Onze oude nieuwe Clomid gebruiksters-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    hellooo..

was ik weeeeer..

nou.. er is nog niks hoor :)
    ben vanmorgen op controle geweest.. en .. en... en...
    morgen om 8 uur word ik verwacht in het ziekenhuis..

ik hou jullie op de hoogte

2. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Zou de kleine dan toch op de uitgerekende datum gaan komen?! Spannend lely, succes!! X

3. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    @eevie van harte gefeliciteerd meid

@lely spannend bij jou

4. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Eevie: Gefeliciteerd met je verjaardag!!!
    @Lelymupske: Spannend! Alvast veel succes en een voorspoedige bevalling toegewenst :)

Zoals jullie zien ben ik weer terug van vakantie. Ik heb tijdens de vakantie af en toe wel eens meegelezen, maar het gaat me nu niet lukken om overal op te reageren. Probeer ik vanaf nu wel weer te doen.

Hier gaat het prima. We hebben een heerlijke vakantie gehad en ondanks dat het aanpassen was (qua rust nemen en met eten) hebben we genoten. De misselijkheid begint al wat te wennen, als ik het aan voel komen pak ik een crackertje ofzo en dan gaat het meestal wel wat beter. Gelukkig heb ik alles nog binnen kunnen houden. Morgenmiddag de 1e echo, spannend!!! En morgenvroeg komt MvM. Ik ben wel zenuwachtig voor morgen, hoewel de kwaaltjes en testen positief zijn, duimen voor een mooie echo.

5. mol81

mol81 Niet meer actief

Eevie, van harte!

Hier nog twee weken doorwerken. Het lijkt wel of iedereen vakantie heeft behalve ik!

6. magic dream

magic dream Actief lid

2 sep 2010
    243
    0
    0
    Hey meiden

Eevie Van harte gefelicteerd!!!
    Hoe jong ben je geworden?

Mol Nog ff vol houden dan heb jij ook lekker vankantie gaan jullie nog weg?

Koolmees Spannend 1e echo morgen je laat maar even iets horen hoe het is gegaan he?
    Succes en die misselijkheid geeft wel aan dat het goed zit ik heb ook moeders voor moeders gedaan die potten stinken wel zit een bepaald spul in dat de hcg behoud je mag ze dus niet omspoelen met water mocht je denken dat dan het stinken minder wordt hihi.. en dan behoud het ook de hcg niet meer...

Chulla Hoe is het met jou of had ik dat al gevraagd?

Nina Waar zit jij ergens?

Heeft iemand nog ooit wat van esda gehoord zij is toch ook rond deze tijd uitgeteld?

Lely Spannend morgen ga duimen dat ze deze week komt!

@magic Alles goed hier ook met Sem zo meteen op controle bij de kinderarts en ff langs de couveuse afdeling showen met onze knapperd!

Iedereen die ik ben vergeten hoe is het met jullie?

Hajar Hoe gaat het bij jou?

Liefs Magic en Sem

7. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Mol81: Sterkte met de 2 weken werken! Het voordeel ervan is dat jullie nog lekker vakantie tegoed hebben als iedereen al geweest is. Gaan jullie ook weg?
    @Magic dream: Ik had al gelezen dat de potten stinken, ben benieuwd, ik heb al gemerkt dat ik moeite heb met sommige scherpe geuren ;) Fijn dat bij jullie alles goed gaat!!

8. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ eevie, Proficiat!! Fijne dag gewenst.

@ Koolmees, ik piste altijd meteen in de stinende pot, niet eerst in ene aparte en dan overgieten. Scheelt 1x stank haha..

@ Mol, nieuwe avatar:)

@ hier, deze week gaat Julan een nachtje naar mijn ouders, hij slaapt nog steeds niet door en wij zijn echt zo op. Ik moet echt een x 1nacht aan een stuk doorslapen zonder wakker te worden.
    Eerst vond ik het appeltje eitje die nachten, maar nu na 7 weken hakt het er toch in;)

9. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Hai dames!!!
    Daar ben ik weer eens even!!! Sorry vind het soms moeilijk om op iedereen te reageren, maar ga het proberen!!
    @Eevie, Proficiat meid! een heel fijne dag gewenst!
    @Mol, nog even doorbijten, vreselijk altijd, als iedereen al vakantie krijgt! Ik vind het nu ook wel vervelend, maar half oktober, heb ik bijna 5 maanden gelukkig!
    Hoe voel je je verder? hoe is je cyclus nu enzo?
    @koolmees, succes morgen meid, komt vast helemaal goed!!
    Volgens mij ben ik een vd mindere, maar ik vond die potten lekker ruiken.... haha gek he, heb altijd een zwak gehad voor chemische geuren...:)
    Laat je wat weten morgen!!?

