Onze oude nieuwe Clomid gebruiksters-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Dag dames!
    @Xd, haha, dat zou zomaar eens kunnen joh! grappig!
    @koolmees, en en en??
    @lely, en en en?? al babynieuws?:D
    @Blondy, wat lief van je mannetje, hopelijk is alles goed!

@Pantertje, ze hebben mij toen geadviseerd om tijdens clomid niet te tempen en geen ovulatietesten te doen, het kan er nl op werken..
    Krijg je geen follikelmetingen?
    Je krijgt clomid om je cylcus te verkorten, maar veel korter zal die dan niet worden, de meeste meiden krijgen rond dag 16 a 17 hun eisprong met clomid, en dan duurt je cyclus meestal zon 34 dagen, de kortste van mij was 29 geloof ik.. Maar ja het kan al heel wat helpen om zwanger te raken! genoeg voorbeelden hier hoor!!
    Anders gewoon even je gyn bellen hoor!

Xxx

2. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Poemelke: nee ik hoef geen follikel metingen te doen, alleen bloedprikken op dag 21.. Vandaar dat ik t gevoel heb dat ik niet goed gecontroleerd word. En dan schiet ik bij dit soort dingen in de stress haha .. Maar ik wacht t even af en anders bel ik met de gyn. Thanks

3. Nina85

Nina85 Actief lid

21 jan 2011
    393
    0
    0
    Dag dames..

Daar was ik weer.. Heb wel meegelezen zo nu en dan, maar had geen moed om ook daadwerkelijk wat op het forum te zetten.. Hopelijk vinden jullie het niet erg..

Mijn verhaal;
    Zit nu op cd 25 en heb gister (na het vrijen) wat bloedverlies gehad, en ook vanmorgen wat..
    Begrijp er niks van, heb geen krampen of wat dan ook..
    Ben op cd 13 voor follikelmeting geweest, maar volgens de gyn was het erg lastig te zien, ik had zoveel slijm dat hij dacht dat mn eisprong al geweest was.. Gelukkig hadden we ervoor al gevreeƫn!
    Dus dan zou mn eisprong van ong. cd 12 zijn; ik moest na 2 a 2,5 week ongesteld worden zei hij en anders moest ik terugkomen, bij een neg. test uiteraard, zodat de dosis nog eens verhoogd kon worden; naar 150 mg..

Dusja, afwachten of dit mn ongesteldheid is of gewoon wat bloedverlies tussendoor?! Wie van jullie heeft dit ook gehad en was zwanger? Ga nu zondag (dan is het 2,5 week later) testen wanneer de ongi er nog niet is, zodat ik ma of di naar het zh kan gaan indien nodig..
    Heb weinig hoop, dat is ook de reden dat ik er n poos niet geweest ben.. Vind het zo moeilijk, al dat wachten, doen we zo ons best.. Waarom word het dan niet beloond????
    Hoop dat jullie me begrijpen..

Liefs en n knuffel.. Nina!

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    pantertje ,
    bij mij heeft clomid mijn cyclus wel verkort ( ergens teussen de 40 en 50 was normaal voor de clomid )
    maar mn ovu's werkten niet echt meer.. weet ook niet waarom ..
    tempen ben ik wel blijven doen en daardoor ook elke keer mn ei gevonden ..

vind het wel raar dat ze geen FM's doen bij je .. misschien willen ze eerst een maandje uitproberen en progesteron prikken om te kijken of je uberhoubt een eisprong krijgt en vanaf dan je follikels in de gaten houden..

succes !

Lelyyyy ???

5. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    Nog niks hoor dames...
    Hormoonveter is vanmorgen om kwart voor 9 ingebracht..
    Nu wel wat last van de buik en rug.. maar nog niks verontrustends..

6. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    @Nina, ik snap je helemaal! Ook wij doen zo ons best, maar helaas. Zijn al sinds januari 2010 bezig zonder resultaat.. :(

@Pantertje. Ik kreeg ook Clomid om mijn cycli te verkorten (wel eens meer dan 100 dagen geweest!) en om uberhaupt een eisprong te hebben. Dat hielp, kijk maar naar mijn handtekening! Ik krijg ook geen FM's. Alleen als ik een hele korte cyclus had (2 maal gebeurd) heb ik ze wel gehad, en toen was alles weer okee. Mijn gyn zei dat het niet standaard nodig is, die FM's. Als het de eerste keer (of na twee keer) goed werkte, zal dat ook de volgende keren zo zijn. Maar je kunt natuurlijk altijd over een paar cycli vragen of ze het weer een keer willen bijhouden!

