Onze oude nieuwe Clomid gebruiksters-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Mol, knuf!!

Ik lees mee met jullie maar even zo druk met vanalles!! Het gaat hier hartstikke goed, Julan doet het goed, hij is heel tevreden en ik ben tot over mn oren verliefd:D
    Als het weer rustiger is met bezoek en ik pijnvrij ven (die hechtingen, pff echt geeen pretje. Ik beval liever 3x;))

Ik denk aan jullie! X

2. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hoi hoi,
    Ik lees mee, lichamelijk nog steeds weinig verandering! Verder soms nog steeds onrustig in mn hoofd. Vraag me soms af of het wel normaal is, maar kennelijk wel!
    @XD; wat heerlijk dat het zo goed gaat met jullie, geniet er lekker van!
    @ Froetie; ik heb weinig ervaring met Clomid, behalve dan dan het niets deed.
    @ Koolmees; hoe is het met jou, lieverd? Hier alles zn gangetje hoor, kan weinig anders, he?! ;)
    @ Mother to be; welkom. Het kan zijn dat het later en wat langzamer rijpt, dus wie weet dat het bij de volgende fm beter is.
    @ Mol; ik ben hier hardop aan het vloeken voor je. Wat ontzettend klote meid. ik ben benieuwd of je de operatie later kunt doen.
    @ de rest; waar zijn jullie?!?!?!

@All; zal ik Dees Dees vragen om ons topic bij de clubs te zetten? Welke naam houden we dan aan? Ons Oude Nieuwe Clomidgesbruiksters-topic? xx

3. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Mother to be: Welkom! Het kan inderdaad best zo zijn dat bij jou de clomid pas wat later doorwerkt en er bij de volgende FM wel wat te zien is. Ik hoop het voor je, succes!
    @Mol81: :( Dikke knuff voor je meid!!!
    @Xd24: Goed om te horen dat het bij jullie en met Julan goed gaat, geniet ervan! En succes met de hechtingen!
    @Eevie: Goed plan wat mij betreft, van mij mag het best naar clubs en ook die naam krijgen! Begrijpelijk dat je nog veel verdriet voelt (wat ik ook in je eigen topic schreef). Ik hoop voor je dat het vruchtbaar slijm inderdaad van een mooi ei was en dat jullie verrast worden over een paar weekjes, dat zou toch geweldig zijn!

Hier gaat het prima. Vooralsnog *afkloppen* nog niet veel last van de Dexamethason waar ik mee begonnen ben, hopen dat dat ook zo blijft! En toch een beetje benieuwd naar de FM van zaterdag, van de ene kant verwacht ik er niet veel van. Van de andere kant ben ik ook wel benieuwd of deze extra medicatie iets doet. We wachten nog maar even af...

4. mol81

mol81 Niet meer actief

Prima idee Eevie!

Ik heb het ziekenhuis gebeld. Kan niet later de scopie krijgen. Moet precies tussen dag 1 en dag 10. Nu laten we het gaan en in de zomervakantie doen we het. Wel Femara slikken zodat mijn cyclus regelmatig blijft.

Xd: goed om van je te horen en fijn dat het goed gaat met Julan! Lekker genieten.

Koolmees: spannend hè of de nieuwe medicatie aan slaat. Ik hoop het zo voor je.

Lely: thanks for the hug!

Hier geen nieuws. Zal mijn banner weer aanpassen.

5. mol81

mol81 Niet meer actief

Baby's na Clomid:
    Fredje
    25-04-2011; Evy
    XD: Julan

Zwangeren na Clomid:
    Laurise uitgerekend 22-05-2011, geslacht geheim
    EsDa uitgerekend 26-07-2011, jongentje!
    Magic Dream uitgerekend 15-07-2011, jongentje!
    Lelymupske uitgerekend 13-07-2011, meisje!
    Lydia, uitgerekend 05-09-'11
    Anne83, uitgerekend 08-11-2011
    Chulla,uitgerekend 03-11-2011
    Olijfje, uitgerekend 07-11-2011
    Poemelke, uitgerekend 25-11-2011

Zwangeren na prikken:

