees Hoe is het met hou? Blondy Aan de klus jij duim en dans strooien helpt van mij uit niet meer hcg is op.. hihi Nina Hoe is het met jou? Mol Hoe staan jullie ervoor? Lydia Hoe gaat het bij jou groeit je buik al goed? Hajar Hoe staat het erbij jou voor? Chulla Hoe is het met jou? Alle anderen die ik ben vergeten hoe is het met jullie weet ff niet meer wie er allemaal mee schrijft.. Sorry! Liefs Magic @Magic Hier gaat alles goed onze Sem groeit goed wat een lekkerding is het toch! Ben helemaal verliefd! Zo ga nu maar eens ff rusten dat geeft mn lichaam aan.. Tot snel Liefs Magic
OOOhhhh magic wat een schatje Lely jeetje komt nou echt dichterbij ik zal voor je duimen dat je gauw je moppie in handen mag hebben. Eevie ik hoop dat je gauw een positieve test in handen hebt dikke knuf moed houden meid ik weet hoe moeilijk het is. Blondy nou dat word zeker klussen van het weekend erg vervelend huiswerk hé. Nou hier ben ik vanmorgen ongesteld geworden ik had ook bijna niet anders verwacht ben er vrij rustig onder misschien ook omdat ik stiekem toch wel hoop heb met ivf Ben wel erg moe en last wan mijn buik en rug tja die akkelige vrouwenkwaaltjes Nou ik ga verder met niks doen dames fijne dag allemaal en tot later dikke knuf voor iedereen
@ lely spannend, heel spannend, ik hoop voor je dat het door zet, succes. hoe gaat het hier me alle dames? Ik heb maandag en woensdag een FM gehad links was 16mm en rechts 14 dus huiswerk meegekregen. Overige meiden die bijna mogen testen spannend ik hoop op positieve tests voor jullie.
kom me ff melden hoor.. er is nog niks.. het heeft nog niet echt doorgezet maar hopelijk wel snel goed nieuws.. knuf voor jullie allen!!!
Hoi dames, Even een berichtje van mij. Ik zie dat er ondertussen weer een paar zwangeren bij gekomen zijn. Gefeliciteerd! Ook succes gewenst aan de nieuwe dames. Molman en ik hebben een besluit genomen: we gaan niet door in het ziekenhuis. We gaan tot aan april 2012 proberen om spontaan zwanger te raken en als ik dan niet zwanger ben stoppen we helemaal. Dat hebben we besloten omdat het leeftijdsverschil tussen onze dochter en een evt. baby te groot wordt. We zijn er allebei rustig onder en hebben geaccepteerd dat we hoogstwaarschijnlijk 1 kind zullen hebben en dat er geen brusje komt. Lely; succes met de laatste loodjes. Dames, ik blijf meelezen hoor.