@Lely, kom maar op met die BABY!! :D:D:D

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hmm lely... spannend hoor wanneer mini nou komt.. !!

8. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Xd24: Ik duim voor je dat je mannetje beter door gaat slapen, geniet van je bijslapen vannacht!
    @Lydia1986: Balen dat het slapen bij jou steeds moeilijker gaat, alweer 32 weken, waar blijft de tijd!
    @Mol81: Fijn dat het met jullie goed gaat! Hier wordt heel hard geduimd dat jullie spontaan nog een wondertje gaan krijgen!
    @Poemelke: Bijzonder om te lezen wat je allemaal voelt, ik verheug me er nu al op!
    @Sammie26: In de wachtweken zie ik, spannend!!
    @Blondy: Ik herken het dat je op een gegeven moment niet meer wilt wachten, ik duim voor je dat de zaaduitslag goed zal zijn, succes!!
    @Pantertje: Ik kan je helaas niet helpen met je vraag, maar wil je wel veel succes wensen, hopelijk gaat clomid jullie een wondertje brengen!
    @Nina85: Spannend meid! Ik hoop voor je dat het een innestellingsbloeding is, ook voor jou draaien de duimen hier!
    @Lelymupske: Jullie meisje heeft het nog goed daar binnen, laat ze nu maar komen!

Hier is vanmorgen Moeders voor Moeders geweest en hun test was gelukkig nog knalpositief. Vanmiddag de 1e echo, heel spannend, maar alles was gelukkig helemaal goed! De gyn meette 10.6 mm en we zagen duidelijk een hartje kloppen, heel bijzonder :) We beginnen nu toch steeds meer te beseffen dat we papa en mama gaan worden. Voor de geĆÆnteresseerden, echo's staan in mijn album!

9. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    jaa koolmees super! ga snel je echo van mini kijken :)

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    yehh super mini beebje! gaaf he om dan EINDELIJK! eens het resultaat te zien waar je ZOO lang op hebt moeten wachten !

altijd als ik langs het geertgen rij moet ik aan de mmm denken en dat het ons gelukkig toch allemaal gegund is !

11. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    Ja geweldig he :) Het is nog steeds zo moeilijk om het te geloven dat mijn lichaam dit keer wel goed z'n werk doet, heerlijk! En Geertgen is een top-kliniek, een half jaartje geleden de overstap gemaakt en zie nu het resultaat! Als ik in het zkh was gebleven, waren we misschien nog steeds wel aan het aanmodderen.

12. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    @koolmees wat goed om te horen dat alles goed gaat geniet er van meid
    @lely ennn nog niks????
    @lydia/poemel hier ook al een moeilijke slaper terwijl ik normaal zo snel en vast sliep en nu helemaal net vooral als het warm is.
    maarja we hebben het ervoor over toch;)
    @magic hier gaat het goed hoor.en hoe gaat het met jou slaapt sem goed snachts?
    @xd spannend hoor eerste logeerpartijtje bij oma en opa.
    hopelijk kan je goed uitslapen en lekker tot rust komen
    @blondy ik duim voor je dat je een goede uitslag krijgt en hopelijk snel verblijd word met een pos test
    @nina ik duim heel hard voor je dat het een innestelingsbloeding is succes meid
    @mol hopelijk worden jullie ook snel verblijd met een klein wondertje
    @pantertje hopelijk doet de clomid goed zijn werk succes

hier gaat alles goed op het slecht slapen na

13. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @De dames met banners hier: mijn banner wordt steeds en steeds kleiner en is nu helemaal niet meer leesbaar. Volgensmij heb ik toch echt niet veel meer tekst dan jullie er boven/onder. Help, wat doe ik fout? :)

14. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    mooie echos koolmees, ik ben echt superblij voor jullie!!

Lely, hormoonveter?? Wat is dat nou weer:) *of klinkt ik nu erg dom:)*

15. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Koolmees, geen idee wat je verkeerd doet. Die instellingen zijn standaard dacht ik....

16. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hey meiden,
    Wat hebben jullie een hoop gekletst vandaag, zeg!!

