Ken je babydeals in beek en donk? Daar kun je leuke dingen laten maken. (daar komt onze babykamer vandaan)
nee.. terwijl dat kei in de buurt is!... hebben die ook een site dan waar je dingen kunt bestellen ? (zou ni weten wat maar altijd leuk om te kijken )
Babywinkel-babyzaak-goedkope babykamers-kinderwagens-babykamer ideeen-babydeals-mooie babykamers Ik had t ook via via gehoord, maar je kunt er dus ook vanalles laten maken. Lampjes, hemeltje, kussentje je kunt het zo gek niet bedenken
Dames, hier is mn ongi vanmorgen begonnen.. Cyclus was dus 33 dgn.. Niet slecht, maar wel als je weet dat mn eisprong cd 12 was.. Laatste fase te lang dus! Zo naar de gyn: hopelijk word ik er wijzer van! @Blondy; Erg zeg, wat een nieuws.. Ninaman had ook maar 7 milj. Dus weet n bje hoe je je voelt.. Sterkte! Nog niet ongi? Getest? Want wie weet! @Sammie; Vervelend bruinverlies.. Al ongi of niet? Ga je nog testen of wacht je t af?! Succes iig! @alle zwangere dames; Wij willen ook! Zou graag mee willen kletsen over de inriching ed. Maaruh, komt vast nog! Succes met alles uitzoeken! @alle mama's; Genieten jullie zeker heerlijk van deze periode thuis met je kleintje?! Lijkt me zo fijn.. Alles rustig aan.. Met vriendinnen afspreken en babykletsen.. Dag meisjes, jullie horen van me.. Moet om half 12 en daarna gaan werken.. Liefs Nina..
He shit wat balen Nina!! Alle tijd van de wereld heb je niet met een baby hoor hihi... Poepen, plassen, voeden, slapen, poepen, plassen, voeden, slapen.... Best druk eigenlijk, maar echt, de mmm die jullie allemaal nog doorlopen is het 100% waard!! Hopelijk mag de volgende ronde wel raak zijn voor jullie nina hoeveel rondes clomid gaan jullie in totaal proberen? Of is daar nog niks over afgesproken. Ik duim iig dat het snel raak mag zijn! X
@Blondy: Nog een dikke knuff voor je meid! @Sammie26: Balen meid, ook voor jou een dikke knuff! @Chulla: Hier gaat het prima, ben wel erg moe maar met de misselijkheid valt het gelukkig mee. De afgelopen paar dagen is het wel weer af en toe, maar ik heb alles nog goed binnen kunnen houden Leuk dat shoppen! @Xd24: Die ga ik ook onthouden, bedankt voor de tip! Is ook maar een klein half uurtje hier vandaan @Nina85: Weer slecht nieuws, ook voor jou een dikke knuffel!
Hello ladies.. ik verwaarloos jullie een beetje.. maar ben zo ongelooflijk aan het genieten van mn kleine meisje.. alles gaat Goed.. Slapen, drinken.. met mij gaat het ook Goed.. op wat aambeien na.. die wel zeer doen.. dus druk curanol aan t smeren.. Vandaag voor de laatste keer de kraamhulp gehad.. Jammer dat ze weg is.. was een schat van een meid.. nu moeten we het als gezinnetje zelf doen. maar ik heb er het volste vertrouwen in dat het gaat lukken. Morgen ga ik voor het eerst met jasmijn weg.. met de auto. Bas blijft bij manlief. Wel spannend hoor.. Nou.. ik ga Slapen.. jasmijn zal straks wel Weer wat te snacken willen... Dikke kus voor jullie allen..
@Sammie26: Dank je @Lelymupske: Dat klinkt goed, fijn om te horen dat het goed met jullie gaat. Groot gelijk dat je volop aan het genieten bent! Hier zometeen de 1e afspraak bij de gyn van het ziekenhuis. Ik hoop dat ik ook een echo krijg, spannend!!
Succes Koolmees!! Hoe laat moet je? Hier is vannacht m'n ei gesprongen. Voel wel allemaal steken in mn buik, zal wel goed zijn. Ik hoop stiekem dat ze allebei springen...Nu dus toch nog maar even slapen, want ik wil straks nog even zekerheidsklussen!!
@Eevie: Helemaal goed! En nu duimen voor een mooie bevruchting met een mooi resultaat!!! Hier net terug van de afspraak bij de gyn. Gelukkig een echo gekregen en alles was nog steeds helemaal goed! Hartje klopte ook nog mooi Ik ben nu 3 dagen vooruit gezet, maar dat kan natuurlijk de volgende keer wel weer veranderen. Voor de geïnteresseerden, foto's staan weer in mijn album.
Hey meiden Koolmees Waauw!! Wat een mooie foto´s er begint al vorm aan te komen mooi he? Eevie You go girl klus voor de zekerheid maar ff nog ik heb hem hem ook gevoeld laatste keer en daarna bleek ik zwanger te zijn ik duim en dans! Lely Lekker genieten van je kleine meid! En je verwaarloosd ons niet je hebt het gewoon ff wat drukker alle begrip van magic! Blondy Dikke knuf voor jou! Sammie Ook voor jou een dikke knuffel! Nina Balen zeg ook een knuffel voor jou! @Magic Sem wordt volgende week vrijdag opgenomen in het radboutziekenhuis in Nijmegen en 30 juli geopereerd.. Spannend! Gelukkig kunnen we snel terecht! Verder geen bijzonderheden zo meteen ff boodschappen doen! Liefs Magic Fijn weekend/vakantie allemaal
Mooi hoor Koolmees! Superfijn dat het goed gaat! Wij hebben goed ons best gedaan. Ik ga vanmiddag n weekendje weg met vriendinnen, dus dat is gezellig! Xx
Dankjewel voor jullie leuke reacties @Magic dream: Spannend je mannetje, hopen dat het snel en soepel achter de rug gaat zijn! @Eevie: Dat klinkt gezellig, geniet van je weekend weg!! En laat het daarbinnen maar allemaal mooi z'n werk doen nu jullie gedaan hebben wat je moest doen