@Magic, heerlijk meid, ga maar lekker showen!! Geniet ervan!
    @Xd, ik snap het wel hoor meid! geniet dan van jullie nachtje, ben je niet bang dat je dan alsnog wakker zult worden?? omdat je dit nu gewend bent?
    Krijgt Julan nog een nachtvoeding? ja he?
    Hopelijk slaapt ie snel door!

@Hier, alles zn gangetje hoor, alleen een versnelling lager:p
    Ook op het werk (verzorging) gaat het nu allemaal wat moeizamer, maar mijn lieve klanten houden daar rekening mee, en wat zijn ze opeens lenig!!
    Ik begin het in elk geval nu te merken, dat mn meisje en mn buikje energie kosten! Ik probeer elke dag een half uurtje een powernap te doen en dat doet me goed!
    Ik begin alleen slecht te slapen, ik ga vanavond eens uitproberen met een voedingskussen te slapen...
    Ik word steeds wakker en kom dan niet meer in slaap... en als, dan een hele lichte slaap, dus ben kapot als ik om 6uur op moet...maar ja, zal wel goedkomen!

Liefs

10. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Xd24: Bedankt voor de tip, haha! Ik kan me voorstellen dat dat je op een gegeven moment op gaat breken, groot gelijk. En voor opa en oma ook leuk als jullie kleintje komt logeren toch? :)
    @Poemelke: Lekker rustig aan doen en fijn dat je klanten er rekening mee houden. Morgen ben je alweer op de helft! Wat gaat het snel! :)

11. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ poemel, vervelend van het slapen dat heb ik in de zwangerschap ook gehad.. Voorbereiding op de 'zware' nachten? ;)
    Voedingskussen is ideaal, en ook straks als de kleine er is!
    Julan heeft rond 4 uur snachts nog een voeding..
    Maar hij heeft ook veel zuigbehoefte, de ene nacht niet andere wel..
    Vannacht heb ik ieder uur op de klok wel gezien, en dan ben je sochtends niet bepaald fit..
    Over 3 weken moet ik alweer werken, ik hoop echt dat hij dan doorslaapt want dat trek ik anders echt niet!

X

12. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hoii !

koolmees spannend meis morgen :)

poemel, hoop voor je dat het goedkomt met t slapen .. hier geen goed verhaal voor je slaap echt steeds en steeds slechter ( lees: kan niet op mn zei liggen, elke nacht wakker , veel plassen , opstaan met buikpijn elke ochtend en ga zo maar door ;) )

13. mol81

mol81 Niet meer actief

Hoi dames,

Even een berichtje van Mol. Ik lees nog steeds met jullie mee hoor. Heb zelf alleen niets te vertellen.
    Heb een nieuwe avatar en een nieuw onderschrift geplaatst. Even een opfrissing haha!

Ja, we gaan op vakantie naar Brabant. Vennenbos van Landal. Heb er zin in, maar het duurt nog 5 weken. Nog even doorbijten.

Met mij gaat het goed. Sinds we het besluit hebben genomen om niet meer zienkenhuis in, ziekenhuis uit te gaan hebben we meer rust. Het blijft wel tegenstrijdig. We zouden zo graag nog een kleine willen, ook voor onze dochter. Maar al die poespas en de operatie, daar zijn we klaar mee na 13 maanden. We hebben ons besluit nog steeds niet definitief aan het ziekenhuis doorgegeven. Hebben nog twee weken om het te doen. Molman begon er gisteren nog over dat het toch wel jammer is dat het zo moeilijk moet gaan en dat het jammer is dat onze dochter alleen blijft. Maar we blijven bij ons besluit. Tot april 2012 proberen spontaan zwanger te worden en daarna is het schluss.

