Mooie foto's hoor meiden! Denk niet ik de mijne erop zet; onderwijs he... Ouders denken zo snel iets van je! Ben nu pas thuis; lange dag gehad. Afscheidsavond van groep 8 gehad. Erg leuk, maar ben gebroken! Nog 3 dagen en dan 6 weken niets!! Nou ja niets; de laatste week ga ik toch weer gewoon voorbereiden enz! Morgen weer de eerste spuit. Ben er weer klaar voor. Ik ben trouwens ook wel heftiger ongesteld. Hopelijk houdt t niet lang aan! Nu slapen. Trusten! X
Even snel een berichtje vanaf mijn vakantieadres. Even een knuffel voor de dames die het kunnen gebruiken, Mol en Eevie even in het bijzonder!! Leuk om zo een voorstelling te maken van wie wie is. En Magic wat heb je daar een mooi mannetje. Hier begint het langzaam steeds meer tot me door te dringen dat ik zwanger ben. Sinds ongeveer 5 dagen is de misselijkheid hier toegeslagen Op vakantie wel even lastig met eten, maar ik probeer me erdoor heen te slaan. Het is een goed teken en het is voor het goede doel
He meiden!! Weer even reactie van mij! @Mol, wow meid, wat een heftig besluit, maar ik snap het heel goed! ik ga onwijs hard duimen dat jullie spontaan zwanger mogen raken! Het is jullie zo gegund!!! Dikke knuff @magic, wat een prachtige foto!! en een prachtig kereltje!! geniet lekker!! Drinkt hij goed en alles? @eevie, lekker meid nog 3 dagen! geniet straks van je vakantie, het vliegt om!! Nu duimen voor de volgende ronde!! @Lydia, mooie foto meid! @koolmees, leuk om te horen meid!! geloof het maar!!! Kots maar lekker door, haha, dan merk je tenminste dat je zwanger bent!! Ik vond de kwaaltjes fijn in het begin! dan is het wat echter! @Hier, voel me op zich goed, begin het nu wel aardig te merken, mama moet wel een tandje rustiger aan gaan doen, maar komt goed! Sinds deze week voel ik onze kleine meid!!!!! heerlijk gevoel!!! ik weet het nu zeker! Het voelt alsof een grote vis zich in me draait, en sinds kort voel ik ook die plopjes en trapjes! Het meest bijzondere is nog wel dat zelfs poemelman ze gisteravond al heeft gevoeld!!!! Echt helemaal geweldig!! Als ik lekker rustig lig, dan begint kleintje te wurmen, dus ik zei, voel nou eens, en ja hoor!! je kon er niet omheen, het waren duidelijk niet mijn darmen ofzo!!! Liefs
Ben op Kraamvisite bij vrienden, Pffff moeilijk.... Vandaag weer eerste spuit gezet. Was een goede. Mijn geduld is zo op. Want stel nou dat ik nu zwanger raak, dan moet ik nog steeds 9 maanden wachten!! Ben ook moe van t werken, dus de klaagmood staat aan. Van de week n betere post voor jullie, lieverds! X
Toen ik gisteren postte, had ik t kindje alleen nog maar gezien. Vond dat zwaar. Maar toen ik hem later vast hield, was er echt weer die klik... Dat heb ik met zijn zusje (inmiddels 4 jaar oud) ook. Vanaf t moment dat we elkaar in de ogen keken zat het goed. Wat n heerlijk kind! Ik heb er gewoon nog n surrogaat-kind bij! Nog 2 dagen werken, vandaag zie ik m'n nieuwe klasje! (ga van 29 naar 19 leerlingen!!) Fijne dag vandaag meiden. Xx
Hey meiden Lely Lelybaby kom maar het is vandaag mooi weer! Leuke foto van jou en je zoon trouwens Chulla Gaat het allemaal goed? Lydia Mooi stel zijn jullie! Xd24 Hoe is het met jou en Julan? Eevie Hoe is het met jou? Blondy Hoe is het met jou? Nina Waar ben jij? Sas Hoe is het met jou? Liefs Magic Met Sem gaat het super hij is inmiddels 49cm en 3200 gram in een 1,5 week tijd 450 gram aangekomen ik produceer slagroom ipv melk denk ik hihi... xxx Fijn weekend
Magic, julan en sem schelen maar 2 weekjes Julan is zon lekker ventje. Het gaat super! Ben ondertussen gestopt met bv, had genoeg en verliep prima maar ik was er klaar mee. Wat fijn dat mn vriend nu ook een x een nacht kan zorgen! De bv loopt bij jou dus goed sem komt goed aan!
nou.. er is nog niks hoor whahaha.. dan had ik het al lang hier laten weten of op een of andere manier via via hahaha.. maar helaas... beeb nog in de buik.. ze heeft het er veel te gezellig ben ik bang...
wat fijn om te horen dat alles goed gaat met de babys en dat ze goed aankomen. hier gaat alles goed gelukkig kan alleen niet wachten tot de baby er is duurt nog zo lang
Jeetje wat n rust hier!! hoe gaat t met iedereen? Ik heb eindelijk vakantie, hoera!! Gisteren naar de Efteling geweest, was super! Ook niet zo heel druk, vond ik. Daarnet wakker gezongen door m'n lief; ben jarig! vandaag rustig aan, vanavond wat visite en verder lekker uitslapen. Ga nu weer verder pitten!! X
hoii ! magic, fijn om te horen dat het zo goed gaat met jullie ventje ! en met xd's julan ook alles goed fijn om te lezen ! lely, 2 dagen verder.. misschien heeft beebje zich nu aangediend?? Happy birthday 2 you EEVIE !! lief dat mannetje je heeft wakker gezongen ! genietze vandaag
hier ook alles goed.. ben lekker op vakantie in Zandvoort en dit weekend echt super weer.. hoop dat het een beetje zo blijft!