----------------------------------------------------------------
    Clomidgebruiksters:
    Blondy:
    Nina85:
    Sas31:
    Kimsel:

Prikken na Clomid:
    Koolmees: 4 rondes clomid 50mg gehad met steeds ander effect (geen groei of juist groei tot cyste). Trage schildklier, waarden inmiddels stabiel. 05-05 start 3e ronde Gonal-f.
    Vrouwtjexxx:
    Eevie: 5e ronde Menopur + Pregnyl + Utrogestan zwanger, MK 7w... Nu op naar ronde 6

Femara + pregnyl + IUI:
    Mol81: Femara + pregnyl. Laparoscopie om evt. verklevingen op te sporen na keizersnee.

6. mol81

mol81 Niet meer actief

Even de lijst opgescharreld. ALs je hem aan wilt passen, graag! Gewoon even kopiëren en dan weer plakken.

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    mother2be welkom :)

mol , pff dikke knuffel !!

ik vind dat we allemaal zwanger moeten zijn meiden !!! :(

8. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Baby's na Clomid:
    Fredje 25-04-2011; Evy

Zwangeren na Clomid:
    Lydia, uitgerekend 05-09-'11, meisje !

Zwangeren na prikken:

Clomidgebruiksters:
    Blondy:
    Nina85:
    Sas31:
    Kimsel:

Prikken na Clomid:
    Koolmees: 4 rondes clomid 50mg gehad met steeds ander effect (geen groei of juist groei tot cyste). Trage schildklier, waarden inmiddels stabiel. 05-05 start 3e ronde Gonal-f.
    Vrouwtjexxx:
    Eevie: 5e ronde Menopur + Pregnyl + Utrogestan zwanger, MK 7w... Nu op naar ronde 6

Femara + pregnyl + IUI:
    Mol81: Femara + pregnyl. Laparoscopie om evt. verklevingen op te sporen na keizersnee.

9. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Mol81: Balen dat het niet later kan. Misschien wel nog een optie om het alsnog met Femara nu te laten lukken, zou wel geweldig zijn en dat dan de operatie alsnog niet meer nodig is! Ik hoop nog even door voor je!!
    @Lydia1986: Dat vind ik nou ook, misschien moeten de zwangeren hier wat vaker hcg komen strooien :p:p

10. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    Baby's na Clomid:
    Fredje 25-04-2011; Evy

Zwangeren na Clomid:
    Lydia, uitgerekend 05-09-'11, meisje !

Zwangeren na prikken:

Clomidgebruiksters:
    Blondy:
    Nina85:
    Sas31:
    Kimsel:

Prikken na Clomid:
    Koolmees: 4 rondes clomid 50mg gehad. Nu 3e ronde Gonal f+Dexamethason+Pregnyl
    Vrouwtjexxx:

Femara + pregnyl + IUI:

11. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    hier een fotootje zoals beloofd
    deze is van 8 weken

12. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    dit is de echo van 12 weken

13. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    Wat een mooi frummeltje heb je daarbinnen zitten Chulla :)

14. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    hallo dames hoe gaat het allemaal met jullie?
    ik lees alles mee heb alleen niet veel te melden schrijf af en toe iets zodat jullie weten dat ik er ook nog ben;)

laurise al bevallen???

was effe puzzelen hoe ik de fotos erop moest zetten maar uiteindelijk tog gelukt;)
    van 16 weken heb ik er geen meegekregen helaas
    maar hoop over 3 weken een mooie 20 weken foto

15. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Alle hcg die ik nog heb gaat regelrecht jullie kant op!!!
    Ik zit op mn tel, kan het lijstje niet kopieren. Julan is 22-5-11 geboren.

Ik vind het ook een goed idee om naaar clubs te verhuizen:)

Even showen hoor:D

16. magic dream

magic dream Actief lid

2 sep 2010
    243
    0
    0
    Hey meiden

Wat houd dat in naar clubs verhuizen?
    Kan ik dan ook mee verhuizen?

XD Wat een lekkerding en nu al heel mobiel tja kan er niet vroeg genoeg mee beginnen hihi...

Eevie Hoe is het met jou meid?

