Onze oude nieuwe Clomid gebruiksters-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mol81

mol81 Niet meer actief

Prachtige naam Lely en mooie foto's. Lekker genieten met z'n vieren.

2. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd Lely! en wat een prachtige naam!! Geniet lekker met zn viertjes!! Hoe reageerde Bas? al trots op zn kleine zusje??

Liefs

3. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd met de geboote van Jasmijn, prachtige naam en prachtige meid! Geniet van je mooie gezinnetje samen.

4. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Mooi kindje en een mooie naam Lely!! Lekker van genieten!
    Xx

5. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    aaah lely, wat schattig!! en idd, mooie naam! Lekker genieten van elkaar:)

6. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Even ego... Ff mn menneke showen, kijk wat hij al heel goed kan:)

7. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Wat is het toch een knap ventje, XD!! heerlijk, dat koppie!!
    Hier zit ik weer te wachten op een fm, ben de eerste!

8. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Grrr niets te zien! Bms 6.2 (?!) en ei 12. Dus nu ophogen en maandag weer terug. Gelukkig is t vakantie!

9. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Lelymupske: Jaaaa daar is ze dan eindelijk! Gefeliciteerd met jullie mooie meisje, geniet ervan! :)
    @Nina85: Wat spannend!! Hoe voel je je? Veel succes en ik duim heel hard voor een mooie test!
    @Xd24: Wat knap van jullie mooie mannetje :)
    @Eevie: :( Balen meid en het zag er zo hoopvol uit bij de vorige FM. Hier ook gebeurd bij de laatste ronde (ei van 13.5 mm ineens weg) en toen heeft het ophogen uiteindelijk resultaat gehad. Ik duim heel hard voor je meid, op naar een mooi groeiend eitje met een heel mooi eindresultaat, je verdient het!!

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    xd wat een knapperd! en goed zeg zo dat hoofdje al omhoog houden :)

hmm eevie das raar.. vorge keer was nog beter....

11. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    He eevie balen. Ik duim ervoor dat het ophogen werkt. Wil zo graag dat je straks zwanger bent, dat gun ik je zo!

Lydia, your next? Nog 7 weekjes ongeveer:)

X

12. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    yehhh! en ben zooo benieuwd naar ons meisje!

13. magic dream

magic dream Actief lid

2 sep 2010
    243
    0
    0
    Hey meiden

Lely Gefeliciteerd met Jasmijn mooi naam en wat een schattig kindje!!!

Lydia nou jij wij zijn ook heel benieuwd!!

Eevie Ik duim voor een plakbeebje deze ronde!

Koolmees Hoe is het?

Poemel Hoe is het met jullie?

Nina Spannend nog ff geduld!

Blondy Hoe is het met jou?

xd24 Wow wat kan hij dat al goed en wat een lekker mannetje!

@magic gister in nijmegen geweest voor een onderzoek van Sem hij heeft dus wel degelijk een liesbreuk en moet op korte termijn geopereerd worden :( maar goed het valt allemaal wel mee dinsdag weer terug naar nijmegen voor de anestesist om te kijken wat en hoeveel narcose ons kleine mannetje aan kan en dan binnen hopelijk 2 weken kunnen we terecht..
    Dag van te voren wordt Sem opgenomen omdat hij de volgende ochtend nuchter moet zijn ben heel benieuwd hoe dat zal gaan omdat hij nog om de 3/4 uur voeding krijgt...
    Dag van operatie dan nog 24 aan de monitor en als alles goed is mogen we naar huis ik mag bij hem blijven in het ziekenhuis dus dat is kei fijn!
    Er waren gister op de afdeling waar wij moesten zijn een heleboel kankerpatientjes zo zielig..:( was erg moeilijk maar ben wel blij dat Sem dan MAAR een liesbreuk heeft..

Probeer bij te houden heb alleen ff geen idee of het gaat lukken maar ik denk zeker aan jullie

xxx Magic en Sem

14. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ohh magic, dat is wel even schrikken. Zon klein kindje moet niks mankeren. Wat het ook is!
    Sterkte, en hopelijk gaat alles snel en goed!!

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    indd dat is even schrikken .. maar indd als je dan al die kindjes ziet is het bij jullie 'gelukkig' maar een liesbreuk..

hier een fototje van vandaag :) :
    Bekijk bijlage 167126

16. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    @Lydia, wat een mooi toeterke heb je daar! Gaat hard! :D
    @Magic, das inderdaad schrikken! Veel succes en verwennen dat kleine mannetje!
    @XD, wat een heerlijk ventje is het toch. Kijk hem dat bolletje al goed omhoog houden. Super!

@Blondy, nog niets gespot. Man heeft vandaag zijn potje ingeleverd bij ZH. Woensdag de uitslag!

17. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    verzorgster bij de thuiszorg
    doetinchem
    Hallo dames

Lely van harte meid met jasmijn dat je zo snel al fotos hier hebt ben blij dat het zo goed met je gaat:)

Xd Jeetje wat een lekker ventje leuk om zo die foto's te zien

Lydia tja het schiet nou voor jou op mooi buikje zeg :D

Eevie balen meid ik hoop voor je dat die verhoging helpt.