@blondy ik duim voor je @eevie hopelijk heb je te vroeg getest meid geen bloed geeft moed tochik duim voor je meid @magic hier gaat het prima buik groeit alsmaar door begin het wel een beetje moeilijk te krijgen met slapen maar heb het er allemaal voor over. hoe gaat het met jullie? @lely spannend bij jou ik duim voor een hele snelle en makkelijke bevalling @mol dat is een heel dapper besluit van jullie zeg ik ga keihard voor je duimen dat je spontaan zwanger zult worden. mag ik vragen hoe oud jullie dochter is? @lydia hoe is het met jou en jullie adhd meid @xd hoe gaat het met jullie ? @koolmees lekker aan het genieten van de zwangerschap? wanneer krijg je de eerste echo? @sas wat goed van je dat je zo positief blijft denken hopelijk word je daar snel voor beloond hoe gaat het met de rest van de dames? hier gaat het goed druk aan het shoppen voor de kleine denk dat ik alles 10x dubbel koop en heel wat zal vergeten hihi
Ik ben zwanger. 1e test was lichte streep toen naar de dr geweest weer een lichte streep. Ik moest maandag terug komen want met zekerheid kon ze het niet zeggen. Toen heb ik met de clearbleu getest en jahoor 2 weken zwanger dus ik ben nu 4 weken en 2 dagen zwanger __________________
Proficiat Hajar! Chulla, alles gaat goed hier! We genieten echt volop hoe gaat het met jou, kan je de kleine al goed voelen bewegen? Mol, ik krijg een beetje kippenvel van je berichtje. Ik gun je echt van harte een goede zwangerschap! Ik vind jullie besluit echt zo knap en ik duim super super hard dat het toch spontaan gaat lukken. Sterkte iig!! Lely, je houd het spannend he!! Met mij en Julan gaat alles goed. Ieder dag weer iets verliefder, het is zon lekkerding X
@ Hajar: gefeliciteerd meid! @ Lely: een kind krijgen bestaat uit wachten he... @ Mol: wat een superknappe (en moeilijke) beslissing meid! Ik hoop dat het onverwachts toch nog gaat brengen wat jij graag wilt!! @ Chulla: fijn dat alles goed gaat meid! @ xd: lekker hoor, zo'n tevreden ventje! @ Eevie: test was vandaag toch ook echt negatief, zoals verwacht. Ben blij dat ik vrijdag al gestopt ben met de bollen. Als het goed is word ik morgen of overmorgen ongesteld en anders was ik vandaag pas gestopt en zou ik nu nog zeker 4 dagen moeten wachten! Komt goed. Vol goede moed op naar een nieuwe ronde! Xx
@Eevie, wat jammer. Maar vol goede moed weer door! @Mol, knap dat jullie zo'n moeilijke beslissing hebben kunnen maken. Ik duim ook mee dat het jullie alsnog spontaan gegund is! Hou je ons wel op de hoogte hoe het met je gaat? @Blondy, vandaag een beetje misselijk. Misschien iets verkeerd gegeten ofzo. Maar goed dat we lekker helemaal NIETS gepland hebben, heerlijk! Fijne zondag allemaal!
hee meiden ! hier alles goed hoor met ons adhd meisje ! vandaag met mn zus n gipsbuik gemaakt ! nog even laten drogen en dan na de vakantie ( ga woensdag 2 weken ) schilderen . hajar gefeliciteerd! mol , wat een heftig besluit.. jullie zullen er indd goed over nagedacht hebben maar lijkt me echt moeilijk .. blondy beterschap hoop dat je je weer wat beter voelt.. komoooooppp beebje van lely !
bedankt dames, Ik ben nog wel heel onzeker en ben bang dat het mis gaat. Maar wij zijn wel heel blij. Af en toe zit ik te huilen van blijdschap.
Hey meiden Hajar Jaaaaaaaaaaaaaaaah GEFELICITEERD! Lely Lelybaby kom maar hoor het mag! we zijn benieuwd Mol Ik zit met kippevel te lezen jeetje wat een moeilijk besluit moet dat zijn geweest.. Heel veel succes en laat je nog eens wat van je horen? Lydia Fijne vakantie waar ga je naar toe? Blondy Moed houden komt goed! Eevie Balen zeg maar knap dat je alweer positief bent goed zo ben trots op je! Chulla Leuk he shoppen voor jullie kleintje ennuh koop niet teveel he want anders heeft straks niemand meer iets om te geven hahah dit is een wijze uitspraak van Magicman.. Nina Waar zit jij ergens? Sammie voor mij ben je nieuwe welkom.. Xd24 Hoe is het met jullie? @magic Hier alles goed ben net even met Sem bij de huisarts geweest hij is zooooo verkouden echt zielig.. Heb neusspray gekregen en voor de buikkrampjes cinababy.. Verder gaat alles goed wond geneest erg goed en snel Sem groeit als kool en mn energie komt alweer op gang! Iedereen die ik ben vergeten Sorry! Heeft er nog iemand de update van de lijst met wie wanneer is uitgeteld enz.. Liefs Magic