Balen Nina...! Eevie, mijn duimen draaien. Goed jullie best doen met klussen Ik hoop het echt zo dat het raak mag zijn!! @hier, meneer heeft net zn eerste inentingen gehad. Jeetje wat zielig, hij moest hard huilen *daar ging mn hart* Nu ligt hij weer lekker te slapen. Hij groeit goed en hij ziet er goed uit zei de arts Yes!
Hey meiden Eevie en eevieman hup aan de klus! hoop zo op een plakbeebje voor jullie! ik duim en dans want strooien kan niet meer.. Blondy balen zeg wat nu? Nina Hoe is het met jou? Sammie heb je al getest? Koolmees Hoe gaat het meis? Poemel wat gaat de tijd hard weten jullie al wat het wordt? ik loop volgens mij achter maar goed heb het ook een beetje drukker dan voorheen Sas Hoe is het met jou? Wie zei er nu dat ze anne had gesproken hoe is het met haar? @MagicGister bij de anestesioloog (anestesist) geweest en zij heeft uitleg gegeven wat ze gaan doen. We moeten wachten op de oproep dan wordt Sem een dag voor de operatie al opgenomen 4 uur voor de operatie moet Sem nuchter zijn.. mmm hopelijk lukt dat zonder te veel stress.. Dag vd operatie mag of de papa of de mama mee naar de ok om Sem te ondersteunen om hem in slaap te brengen eng... Dan krijgt hij een infuusje en zn beademings tube in zn keel gedaan wel pas als hij slaapt maar toch het gaat wel aan mn hart... Operatie duurt een uurtje en daarna mogen we weer bij ons mannetje wat zal dat uur lang duren... Dan moet Sem nog 24 uur blijven ter observatie n mag hij daarna weer mee naar huis hopelijk is ie dan kwa voeding niet helemaal ontregeld.. Duimen jullie voor ons mee? Liefs Magic en Sem
Tuurlijk duimen we mee Magic! Ik heb Anne gesproken, het gaat idd beter met haar en de kleine meid. Ik hoop dat ze binnenkort weer een updateetje geeft hier. @Eevie, ik zei het toch! @Blondy, hmm, bruinverlies is weer weg. Nu weer niets... huh??
Hallo dames ik duim zo voor jullie Eevie wauw mooie eitjes nou goed jullie best doen Nou testdames jullie houden het wel spannend Nina geen bloed geeft moet ik duim echt voor jullie dikke knuf Magic het blijft toch heel spannend je kleine man nu al op de operatietafel zeker duim ik met jullie mee dat alles maar goed mag gaan ook voor jullie een dikke knuf Ik blijf aan het knuffelen Hier niet veel te melden nou gewoon wachten op de oproep en op mijn vakantie deze keer laat 19 augustus ik kan niet wachten Nou tot later dames groetjes saskia
Whoehoei Eevie!!!!! Hup Hup klussen maar!! Ik zal duimen en strooien en zal even een dansje wagen!!! Die bevruchtingsdansjes hebben in het verleden toch behoorlijk gewerkt dus je weet het maar nooit!!! @Magic, check mn onderschrift meid!! @Xd, hmm heartbreaking zo'n huilend kleintje! Issie weer snel bijgekomen van de prik? @Nina, K*tzooi... hoop dat het niet doorzet... @Blondy, hmm vreemd, ik heb wel ook een innestelingsbloeding gehad, maar dat weet je pas echt achteraf... als je zwanger bent, dan weet je dat het iets daarmee te maken kon hebben...dus het kan nog?! Testen? @Hier, rustig aan, begin het goed te merken, ik slaap niet heel goed, kleine meid ligt echt in de weg! Maar toch slaap ik nog half op mn buik! Dat voedingskussen laatst geprobeerd, nou onding hoor, heb het mn bedje uit gegooid!! Ik probeer het binnenkort eens met zo'n vliegtuigkussentje weten jullie wel? dan leg ik er 1 onder mn buik en 1 tussen mn knieën, valt te proberen! xxx
Poemelke dat deed ik nou met het voedingskussen. Tussen mn benen en onder mn buik. Vond het heerlijk, moet zeggen dat ik het nog doe hihi. Alleen niet meer onder mn buik want die is weer plat haha. Julan is een beetje jengelig door de prikjes, maar gaat verder goed! Magic, ik duim voor jullie! Altijs zielig, hij is nog zo klein!! Tuurlijk doet je dat wat. Die prikjes vandaag waren al erg laat staan een operatie! Good luck!!
Dag lieve vriendinnetjes, We hebben zojuist slecht bericht gehad: het zaadonderzoek van manlief was zeer slecht. Normaal is blijkbaar 20 miljoen, hij heeft er 0,1 miljoen... Ze hebben niet eens een kwaliteitsonderzoek kunnen doen. Besloten is nu om in de week na onze vakantie (1 sept) een nieuw onderzoek uit te voeren. Aan de hand hiervan gaan we een week later bekijken wat de mogelijkheden zijn. Onze wereld stort in. Maar we blijven positief en kijken samen sterk vooruit.
Jeetje, wat klote, Blondy!! Flinke tegenvaller dit.... Ik hoop dat het volgende onderzoek wat beter zal zijn, zodat je de juiste behandeling gaat krijgen. Voor nu is het in ieder geval een klap... Dikke knuffel, meid!!
