Onze oude nieuwe Clomid gebruiksters-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina85

Nina85 Actief lid

21 jan 2011
    393
    0
    0
    Ha meiden..

Gister naar de gyn geweest.. Mag gewoon op 100mg blijven.. Cyclus was netjes 33 dgn, dus vandaar..
    We mogen nog 3 mnd proberen, tm half oktober!
    Dus Ninaman en ik hebben afgesproken dat we of zwanger op vakantie gaan of zwanger op vakantie worden!! We gaan half september weg!!
    Haha.. Zijn we niet zwanger na oktober, dan weer terug naar de gyn voor verder onderzoek en behandelingen..
    We wachten af dus!!

Dag lieve meisjes! Fijn weekend!

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    misschien heb ik dat gemist maar is jouw mannetje wel getest op zn kwakkie ?!

3. Nina85

Nina85 Actief lid

21 jan 2011
    393
    0
    0
    Geeft niet hoor! Ja, hij is, 2x, getest toen we begonnen in de MMM.. Zijn zaad is matig; niet goed en niet slecht.. Pff, uit mn hoofd gezegd 7 milj. waarvan erg veel dood of niet bewegend.. Maar 25 procent in totaal die uitstekend en goed bewogen..
    Dusja, wat valt er van te zeggen?
    Was iig niet zo slecht dat we gelijk aan IUI hoefden te denken..
    We gaan er nu gewoon tegenaan deze komende 3 mnd, haha, we hebben er zin in! Daarna zien we wel weer verder!
    Zijn nu allebei erg positief gestemd, wanneer mn volgende ongi er is, zal dit tuurluk wel weer andersom zijn.. Maarja..

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    oke, fijn dat je daar iig wel duidelijkheid over hebt :)
    HEEEEEEEEEEL veel succes!
    en hoop dat het aankomende ronde(s) raak mag zijn voor jullie!

5. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    Dat klinkt als een goede deal Nina! Ik duim voor jullie! Waar gaan jullie op vakantie?

Geniet van je weekend Eevie!

Wij gaan vanavond naar de nieuwe Harry Potter. Hebben er zin in!
    Fijn weekend allemaal!

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Veel plezier :)

7. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    @koolmees wat goed om te horen dat ales er goed uit zag geniet er lekker van en wees blij dat je niet al te misselijk bent
    @blondy veel plezier
    @eevie geniet van je weekendje weg en hopelijk is dit jullie ronde
    @nina hopelijk ga je zwanger op vakantie ik duim voor je
    @xd ik kom uit breda maar ben gister in belgie geweest en daar kan je ze ook late maken,dus we hadden besloten omze daar te laten maken incl beddegoed was heel erg mooi.
    maar kga ook effe op deze link van jou kijken ken de winkel namelijk niet
    @lydia denk dat we maar voor het behang gaan nu alleen nog op zoek naar mooi behang
    @lely goed om te horen dat alles goed met jullie gaat en groot gelijk heb je geniet van je kleine meid en veel plezier samen

hier net thuis van het zwemmen denk dat ik maar een dutje ga doen ben erg moe nog een fijn weekend dames

8. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hey ladies,
    Zit nog lekker in Limburg, straks lekker naar Maastricht!
    Flink geklust afgelopen week. Heb wel n beetje het gevoel dat het allemaal wat gevoeliger is down under. Niet van het klussen, maar meer druk ofzo...
    Hoe is t met jullie?
    X

9. Jet1984

Jet1984 Lid

24 jul 2011
    40
    0
    0
    Arnhem
    #669 Jet1984, 24 jul 2011
    Laatst bewerkt: 24 jul 2011
    Hoi allemaal!
    Wil mezelf ook even voorstellen! Ik ben 26 jaar en zit vandaag op CD9 van 2e ronde Clomid. Lees hier veel herkenbare verhalen dus hoop gezellig mee te kunnen kletsen! :)

10. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    Hi Jet, welkom!

