Bekijk bijlage 164311 Hier zijn de trotse mama en zoon! Sem is al behoorlijk veranderd! Heerlijk mannetje ben helemaal verliefd en dat wordt alleen maar meer!
@hajar gefeliciteerd meid angst hoort er denk een beetje bij had ik ook maar het zal wel goed komen blijf pos denken en probeer er lekker van te genieten @magic haha indd wijs ik doe me best maar die babyspulletjes zijn zo verleidelijk.mooie foto!! en beterschap aan sem @lydia fijne vakantie!! @lely al aan het bevallen??? @xd gelukkig gaat alles goed hier voel ik de baby volop bewegen zelfs de kids en me man voelen het elke dag echt heerlijk en eindelijk die angst weg die ik al die weken had
magic.. leuke foto.. wat een mooi knulletje... en je ziet er goed uit .. hier verder nog niks.. controle gehad.. bloeddruk netjes.. en bmm was nog niet zachter/korter/rijper geworden.. dus afwachten.. inleiding gingen ze nog niet doen..
@Magic, wat een geweldig mooi kereltje heb je daar. En wat leuk om jou eens te zien! @Lydia, heerlijk Zandvoort, genieten van de mooie zonsondergangen. @blondy, gelukkig voel ik me weer beter!
Baby's na Clomid: Fredje 25-04-2011; Evy XD: 22-05-2011; Julan Tessa (Laurise): 26-05-2011; Laurise Magic Dream: - -2011; Sem Zwangeren na Clomid: EsDa uitgerekend 26-07-2011, jongentje! Lelymupske uitgerekend 13-07-2011, meisje! Lydia, uitgerekend 05-09-2011, meisje ! Anne83, uitgerekend 08-11-2011 Chulla, uitgerekend 03-11-2011 Olijfje, uitgerekend 07-11-2011 Poemelke, uitgerekend 25-11-2011 Zwangeren na prikken: Koolmees uitgerekend 28-02-2012 ---------------------------------------------------------------- Clomidgebruiksters: Blondy: Nina85: 5e ronde Clomid.. 100mg.. Kimsel: Prikken na Clomid: Eevie: 7e ronde Menopur + Pregnyl + Utrogestan Femara + pregnyl + IUI: Mol81: Wachtend op eerste instructies ivf : Sas31: deze maand zonder hormonen ronde 48 NOD 2-7
Hey meiden, Hier is de ongesteldheid in alle gezelligheid losgebarsten. Auw!! Kan nu wel weer op woensdag al gaan spuiten, volgende week woensdag eerste fm weer. We blijven bezig! Ik heb de lijst maar weer eens erin gezet; de pagina staat in mn handtekening. @ Lely; je mag zo onderhand wel gaan bevallen vind ik! @ blondy; jij zit weer in de klustijd! @ Lydia; is de gipsbuik mooi geworden? @ Magic; wat een knap ventje zeg!! En superleuk om een gezicht bij jouw naam te hebben! @ Chulla; lekker genieten meis!! hoe is het met de rest? Ik zou trouwens nog m'n popje spammen, wat ik een keer heb gemaakt. 1 van mn eerste naaimachine-projecten! Vind m erg leuk geworden. Heb ook een vlaggetjesslinger gemaakt voor de verjaardag van Eevieman. Nu kan ik m al bijna voor mn eigen verjaardag ophangen! x
Baby's na Clomid: Fredje 25-04-2011; Evy XD: 22-05-2011; Julan Tessa (Laurise): 26-05-2011; Laurise Magic Dream: - -2011; Sem Zwangeren na Clomid: EsDa uitgerekend 26-07-2011, jongentje! Lelymupske uitgerekend 13-07-2011, meisje! Lydia, uitgerekend 05-09-2011, meisje ! Anne83, uitgerekend 08-11-2011 Chulla, uitgerekend 03-11-2011 Olijfje, uitgerekend 07-11-2011 Poemelke, uitgerekend 25-11-2011 Zwangeren na prikken: Koolmees uitgerekend 28-02-2012 ---------------------------------------------------------------- Clomidgebruiksters: Blondy: Nina85: 5e ronde Clomid.. 100mg.. Kimsel: Prikken na Clomid: Eevie: 7e ronde Menopur + Pregnyl + Utrogestan Femara + pregnyl + IUI: Mol81: Helemaal niets meer. We hebben besloten tot aan april 2012 zonder ziekenhuishulp door te klussen en spontaan zwanger te gaan worden. Zo niet, dan blijft het bij één schitterende dochter. Wachtend op eerste instructies ivf : Sas31: deze maand zonder hormonen ronde 48 NOD 2-7
leuk poppetje eevie ! gipsbuik is nu nog aant uitharden en dan ga ik hem na de vakantie denk schilderen .. en decoreren ! zal dan wel s een foto spammen
eevie.. leuk poppie!! daar begin ik niet aan hoor.. met die vormen geheid dat ik de armpjes dichtnaai whahaha... en ik ben het met je eens dat ik nu wel es mag bevallen.. maar t zit er nog niet in helaas
Hey meiden Ik dacht laat ik een foto samen met mn kereltje erop zetten je hebt toch stiekem als je zo zit te kletsen met jullie hier dat je probeert een beeld te vormen hoe iemand eruit ziet (tenminste ik) en dan is het juist grappig als iemand dan een foto plaatst net als Tessa(Laurisse) dat je een heel ander beeld had en dat het erg leuk is het gezicht achter de schuil naam te weten.. Voel je niet verplicht hoor vond het zelf leuk om te doen! Heel veel succes iedereen! Liefs Magic Met Sem gaat alles goed die ligt heerlijk te slapen!
oeh.. we gaan foto spammen leuk leuk.. nou.. komt ie dan dit is overigens een foto uit juli 2008.. toen bas nog beeb was maar zelf ben ik weinig veranderd...
Haha leuke foto's dames! Ik blijf lekker geheim (nou ja, sommigen hebben mijn foto eens gezien in een fotoboek maar dat heb ik al weer dicht gegooid).
Ik kom even gluren en val met mijn neus in de boter..foto's spammen i like it haha! Inderdaad magic je vormt zelf een beeld van iemand en grappig als het heeel anders is. Heb je mij met Laurise op een foto gezien, o nee je bedoelt denk in mijn album foto's van mij zelf toen ik zwanger was Had jou ook heeeel anders in mijn hoofd Lely leuke foto! En lydia wat een mooi stel zijn jullie!!
Ik had je al een keer gezien bij de buiken foto's...maar ik had je ongeveer wel zo gedacht...in ieder geval dacht ik dat je jong zou zijn..en dat ben je volgens mij wel..