Onze oude nieuwe Clomid gebruiksters-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Mooie foto's hoor meiden! Denk niet ik de mijne erop zet; onderwijs he... Ouders denken zo snel iets van je!
    Ben nu pas thuis; lange dag gehad. Afscheidsavond van groep 8 gehad. Erg leuk, maar ben gebroken! Nog 3 dagen en dan 6 weken niets!! Nou ja niets; de laatste week ga ik toch weer gewoon voorbereiden enz!
    Morgen weer de eerste spuit. Ben er weer klaar voor. Ik ben trouwens ook wel heftiger ongesteld. Hopelijk houdt t niet lang aan!
    Nu slapen. Trusten! X

2. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    Even snel een berichtje vanaf mijn vakantieadres.
    Even een knuffel voor de dames die het kunnen gebruiken, Mol en Eevie even in het bijzonder!!
    Leuk om zo een voorstelling te maken van wie wie is. En Magic wat heb je daar een mooi mannetje.

Hier begint het langzaam steeds meer tot me door te dringen dat ik zwanger ben. Sinds ongeveer 5 dagen is de misselijkheid hier toegeslagen ;) Op vakantie wel even lastig met eten, maar ik probeer me erdoor heen te slaan. Het is een goed teken en het is voor het goede doel :)

3. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    He meiden!!
    Weer even reactie van mij!
    @Mol, wow meid, wat een heftig besluit, maar ik snap het heel goed! ik ga onwijs hard duimen dat jullie spontaan zwanger mogen raken! Het is jullie zo gegund!!! Dikke knuff

@magic, wat een prachtige foto!! en een prachtig kereltje!! geniet lekker!! Drinkt hij goed en alles?

@eevie, lekker meid nog 3 dagen! geniet straks van je vakantie, het vliegt om!! Nu duimen voor de volgende ronde!!

@Lydia, mooie foto meid!

@koolmees, leuk om te horen meid!! geloof het maar!!! Kots maar lekker door, haha, dan merk je tenminste dat je zwanger bent!! Ik vond de kwaaltjes fijn in het begin! dan is het wat echter!

@Hier, voel me op zich goed, begin het nu wel aardig te merken, mama moet wel een tandje rustiger aan gaan doen, maar komt goed!
    Sinds deze week voel ik onze kleine meid!!!!! heerlijk gevoel!!! ik weet het nu zeker! Het voelt alsof een grote vis zich in me draait, en sinds kort voel ik ook die plopjes en trapjes!
    Het meest bijzondere is nog wel dat zelfs poemelman ze gisteravond al heeft gevoeld!!!! Echt helemaal geweldig!!
    Als ik lekker rustig lig, dan begint kleintje te wurmen, dus ik zei, voel nou eens, en ja hoor!! je kon er niet omheen, het waren duidelijk niet mijn darmen ofzo!!!

Liefs

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    geweldig gevoel he :D en manlief die het ookal voelt :) ! helemaal super

5. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ben op Kraamvisite bij vrienden, Pffff moeilijk.... Vandaag weer eerste spuit gezet. Was een goede. Mijn geduld is zo op. Want stel nou dat ik nu zwanger raak, dan moet ik nog steeds 9 maanden wachten!! Ben ook moe van t werken, dus de klaagmood staat aan. Van de week n betere post voor jullie, lieverds! X

6. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Toen ik gisteren postte, had ik t kindje alleen nog maar gezien. Vond dat zwaar. Maar toen ik hem later vast hield, was er echt weer die klik... Dat heb ik met zijn zusje (inmiddels 4 jaar oud) ook. Vanaf t moment dat we elkaar in de ogen keken zat het goed. Wat n heerlijk kind! Ik heb er gewoon nog n surrogaat-kind bij!
    Nog 2 dagen werken, vandaag zie ik m'n nieuwe klasje! (ga van 29 naar 19 leerlingen!!)
    Fijne dag vandaag meiden. Xx

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    jij ook een fijne dag :)

8. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    lely al aan het bevallen???

fijne vakantie dames en geniet lekker van het mooie weer

9. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    Nee.. helaas.. nog niet bevallen... bah

10. mol81

mol81 Niet meer actief

Lely, ga eens bevallen joh!

11. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    ja minilely, schiet op!!;)

12. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    Ja kom maar op met die baby! Ik ben wel weer toe aan goed nieuws..

13. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    haha okee ik dacht die is al bevallen ik log elke keer in om te kijken of er al nieuws is

14. magic dream

magic dream Actief lid

2 sep 2010
    243
    0
    0
    Hey meiden

Lely Lelybaby kom maar het is vandaag mooi weer! Leuke foto van jou en je zoon trouwens

Chulla Gaat het allemaal goed?

Lydia Mooi stel zijn jullie!

Xd24 Hoe is het met jou en Julan?

Eevie Hoe is het met jou?

Blondy Hoe is het met jou?

Nina Waar ben jij?

Sas Hoe is het met jou?

Liefs Magic

Met Sem gaat het super hij is inmiddels 49cm en 3200 gram in een 1,5 week tijd 450 gram aangekomen ik produceer slagroom ipv melk denk ik hihi...

xxx Fijn weekend

15. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Magic, julan en sem schelen maar 2 weekjes:)
    Julan is zon lekker ventje. Het gaat super!
    Ben ondertussen gestopt met bv, had genoeg en verliep prima maar ik was er klaar mee. Wat fijn dat mn vriend nu ook een x een nacht kan zorgen!
    De bv loopt bij jou dus goed:) sem komt goed aan!

16. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    nou.. er is nog niks hoor :) whahaha.. dan had ik het al lang hier laten weten :) of op een of andere manier via via :) hahaha..
    maar helaas... beeb nog in de buik..
    ze heeft het er veel te gezellig ben ik bang...

17. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    wat fijn om te horen dat alles goed gaat met de babys
    en dat ze goed aankomen.
    hier gaat alles goed gelukkig kan alleen niet wachten tot de baby er is duurt nog zo lang

18. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    #478 Eevie, 11 jul 2011
    Laatst bewerkt: 11 jul 2011
    Jeetje wat n rust hier!! hoe gaat t met iedereen?
    Ik heb eindelijk vakantie, hoera!! Gisteren naar de Efteling geweest, was super! Ook niet zo heel druk, vond ik. Daarnet wakker gezongen door m'n lief; ben jarig! :D vandaag rustig aan, vanavond wat visite en verder lekker uitslapen. Ga nu weer verder pitten!!
    X

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hoii !

magic, fijn om te horen dat het zo goed gaat met jullie ventje :D !

en met xd's julan ook alles goed :D fijn om te lezen :D!

lely, 2 dagen verder.. misschien heeft beebje zich nu aangediend?? ;)

Happy birthday 2 you EEVIE !! :D lief dat mannetje je heeft wakker gezongen :D:D!
    genietze vandaag :)

20. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hier ook alles goed.. ben lekker op vakantie in Zandvoort en dit weekend echt super weer.. hoop dat het een beetje zo blijft!

Deel Deze Pagina