Wat een weer vandaag He? Wordt weer een hele dag bank hangen en filmpjes kijken, wat vervelend.. ;)

11. Jet1984

Jet1984 Lid

24 jul 2011
    40
    0
    0
    Arnhem
    Dankje Blondy! Ja wat een weer...
    Weet niet of ik het weer/of mijn hormonen de schuld mag geven maar alles en iedereeen irriteert mij vandaag! Pff! ;)

12. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hey meiden, het weekend was heerlijk. Lig nu met Eevieman op de bank. Ben gebroken!
    Vandaag toch wel een bijzondere dag gehad...
    We zijn in een prachtige kerk geweest en daar heb ik in de kapel n kaarsje voor ons kindje aangestoken. Toen kwam mijn vriendinnetje naar me toe, gaf me een kus en zei dat ze ook een kaarsje voor onze baby had aangestoken. En toen had ik al tranen in m'n ogen, maar toen was ik in de kerk en daar was t heel mooi en ik dacht aan ons kindje en toen ging opeens een licht aan en was de kerk heel mooi verlicht... Zou het iets zeggen? Ik moest er zo van huilen... echt bizar... Het was gewoon zo mooi...

13. mol81

mol81 Niet meer actief

Hoi dames,

Even weer een berichtje van Mol. Ik lees nog steeds mee hoor.
    We hebben net de gyn gebeld dat we definitief stoppen met alles. Geen laparoscopie, geen Femara, geen Pregnyl, geen IUI. We hebben er vrede mee. Ik zal tot en met april volgend jaar niets gebruiken in de hoop spontaan zwanger te raken en daarna (dan wordt onze dochter 4 jaar) vinden we het leeftijdsverschil tussen onze dochter en een evt. brusje te groot. Dan ga ik de pil weer slikken of Molman laat zich helpen.
    Raar eigenlijk dat ik het zo nuchter kan typen, maar drie maanden geleden ben ik al door een hel gegaan toen we besloten om tijdelijk te stoppen. Nu het definitieve besluit er ligt is het goed. De assistente kon ons zich nog direct herinneren (grappig, na drie maanden geen contact) en vraagt de gyn om nog even contact op te nemen.

Meiden, ik lees mee en wens jullie alle kracht en liefde toe om zwanger te raken, te bevallen en te genieten van het leven.

Kus, Mol

14. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Wouw Eevie, daar krijg ik de kriebels van:) Ik geloof zeker dat dat iets kan betekenen. Jullie sterretje is altijd bij jullie! En hopelijk helpt dat sterrettje jullie met een plakbeeb!!

Mol, tjee... Heftig besluit, maar ik snap het. Ik hoop echt zo dat het jullie spontaan gaat lukken. Het kan...
    Ik zit nu even na te denken over de 'historie' van dit topic. Het is niet eerlijk!! Jij bent dit gestart, ik wil zo graag dat het jullie nog lukt. Ik blijf echt kei en kei hard voor jullie duimen. Ik gun het je zo!

15. mol81

mol81 Niet meer actief

Thanks XD! Ik weet nog dat ik het topic startte en dacht': 'zul je zien dat ik het topic start en als eerste zwanger ben". Dit dacht ik vanwege de eerdere MMM waarin ik in ronde 1 zwanger werd met Femara. Maar helaas, times are changing...

16. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja balen Mol... Maar er kan zomaar iets veranderen, you never know! Ik hoop het echt!!

17. Jet1984

Jet1984 Lid

24 jul 2011
    40
    0
    0
    Arnhem
    @ Eevie. Mooi... Wat erg dat jullie kindje zijn verloren :(

@ Mol. Heftig zeg! Ik blijf heel hard meeduimen!

18. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @Jet; welkom. Het was een miskraam met 8 weken, maar al zo ons kindje. Raar dat je dat ook zo kunt missen! Helaas ben ik niet de enige hier die een miskraam heeft gehad... X

19. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    @jet welkom meid hopelijk doet de clomid snel en goed zijn werk
    @mol heel erg dapper van jullie maar ook ik duim keihard dat het jullie alsnog spontaan gaat lukken

hier niet veel te melden voel me goed eet voor 5 personen:D
    en met de kleine gaat gelukkig ook alles goed

20. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hoii meiden!

eevie wat apart.. ! mooi..

mol, knuffel voor jou vind het zo heavy en tegelijkertijd moedig..

Deel Deze Pagina