@ Mol; ik heb zo veel respect voor jullie!! Het zal vast heel moeilijk zijn en de ene dag beter voelen dan de andere, maar ik vind jullie echt onwijs dapper. Dikke knuffel voor jullie!!
    @ Lydia; Fijne vakantie!
    @ Poemel; Precies op de helft meid; Fijn!
    @ Blondy; Ik snap wel dat je geen rust wilt. Zo voelde ik me ook!! Nog even geduld meid.
    @ XD; probeer lekker van de nacht te genieten samen met XD-man!
    @ Pantertje; ik kan je ook niet helpen!!
    @ Nina; wat heb jij een vreemde maand, zeg!! Hopelijk is het net zo'n rare als bij Koolmees; die was gewoon zwanger! Ik snap je gevoel helemaal hoor! "Waarom" is de meest voorkomende vraag!
    @ Lely; succes meid!!
    @ Koolmees; wat fijn dat de echo goed was!! Geweldig om te zien, he, zo'n hartje!! Mooie echo's ook; wat heb je er al veel! (Vraag even aan de moderator hoe dat zit met je banner?)
    @ Chulla; alles goed, meid?

Hier alles ok; eindelijk vakantie. Was er echt aan toe! Beetje jammer dat het nu zo regent... gisteren in ieder geval wel een fijne verjaardag gehad. Ik heb een ring gekregen van Eevieman; een smalle, met 9 zwarte steentjes. Ik krijg er nog een zilveren aanschuifringetje bij, maar die is besteld. Erg mooi!
    Morgen weer de eerste fm. Ben benieuwd; heb al weer een paar mooie blauwe plekken gespoten... Ik had vanmorgen toch wat licht bloedverlies (gisteren wel geklust...), erg vreemd. Mijn emoties gaan weer alle kanten op. Het ene moment heb ik het gevoel dat het allemaal goed komt, het andere moment zie ik het weer somber in. Ben ergens ook bang voor een zwangerschap; bang voor de onzekerheid, bang voor nog een miskraam, bang voor alles.
    Ik heb trouwens wel heel vaak een "Ik zou nu ook..."- gedachte. Ik zou nu ook op de helft zijn. Ik zou nu ook mijn kindje voelen. Ik zou nu ook weten wat het zou zijn. Ik zou nu ook aan de kinderkamer beginnen. Ik zou nu ook een babybuik krijgen. Dat soort dingen. Kennelijk erg normaal na een mk!!
    Maar goed; ik leef in schooljaren en aangezien het schooljaar is afgelopen is nu het nieuwe jaar begonnen. En Eevieman en ik vinden dat het dit jaar goed gaat komen! :D

xx

17. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Even gauw reactie;
    @Koolmees, ik had dat ook met exact dezelfde banner, heb het toen nagevraagd, je banner is te groot, de dikgedrukte letters telt ook extra en de kleur ook, ook de grootte van je letters, probeer het wat compacter te maken, of probeer ook eens een andere slider van de banner, misschien werkt dat! even wat voorbeelden proberen, ik had het ook opeens!

xx

18. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    boekhoudkundig medewerkster
    @ Koolmees wat mooi dat alles goed is, en goed gaat. Het lijkt me heel bijzonder om het zo allemaal te bekijken en het hartje te zien kloppen. Geniet lekker van het zwanger zijn.

Ja ik zit inderdaad op het wachtbankje.

19. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Eevie: Het lijkt meer dan het is, we hebben er gisteren 3 meegekregen. Maar ik heb ook de echofotos van het eitje en slijmvlies voor de eisprong bewaard, vond ik ook wel bijzonder. Maar we zijn er wel heel blij mee.
    Fijn dat je een fijne verjaardag hebt gehad en dan zo'n mooi cadeau! Heel veel succes vandaag met de FM, ik blijf hier heel hard duimen op een plakbeeb voor jullie, het is jullie zo gegund! En dat nieuwe schooljaar moet jullie jaar gaan worden!
    @Poemelke: Dank je voor de tips, dan ga ik eens wat experimenteren met andere banners ;)
    @Sammie26: Dank je :) En de duimen draaien hier voor je!!

20. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Koolmees: wat fijn dat alles goed met je gaat. Geniet er lekker van.

Ik ben er ondertussen achter wat gisteren nou het probleem was. (Mijn temp schoot gister 0,4 graden omhoog, op dag 8, waardoor ik ineens dacht dat ik n heel vroege eisprong had gehad)
    Vandaag was mijn temp weer normaal dus ik denk dat het kwam doordat ik heftig gesport en slecht geslapen had die nacht.. Dat dat zoveel kan schelen.
    Ik temperatuur al een half jaar maar dit had ik nog niet meegemaakt.

Deel Deze Pagina