dat kan wel kloppen pantertje.. als je ook maar slecht slaapt of onder andere omstandigheden kan je temp al anders zijn .. fijn dattie weer 'normaal' is .
Zo, ik mag vrijdag weer terug komen. Het bms is al 8,8 is voor mij heel dik; zit altijd rond de 7,5! Verder wat kleinere eitjes; ik geloof 1 van 12. Vrijdag weer een fm, zondag mogelijk de pregnyl. Ik heb gevraagd wanneer wij over zouden kunnen stappen op IUI. De gyn zei dat ik dit nog wel even kan doen, omdat het toch echt werkt. (Ben immers al een keer zwanger geweest!) Dit is nu de 2e ronde na de mk, dus hierna nog 4 rondes en dan evt IUI. prima. Ik vind het spuiten prima te doen, dus dat houden we nog even vol. Hopelijk is het niet te lang nodig!!
indd hopelijk mogen jullie heel snel weer blijvend! zwanger worden ! mooi bms , follikels ook goed groeien
@Pantertje: Fijn dat je temp weer normaal is. @Eevie: Goed nieuws, op naar die o zo gewenste plakbeeb! Laat dat eitje van 12 mm maar goed doorgroeien
Eevie; Goed nieuws joh! Klusze.. Lely; We wachten hoor! Sterkte.. Koolmees; Wauw, wat n mooie echo's, geweldig! Update Nina; Geen bloed gespot, vandaag exact 15 dgn na mn eisprong.. Zondag testen!!! Zou het dan toch? Nog 3 nachtjes slapen dan weet ik het.. Waaaaaaahhhhhhhhhhh..
Dames... ik lig op de verloskamer as i speak.. heb weeen en de vliezen zijn vanmorgen gebroken.. dus vandaag komt ze... Jullie horen het ASAP...
Daar is ze dan.. na een turbo bevalling.. geboren om 12.41 uur..4155 gram en 51 cm..100%heerlijk!!! Er komt snel een foto
Onvoorstelbaar Lely!!! alles wel goed met jou?? dat heb je goed gedaan meid!! Hoe heet ze, hoe heet ze?????? Alles gezond verder?!! xxx
Geweldig Lely; gefeliciteerd!! Ben erg benieuwd naar de naam en hoe ze eruit ziet natuurlijk! geniet ervan! X
Shoot.. was ik helemaal vergeten de naam er bij te zetten . Ze heet Jasmijn Leanne. Foto.. even kijken of het lukt.. Nee dus.. kijk op de link voor een foto .. yfrog Photo : http://yfrog.com/kiafdmlj Shared by lelymupske