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    mol lekker vooruitzicht vakantie.. nog even doorzetten ;) en dan lekker genieten :D

hoop heel hard dat er nog een wondertje voor jullie en jullie dochtertje in het vooruitzicht is ..!
    ik zal blijven duimen voor jullie..
    en anders vind ik het een heel (vooral) moedig besluit

Knuffel :D

15. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Pff thnx dames haha!! voorbereiding dus! haha!
    @Lydia, ik heb dat ook die buikpijn 's ochtends, ene dag wat meer als de andere... zouden dat groeispurten zijn zeg maar? mn baarmoeder voelt dan heel strak, en de spieren ook, moet dan echt even op zijn en dan trekt het weg, zijn geen harde buiken toch?
    Soms als kleintje draait, dan voel ik ook bij mn buik zo'n keiharde bobbel, zal ook mn baarmoeder zijn denk ik? en opeens wordt het weer zacht, echt heel gek, doet geen zeer ofzo...

Thnx voor het delen van jullie ervaring!;)

16. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja poemel weet t ook niet.. denk indd dat het door de groei komt..
    voelt indd dan kei hard.. dus weet niet of het dan onder harde buiken valt..

die harde 'delen' voel ik ook vaak maar hier weet ik zeker dat het dan een knie/elleboog/voet enz is ;) .. als ik er dan zacht tegenaan duw trekt ze het weer weg hihi..

17. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    boekhoudkundig medewerkster
    @koolmees spannend morgen leuk hoor voor het eerst een echo.

18. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    @Koolmees, veel plezier vandaag!
    @Eevie, beetje laat maar alsnog gefeliciflapstaart met je verjaardag! Ik hoop dat je een heerlijke zonnige dag hebt gehad met veel taart en gezelligheid.
    @Lely, ja bijna baby! Ben zoooooo benieuwd naar de naam van jullie meisje.

@Blondy, gisteren evaluatiegesprek gehad in ZH. Vrijdag moet mannetje een potje in gaan leveren voor analyse. Aan de hand hiervan wordt besloten wat we verder gaan doen. Als alles goed is, zal dat waarschijnlijk spuiten worden. Maar we wachten af, ben benieuwd. De uitslag volgt volgende week woensdag. Was wel lief, zegt die assistente: "wanneer kun je gaan", zegt ie "zo snel mogelijk". Ahhhh.

Ik heb nu geen Clomid meer. Moet even afwachten wat er uit gaat komen. Had ik ook even rust. Maar ik wil en hoef helemaal geen rust! Ik ervaar het helemaal niet als belastend, heb nergens last van. Maar ik snap het wel, mijn lijf moet even rust zegt mannetje.

Wij moeten nog 4 weken en 2 dagen (met deze dag eraf ;)) werken.
    Is wel lang nog, maar het komt vanzelf!

19. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Poemel, die harde bobbel die dan zo weer weg is klinkt mij bekent.. Zijn dat niet de billen;)
    Bij een harde buik is nl alles hard en niet 1 deel:)

Julan gaat vanavond logeren zodat papa en mama kunnen slapen, ik vind het eigenlijk maar niks hihi..

@ mol, vennebos, leuk! Dat is hier in de buurt.
    Ik hoop echt van harte op een broertje of zusje voor jullie dochtertje. Dat verdienen jullie!!!

@ koolmees, ben benieuwd naar je echo. Als het lukt plaats je dan een foto?? :)

X

20. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Ik heb n vraagje die jullie als clomid gebruikers misschien wel kunnen beantwoorden :
    ik ben deze maand voor t eerst met clomid begonnen om cyclus te verkorten. Normaal was mijn cyclus tussen 35 en 39 dagen. Ik hou wel mijn temp bij.

Mijn temp is laag altijd rond 36.7 /36.8 , en na eisprong springt hij naar 37 en daarna 37.2

Nu heb ik clomid geslikt , gisteren de laatste, en nu had ik vandaag (dag 8) ineens een hoge temp :37 . Het kan toch niet zijn dat ik gister een eisprong heb gehad? Dat is toch veel te vroeg? We hebben niet eens gemeenschap gehad nog.. Of zou het kunnen dat ik misschien gewoon een uitschieter heb door sporten en slecht slapen vannacht? Weet iemand dit?

Deel Deze Pagina