Mol Dikke knuf balen van die ongi geniet wel van jullie 5 jarig jubileum en van elkaar hoe moeilijk het soms ook is..

Koolmees Hopelijk krijg je morgen een goed bericht en een goed gegroeid ei kom groei koolmees ei groei!!!
    Hcg hcg hcg hcg hcg....
    Vangen hoor hihi..

Chulla fij dat alles goed gaat en wat een duidelijke foto's ik krijg die foto's er dus echt net op snap echt niks van pc's helaas...

Blondy Hoe is het met jou?

Anne Hoe is het met jou?

Nina Hoe is het met jou?

Lely Hoe gaat het met jou? weet je al iets meer of je eerder mag/gaat bevalllen of vergis ik me nu met iemand anders?

Hajar Hoe is het met jou?

Alle nieuwe mensen welkom!

Fijn dat er een nieuwe topic is geopend voor ons nu idd de naam nog heb nog ff geen inspiratie..

@Magic
    Gister bij verloskundige geweest, ligt ons mannetje nog steeds in stuit... grrr hopelijk draait hij nog anders moeten we een afspraak maken n het catharina ziekenhuis om hem te laten draaien.. Spannend!
    Op het moment heeft hij nog voldoende ruimte om te kunnen draaien duimen jullie mee dat hij dat gaat doen?
    Thanks!!

Alvast fijn weekend allemaal!

Liefs Magic

17. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Xd24: Haha wat een leuke foto, dat begint al vroeg :p Wat een mooi mannetje en al een mooie bos haar :)
    @Chulla: Spannend nog 3 weken!
    @Magic dream: Dank je voor het strooien, ik duim dat jullie mannetje nog zal gaan draaien!

18. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    @ Magic Ik duim ook dat dat kleine eigenwijsje goed draait ;).
    @ Mol
    , wat kl*te weer! Dikke knuf voor jou. We houden de moed erin meis.
    @ Poemelke, dat meisje vanwie het zaad van de man niet was getest voor begin met Clomid was ik...

@Blondy, hier geen nieuws verder. We zitten weer op het wachtbankje. Wel bijna weekend! Nog 1,5 uur want heb vanmiddag lekker vrijgenomen. Moet wel naar de garage voor een kleine beurt (de auto dan :p), maar verder ga ik lekker nixen.

19. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    xd.. wat een prachtig kereltje!! :)
    magic.. bij de afspraak van 36 weken mag ik overleggen hoe en wat.. dus nog even doorbijten... :)
    verder gaat het wel aardig.. ik doe gewoon zo rustig mogelijk aan...

voor de niet zwangere:
    stroooooi stroooooi

en op t wachtbankje.. dans dans :)

20. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Hey!
    @Xd, wat een heerlijk ventje!!!
    @Blondy, oh zie je! ik was aan het twijfelen of het hier in het topic was, of ergens anders had gelezen! Moest daar ineens aan denken!
    @ Mol, hoe gaat het meid? ben je rustig eronder? hopelijk nog een paar kansen met Femara! duimen draaien!

Ik vind het ook een goed plan om het topic te verplaatsen hoor! We zijn nu zo'n leuk groepje! Goed idee om dan naar clubs te verhuizen! Ging iemand dit vragen?

@Magic, hopelijk draait die kleine bengel mee!! hoe groot is de kans dat ie nu nog zelf draait eigenlijk? en wat als het niet lukt? krijg je dan een keizersnede?

@hier, alles zn gangetje, ik voel me goed!
    Op het nieuwe werk weten ze het nou, en dat voelt heel goed! ze gaven ook meteen aan, dat als het straks niet meer ging om wat voor reden dan ook dat ze me dan echt wel tijdelijk wat anders wilde geven, was geen probleem!(zit in de verzorging) dus ben superblij! Woensdag ga ik officieel starten! nu nog even lekker vrij!
    Ik ga eens het huishouden doen, staat op de kop hier! Gister naar Baby-dump geweest, wat leuke spulletjes gehaald! Dat staat overal en nergens!
    Ik zal trouwens vh weekend een foto maken, want we hebben een super kamertje gescoord op marktplaats! Als nieuw!

Liefs

Deel Deze Pagina