@Blondy: Dikke knuffel voor jullie meid! Wat zou het toch geweldig zijn als die ongi nu toch weg gaat blijven he? En anders hoop ik van harte dat er een behandeling gaat komen die je zwanger maakt. Ik duim voor je!! @Nina85: Wat balen voor je Maar ook geen ongi, dus de duimen blijven hier gewoon doordraaien hoor! @Eevie: Jeeeeej helemaal goed!! Aan de klus en duimen dat het raak gaat zijn, jullie hebben het verdiend! @Xd24: Och wat sneu voor je mannetje, gelukkig zit het er weer op voor hem. @Magic dream: Wat spannend voor jullie! Ik ben benieuwd wanneer de operatie plaats gaat vinden. Succes alvast!! @Sas31: Succes met wachten! En daarna lekker even vakantie, geniet ervan! @Poemelke: Lastig dat moeilijk kunnen slapen, de tijd gaat echt hard, je bent gewoon al 21 weken zwanger! Hier gaat het prima. Vol verwachting uit aan het kijken naar de afspraak van vrijdagochtend, heb toch ook wel wat zenuwen, spannend!
@Blondy, meis ik ga je echt even een hart onder de riem steken hoor!! Ik weet exact hoe het voelt, wij kregen dat een jaar geleden ook te horen! ook hier stortte onze wereld in, zoiets verwacht je niet, nog niet te spreken over de emotionele gemoedstoestand van manlief! Maar... Ze spreken in het ziekenhuis al heel snel van slecht zaad... Ze zeiden tegen ons dat zwanger worden erg moeilijk zou worden, en dat we naderhand misschien aan iui moesten denken.. Maar een kans was er wel.. Ik zal je zeggen dat we op tijd van 8 maanden 2 keer (waarvan deze plakkerd!) zwanger zijn geweest hoor! Toen bij mij eenmaal alles goed was, werkte het dus kennelijk toch! Ondanks slecht zaad, geloof me het is echt niet onmogelijk! Kop op meis! Als ze straks een zaadbewerking doen, blijkt misschien veel in orde, en wat je hebt, heb je! Misschien ben je met iui wel direct zwanger! dan halen ze alle goede eruit, en brengen ze direct naar de plaats van bestemming! Ik duim voor je meid!! Veel sterkte nu samen! xxx
Nee niet getest, hier sinds vanochtend wat bruinverlies dus ben bang dat het doorzet. @Blondy wat verschrikkelijk weet hoe je je voelt, leef met je mee. @nina hoe is het met jou?
@magic ons zoontje is geopereerd toen hij 11 maanden was hij kon net lopen en probeerde op een klein krukje te klimmen en viel op de zijkant van het krukje daar kreeg hij de liesbreuk dus van,dus wel een ander verhaal dan bij jullie. het ergste vond ik dat ik het mezelf heel erg kwalijk nam omdat ik er gewoon bij was effe omkeek en het gebeurde. wij zijn toen gelijk naar de eerste hulp gegaan daar zagen ze dat het een liesbreuk was hij werd meteen opgenomen en de volgende ochtend geopereerd. wat de operatie betreft het is zeker fijn dat je gwn bij je kindje mag blijven alles viel reuze mee het is wel heel erg voor een ouder om te zien hoe het kindje in narcose word gebracht. na de narcose moest ik naar buiten me man durfde niet mee naar binnen want hij kon het niet aan zien. de operatie verliep gelukkig goed en die zelfde dag mocht hij alweer naar huis hij heeft er verder ook helemaal geen last meer van gehad. dus ik zou zeggen maak je niet teveel zorgen (makkelijker gezegt dan gedaan i know) het zal echter reuze mee vallen en ik ga keihard voor jullie duimen dat het bij jullie ook vlot en goed zal verlopen knuffel meid
sorry dames voor heel het verhaal hier boven @eevie dat ziet er goed uit meid klus ze ik duim voor je @blondy het is zeker geen goed nieuws maar ik ken heel wat stelletjes en daar is ook allemaal bij gelukt dus jullie gaat het ook zeker lukken dikke knuffel @xd zielig he die prikjes en hoe ging het logeren? @poemel ik vind die voedingskussens ook niet zo fijn ik gebruik gwn een normale zachte kussen voor onder me buik en een kleintje voor tussen me benen en merk nu wel dat ik wat beter slaap @koolmees hoe gaat het met jou voel je je goed? @lely hoe gaat het met jullie @sammie wat balen meid hier vandaag weer wezen shoppenben gwn bijna blut haha we zijn aan het twijfelen of we nu een kant van de kamer gaan behangen of een mooie muurtekening op laten maken we komen er maar niet uit iemand sugesties. ik kan ook geen mooi hemeltje vinden zou er graag een willen maken maar heb 2 linkse handen erg handig dus
hii ! goo eevie!! hoop dat deze follikel een super EI word waar een beebje uit voort komt ! blondy, vind het raar dat je al 8 rondes clomid hebt gehad zonder ook maar 1 zaadonderzoek!.. ferdi zn eerste onderzoek was ook onder t gemmidelde (is natuurlijk niet zo slecht als bij jou mannetje ) maar wil ermee zeggen dat de 2e keer Stukken beter was!... hoop dat dat bij jullie ook zo is.. chulla, vind het echt een kwestie van smaak.. mijn voorkeur zou uitgaan van 1 muur mooi behangen.
Chulla waar in brabant woon je, wij hebben een hemeltje laten maken bij een winkel hier in de buurt, die doen dat heel mooi! Je kunt er ook beddegoed, aankleedkussen hoezen enz laten maken, dan heb je alles in dezelfde stijl. Tis niet superduur ofz, wij vonden het meevallen