Onze oude nieuwe Clomid gebruiksters-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Helaas, ik ben al weer ongesteld...

2. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    boekhoudkundig medewerkster
    Wat is het hier stil dames.
    Hebben jullie allemaal goeie feestdagen gehad. En uiteraard een goede jaarwisseling?

Hier gaat het goed, vandaag hebben we 20 weken echo gehad. Alles was allemaal goed en zag er gezond uit.
    Zoals ze kon zien krijgen we een zoon. Maar het belangrijkste is dat alles goed is en gaat. Het lag voor nu alleen in een stuit.

Hoe gaat het met jullie dames.

3. Nina85

Nina85 Actief lid

21 jan 2011
    393
    0
    0
    Eevie... Er staat dat je vandaag 1 dag overtijd bent??!! Ik ben zo benieuwd! Al wat gespot of zelfs al getest? Ergens last van? Ik hoop zo op positief nieuws voor jullie!! Hoe is deze keer eigenlijk de IUI gegaan? Vorige x tuurluk 3 eitjes maar dat mocht helaas niet eindigen in een zwangerschap, en nu? Hoor het graag.. Hoe ist met je kleine grote meid? Vind je het ook niet ineens mega hard gaan met dr? Ik wel met Boas joh.. Hij is wel wat maandjes jonger tuurluk, maar toch.. Ook wij hopen enorm op een brusje zeg! Gaat zolang duren, we lopen nog niet in het zh, want zie daar weer zo enorm tegenop.. Ik/we stellen het steeds uit.. Maar aan de andere kant ben ik tuurluk wel spontaan zwanger geworden in november, helaas miskraam, maar was wel zonder medicatie.. We hopen zo.. Ik zit nu op cd 34, we willen zondag testen dan ben ik 40 dgn dus alweer 6 wkn zwanger misschien.. Met miskraam getest op cd38 en soms heb ik gewoon een wat langere cyclus dus het liever bloedverlies voordat ik ga testen dan een negatieve test!! Spannend dus ook hier! Leef met je mee hoor ook al schrijf ik niet mega vaak... Jullie zijn begonnen in februari he? Dus echt alweer jaar bezig bijna.. Wij in maart, dus gaat ook al opschieten.. Ik hoopte steeds op, wie weet zn 1e verjaardag (16/9) vertellen, en toen mijn verjaardag (14/12), of kerst vertellen of nieuwe jaar ingaan, maar steeds was het nog niet raak.. Nu gaan we dus de 19e testen en dat is precies 2 jaar geleden dat we toen de test hadden van Boas; POSITIEF! Hoop dus dat dat meewerkt! Was trouwens nu 15 wkn zwanger geweest als we ons beebje mochten houden.. Vind het soms echt nog wel eens moeilijk hoor, sta ik voor de spiegel en dan denk ik; 'als ik zwanger nog was geweest had iedereen het goed kunnen zien..' Bleh, soms komen er toch nog tranen, maar oke!!

In Love.. Alles goed met jullie meisje? En groei je goed? Hihi, heerlijk hoor!

Sammie.. Wat super alles goed met jullie kindje op de echo!! En wat stoer een boy! Helemaal leuk! Voel je je goed en groei je lekker? Foto??

Dag meisjes.. Liefs Nina..

4. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    Ik zit op me werk ff snel een foto spammen en reageer later ff verder. Deze foto ben ik 20wk en 6 dagen.

Bijgevoegde bestanden:

5. Nina85

Nina85 Actief lid

21 jan 2011
    393
    0
    0
    Goed te zien Sammie! Mooi! Geniet je ervan?

6. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    @nina verder voel ik me gelukkig eindelijk weer goed. Na toch wel tegenslag heb ik nog niet echt kunnen genieten. Maar dat genieten begint nu echt wel te komen. De kleine is goed druk met name eind van de dag en nacht en dan verneem ik het ook wel. Maar het is verder heerlijk om naar kleertjes Enzo te kunnen kijken. Nu hopen dat het een kindje volgens boekje wordt en op 20 mei geboren gaat worden dan hebben wij een mooi huwelijkscadeau. Want ben op onze trouwdag uitgerekend.

7. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ziet er goed uit sammie!

Zit inmiddels al weer op dag 34, geen bloed en geen posi test. We wachten dus weer af! Heb t er pas nog wel moeilijk mee gehad dat n vriendin zwanger is van de tweede maar heb me voor dit jaar wel dingen voorgenomen. Ik ga meer doen waar ik gelukkig van word. Dat heb ik afgelopen jaar niet gedaan en dat is niet goed natuurlijk.
    Ik heb net een serie lessen van fertility yoga gevolgd; super fijn!! Echt n aanrader!

8. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Balen eevie :(...

Hier alles goed verder :)
    Mannetje is alweer 1 en m'n dametje is n echte peuter !

9. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Tja en dan test je toch maar weer eens omdat je totaal niet weet waar je in je cyclus zit en dan lijk je toch iets te zien. Zó ontzettend licht dat het bijna niet te zien is, maar Eevieman ziet het ook... Grrrrr.... Nu in spanning afwachten of het duidelijker wordt...

10. Nina85

Nina85 Actief lid

21 jan 2011
    393
    0
    0
    Top Eevie, toch een lichte test.. Hoop voor je dat ie snel donkerder word, om de dag testen of doe je nu elke dag?

11. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Spannend !
    Fotooo

12. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Pffffff het is wel wen tuurtest, dus ik denk dat het te vroeg is of niet goed is. Krijg er ook geen echt goede foto van. Eevieman ziet vandaag toch weer een streep op een vroege test en ik eigenlijk ook... Of is gewoon wishful thinking?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      9 KB
      Weergaven:
      6
  13. Nina85

Nina85 Actief lid

21 jan 2011
    393
    0
    0
    Ik zie m hoor! Op naar een knaller!

14. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ok de laatste voor vandaag. Durven het nog niet te geloven...:)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      20,6 KB
      Weergaven:
      6
  15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Predictor zijn rot testen maar op de kruidvat zie ik een streepje!
    Spannend !

16. Nina85

Nina85 Actief lid

21 jan 2011
    393
    0
    0
    Jaaaahh, maar geen knaller! :)

Bijgevoegde bestanden:

17. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    @eevie ik zie het ook meid. Hoopvol. Voorzichtig gefeliciteerd. Op naar een knaller.
    @nina geen knaller zeg je ik vind hem er anders best uit knallen voor jou/jullie ook gefeliciteerd.

18. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ja Nina!! Wat gaaf!! Nou, dat is duidelijk positief. Gefeliciteerd meid!!

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Wauw Nina! Gefeliciteerd

20. Nina85

Nina85 Actief lid

21 jan 2011
    393
    0
    0
    Dankje dames.. Maar met de miskraam in mn achterhoofd ben ik voorzichtig.. Hoop zooo dat dit beebje blijft zitten! Exact 2 jaar na positieve test van Boas nu opnieuw!

Deel Deze Pagina