Onze oude nieuwe Clomid gebruiksters-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    boekhoudkundig medewerkster
    Hihi zie dat de foto op de zijkant is sorry wordt ff scheef kijken

2. mol81

mol81 Niet meer actief

Mooie buik Sammie! Is het nog goed voel te houden of heb je veel klachten?

3. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    @mol ja het is vol te houden op de manier zoals ik het nu doe. Veel harde buiken doordat de kleine man ontzettend druk is en dan moet ik passen op de plaats maken en als ik me rust pak is het prima te doen. Ik ben inmiddels in totaal al 16 kilo gegroeid. Maar de kleine vraagt ook veel energie maar voel me verder goed dus dan maken die kilo's ook niet zoveel uit.

4. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hey meiden, hier ff n update van mij.
    Wij hebben besloten voorlopig even niet meer het ziekenhuis in te gaan. Ik merk dat ik in de afgelopen 5 jaar alleen maar bezig ben geweest met zwanger raken, zwanger zijn en mama zijn. Daardoor ben ik mezelf een beetje kwijt geraakt. Ik ben alleen nog maar mama, partner en juf, niet meer gewoon ook mezelf. Ben daar dus nu mee bezig en dat voelt goed. Ik ben inmiddels 5 kilo afgevallen en echt bezig met kijken naar wat ik zelf graag wil. Niet ten koste van anderen, hoor, maar vooral kijken naar hoe dat samen kan gaan. Voel me iig een stuk beter zonder de hormonen. We blijven wel proberen, maar niet meer zo krampachtig. Voelt goed!

Hoe is t met jullie?? Xx

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Knuf eevie..!
    Logisch en begrijpelijk
    Hele dikke knuffel :)
    Hier alles goed hoor!

6. mol81

mol81 Niet meer actief

Herkenbaar Eevie. De ziekenhuisbezoeken met alle toebehoren kwamen mij op een gegeven moment ook de neus uit. Ik wilde mezelf ook weer terug vinden en genieten van wat ik wél had. Hopelijk lukt het jou ook.

Hier weinig nieuws. Ik denk dat ik nu een eisprong gehad heb, voelde in ieder geval zo. Afwachten maar.

7. mol81

mol81 Niet meer actief

Dames, leven we nog:p

8. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    Het is inderdaad heel rustig hier.
    @nina Hoe gaat het met jou en de zwangerschap verloopt het een beetje voorspoedig.
    @eevie een heel dappere beslissing belangrijkste is ook om aan jezelf te denken.
    @mol Hoe gaat het met jou?
    Andere dames Hoe gaat het met jullie?

9. mol81

mol81 Niet meer actief

Ik zit op het wachtbankje. Ik denk dat ik een ei gevoeld heb, het voelde net als een cyste maar opeens was het gevoel weg en ik denk dat het een gesprongen ei is. Ik heb nog geen signalen dat ik zwanger ben.

Sammie: jij bent al 30 weken ondertussen! Wauw. Voel je je nog goed?

We gaan zo meteen naar de open dag van het ziekenhuis waar onze dochter geboren is. We mogen in de operatiekamer kijken, bij de couveuse afdeling en op de afdeling waar ik zelf heb gelegen. Slik... Wel spannend maar ik hoop dat ik me weer wat kan herinneren van mijn spoed keizersnee en de periode dat het zo spannend was voor ons of onze dochter zou overleven. Dit is in het streekziekenhuis en later zijn we naar het academische ziekenhuis gebracht. Daar hebben we al eens gekeken.

10. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    @mol ja alweer bijna 31 weken. Gaat zo ontzettend snel. Maar het gaat gelukkig allemaal heel goed. Dinsdag krijgen we een groei echo. En dan zullen we zien. De kleine heeft ons nog wel even laten schrikken, ik voelde niets meer dus naar vk geweest en voor zekerheid naar ziekenhuis voor hart filmpje maar onze kleine vent was gedraaid en de placenta heb ik aan de voorkant waardoor ik hem niet voelde. Alles was hartstikke goed. De berekening was dat de kleine nul op 1893gram zit. Ik zelf voel me verder goed eigenlijk. Op een paar dingetjes na maar die horen erbij.

11. Hajar

Hajar Actief lid

25 okt 2010
    302
    0
    16
    NULL
    NULL
    In 2011 was ik hier actief na de tweede ronde clomid zwanger geraakt van een mooie jongen die nu twee jaar is. We willen graag een broertje of zusje voor de kleine en zijn nu twee rondes verder met clomid 50. Nu heb ik gisteren vier dagen voor mij nod getest met een vroege test en het was positief. Ik kan niet blij zijn omdat ik gelezen dat deze test niet volledige betrouwbaar is en soms vals positief test. Mijn man zegt dat ik me geen zorgen moet maken want blijkbaar heeft de test wel hcg gevonden. Tja nu afwachten tot dinsdag dan weer testen. Het zou o zo fijn zijn!

12. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Foto?

13. Hajar

Hajar Actief lid

25 okt 2010
    302
    0
    16
    NULL
    NULL

Net ook even getest met die van de kruidvat en ook meteen positief:D

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,7 KB
      Weergaven:
      5
  14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Oh haha heb je net in ander topic gefeliciteerd .
    Predictor early is vaak vals maar dan als het streepje suuuuper licht is. Niet als hij zo duidelijk is hoor :)

15. Hajar

Hajar Actief lid

25 okt 2010
    302
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt Lydia. Ben zo blij!!!

16. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    Gefeliciteerd hajar deze testen zijn duidelijk hoor geen twijfel mogelijk.

17. Nina85

Nina85 Actief lid

21 jan 2011
    393
    0
    0
    Sorry meiden dat ik zo'n lange poos niets van me heb laten horen..
    Jammergenoeg gaat deze zwangerschap niet zo voorspoedig als we hoopten..

Ik ben inmiddels 15 wkn zwanger en heb 3 grote bloedingen achter de rug, 1e x enorm schrikken; ik was toen 13 wkn en dacht dat ik opnieuw (net als in november) ons kindje ging verliezen. Vk kwam direct om hartje te luisteren en ons kindje leefde nog. Volgende dag voor een echo bij de gyn wat de oorzaak was en hij constateerde dat aan 1 kant mn vliezen zijn losgeraakt van de baarmoederwand. Dit komt door een bloeding aan mn placenta en het bloed heeft zich opgehoopt tussen de vliezen vd baby en mn baarmoederwand, zo is er een hele holte ontstaan. Erg schrikken natuurlijk want als er nog meer vlies vd wand raakt heeft de baby niet genoeg ruimte en we willen helemaal niet dat de placenta opnieuw gaat bloeden of zelfs loslaat vd wand want dan sterft ons kindje. In het zh zeggen ze ook steeds dat ze op deze termijn nog niets voor ons kindje kunnen betekenen. Dat is zo erg. Ik ben nu gestopt met werken om rustig aan te doen. Gelukkig loopt Boas al vanaf september dus hoef ik hem niet meer te tillen. Ook traplopen gaat m aardig af dus ben ik erg mee geholpen. Ondertussen is ons vertrouwen natuurlijk enorm gezakt en voelen we ons erg onzeker. Het is echt afwachten hoe dit verder gaat ontwikkelen. Verbod op vrijen en zwemmen gekregen, dit omdat er een opening is van mn baarmoeder naar buiten dus kans op infecties. Tot nu toe lijkt ons kindje er niet onder te lijden, bij elke echo mega beweeglijk en een mooi hartje te zien.. Bloedverlies blijf ik houden, alleen de hoeveelheid van weinig tot normale ongi/soms afscheiding-hoeveelheid.. Tijdens de grote bloedingen spoot het er gewoon uit, zooo eng..

Meisjes, willen jullie aan ons denken? We willen dit beebje zo graag vasthouden.. Wanneer ik bij 24 weken nog steeds vloei word ik opgenomen omdat dan pas ze actief wat voor ons kindje kunnen doen.. Nu moet ik elke 2 wkn terugkomen bij mn gyn en ondertussen wanneer ik erge bloeding heb mag ik direct langskomen. Ze zijn allemaal erg lief gelukkig.. Echt heel andere omgang als toen we zwanger wilden worden voor Boas, gelukkig maar..
    Soms zie ik het allemaal niet zo zitten hoor, en ben ik erg verdrietig.. Ik heb ook erge pijn in mn buik steeds.. Vanaf 11 wkn al harde buiken nl.. Dit komt omdat mn baarmoeder zoveel te verwerken krijgt zegt de gyn, mn baarmoeder is nu soort van overgevoelig zegmaar..

Dag meiden.. Xx

18. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    Oh nina wat ontzettend eng is dit. Een hele dikke knuffel voor jullie. Ik kan me voorstellen dat je ontzettend onzeker bent en dan elke echo weer blij bent dat je ziet hoe beweeglijk de kleine is en dat het hartje klopt. Ik weet ook niet zo goed wat ik je verder nog moet zeggen. Je rust pakken is natuurlijk lastiger omdat je er nog een kleine hebt lopen. Hopelijk krijg je van je omgeving genoeg Hulp. Ik heb het gelezen met kippenvel op me lijf. Wat vind ik dit erg voor jullie. Ik zal aan jullie denken. Dikke knuffel

19. Nina85

Nina85 Actief lid

21 jan 2011
    393
    0
    0
    Dankjewel Sammie! Gelukkig idd veel hulp dus rusten gaat goed. Wel gaat er dan enorm veel in mn hoofd om. Maar oké.. Jij bedankt voor je lieve bericht hoor!

Hoe was je groei-echo? Op schema jullie beeb? Word vast zwaarder hè nu je verder komt in je zwangerschap. Zet m op hoor!

Xx

20. mol81

mol81 Niet meer actief

Jeetje Nina, wat een nachtmerrie! Ik kan me goed voorstellen dat jullie nu door een emotionele achtbaan glijden. Probeer, hoe moeilijk ook, positief te blijven. Dit werkt door in je lichaam en geest en kan helpen. Als ik je bericht lees, gaat het wel goed met je kleintje in je buik en word je streng gecontroleerd? Houd moed!

Sammie, de laatste loodjes!

Hajar: gefeliciteerd! Ik kan me je nog herinneren.

Ik heb al weer stevige krampen en zal vandaag of morgen wel ongesteld worden denk ik.

Deel Deze Pagina