Magic jeetje meid dat is schrikken hopelijk kan het allemaal gauw geregeld worden inderdaad wel fijn dat je bij hem mag blijven sterkte dikke knuf.

Ook voor de andere dames een dikke knuf hopelijk gaat alles goed met jullie

Hier gaat het wel papa heeft weer praatjes maar heeft nou wel zijn auto moeten verkopen de artsen hebben hem toch afgeraden om auto te rijden:(

Wij zijn zelf dinsdag naar nijmegen geweest gesprek gehad met een hele aardige gyneacoloog ze heeft wat vragen gesteld aan mij en chris en ze heeft bij mij nog een inwendige echo gedaan alles zag er goed uit nog even bloed geprikt en chris moet dan binnenkort nog even een zaadmonster geven.
    Ze heeft ons nu aangemeld voor ivf helaas:( kan dit toch nog 2 tot 3 maanden duren dan krijgen we een oproep om samen met een aantal andere stellen een informatieavond bij te wonen en zo de nodige instructie's te krijgen over hormonen,punctie en terugplaatsing.
    Ik had nog aangegeven dat ik tegen de punctie opzag maar ik zou dan een infuus krijgen met een vorm van morfine waar ik dizie van zou zijn het zou de scherpe randjes wegnemen ook vroeg ze of als er na de bevruchting goeie embryo's zouden onstaan of we het goed vonden om die in te vriezen.
    Nou als het allemaal kan en verantwoord is dan laten ze dat maar doen scheeld weer een punctie toch:)
    Zo nou dat was me verhaal weer:D

fijne dag allemaal en tot gauw

groetjes saskia

18. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Lydia1986: Spannend de eerstvolgende, die weken die zullen zo om gaan vliegen! En wat een mooie buik heb je daar!
    @Magic dream: Oh wat sneu dat Sem geopereerd moet worden :( Ook al is het "maar" een liesbreuk, het is toch sneu voor je mannetje. Sterkte en duimen voor een goede operatie!
    @Blondy: Spannend!!! Duimen draaien hier!
    @Sas31: Fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad. Wel balen dat je nu zo lang moet wachten voordat jullie kunnen beginnen :( Dat gaat een spannende tijd worden, ik hoop dat ivf jullie eindelijk iets positiefs gaat brengen!

Hier gaat het prima. Deze week wat meer onzeker geweest, omdat ik vrijwel niet meer misselijk ben. Inmiddels probeer ik het over me heen te laten komen (als het mis gaat kan je het toch niet voorkomen) en heb ik ook genoeg gehoord dat het helemaal niet slecht hoeft te zijn als je niet misselijk bent. Verder geen signalen dat het niet goed zou zijn. Nog wel af en toe kokhalzen bij een geur die verkeerd valt en de boobs zijn ook nog gevoelig, dus ik probeer er nu juist van te genieten dat ik me goed voel. Dat zou zomaar ook weer om kunnen slaan. Inmiddels zijn familie/vrienden op de hoogte en iedereen reageert enthousiast :) Komende vrijdag de eerste afspraak bij de gynaecoloog (geen verloskundige vanwege mijn trage schildklier), ben benieuwd, spannend!

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hii :)
    thanx voor de reacties van mn buikie.. hoop dattie niet veel groter word ;)..

blondy spannend nog een paar dagen tot testen !

nou sas, heavy indd ivf maar wel fijn dat ze druk bezig zijn :) op naar een beebje!!

koolmees, geniet er maar even van ;) bij mij begon volgens mij rond die tijd dat ik echt! moe en misselijk werd..

20. merel1234

merel1234 Nieuw lid

16 jul 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi,

Ik hoop dat ik mijn verhaal kwijt kan hier. Ik ben nieuw. Ik ben sinds augustus 2010 gestopt met de pil, in oktober 2010 ongesteld geworden daarna een hele lange tijd niet meer. Naar de huisarts geweest die had het steeds over dat het normaal was en dat ik moest ontpillen. Ik voelde me daar niet goed bij en heb gevraagd om een doorverwijzing naar het ziekenhuis. In het ziekenhuis onderzoeken gehad en er is vastgesteld dat ik pcos heb. Het ziekenhuis geeft aan dat ik dit altijd gehad moet hebben. Ik kon me hier niet in vinden omdat ik voor de pilgebruik altijd regelmatig ongesteld werd. zij zeiden dat het verschilt en dat het in sommige periodes in je leven er meer last van kan krijgen. Ik heb verder ook geen last van de andere symptomen zoals acne overbeharing of overgewicht. Ik ben 10 juni 2011 ongesteld geworden daarna 1 juli 2011 weer. Ik moet nu wachten op me volgende ongesteldheid en starten met clomid 50. Ik vind het wel eng allemaal. Ik ben erg onzeker en bang dat het niet gaat lukken.

Deel Deze Pagina