@ Eevie wat mooi dat je dat heb meegemaakt, zal vast een mooi teken zijn geweest. @Nina jouw verhaal komt bijna identiek over een met die van mij. @jet Welkom meid hopen dat het clomid bij jou zijn werk mag doen. @koolmees hoe gaat het met je?
Hey meiden, het is rustig hier!! @Mol; knuffel voor jou; die verdien jij altijd! @Koolmees & Poemel; hoe is het met jullie? @Chulla; lekker genieten! @de rest; alles goed? @Eevie; voel me niet zo lekker... Heb al een dag of 3 buikpijn, veel darmkrampen, veel steken, ook down there, in de tuut-area. Weet niet zo goed wat ik ermee moet!
Hey Dames! Daar ben ik weer ff!! @eevie, misschien is er wel vanalles loos daarbinnen!! nog 8 dagen tot testen zie ik?? ik duim!! @Jet, welkom meid!! hopelijk gaat de clomid goed zn werk doen! @Mol, heftig meid.. ik gun en wens jullie het grootste wonder toe!!! @Hier, het gaat allemaal best lekker! Net nog bij de verloskundige op controle geweest, kleine meid doet het prima! Ik voel sinds deze week ook haar kontje opeens uitsteken! en aan de andere kant dan iets hards, haar hoofdje waarschijnlijk haha!!! erg leuk!! Ze beweegt goed!! voel het al flink! Moet wel op het werk wat rustiger gaan doen, ook van de verloskundige, had vd week wat harde buiken die niet fijn waren, en soms pijn aan de buik als ik een te zware cliënt heb gehad, dus heb aan de bel getrokken en nu gaan we een oplossing zoeken, misschien kunnen mn routes aangepast worden want ik doe het werk zo graag! Maar mijn kindje en mijn gezondheid gaan voor, zo is het! Tot snel schatjes!! xxx
indd poemelke rustig aan ! eevie, nog 8 dagen.. hoop indd ook dat je last hebt daaronder omdat er iemand zich aan wil dienen .. en anders dat het snel over is !
@Sammie: Bedoel je de dat je hubbie hetzelfde heeft als de mijne? Zn zaadkwaliteit? Of mijn geschiedenis? Hoop dat je sneller als mij zwanger word.. Ikzelf zit al aan mn 6e kuur..
Acht weken loop je dan al zo met het idee. Snap helemaal dat het dan al echt voelt als jullie kindje. Hoe klein het dan ook nog is. Het is op dit moment weer spannend voor jullie lees ik? Ik duim! Ik duim voor iedereen hier! En gelukkig lees ik hier ook verhalen van zwangerschap! Dus allemaal hoop blijven houden!
@nina, ja hetzelfde. en ik heb nu de derde kuur clomid 50mg. Heb vertrouwen, en geloof in je lichaam hoe lastig ook. Doe ik ook.
@Nina85: Jullie hebben een mooie afspraak gemaakt en ik ga heel hard duimen dat dat jullie gaat lukken!!! @Eevie: De 2e wachtweek alweer, spannend!!! De duimen draaien hier voor jullie!! En wat bijzonder van de kerk @Jet1984: Welkom hier en succes! @Mol81: Ik stuur een hoop dikke knuffels jouw kant op, wat een dappere keuze van jullie! Heel begrijpelijk, maar ook heel moeilijk. Net zoals de rest hier hoop ik ook van harte dat jullie toch nog spontaan verrast gaan worden! @Chulla: Goed om te horen dat het goed gaat bij jullie! @Poemelke: Wat leuk dat je je beebje zo goed voelt! En inderdaad rustig aan doen en goed voor jou en je beebje zorgen he? Hier gaat het goed, weinig last van kwaaltjes, alleen moe, moe, moe. Lees hier regelmatig mee en leef met jullie mee, maar heb niet altijd de puf om te reageren, maar dat komt vast over een paar weken wel weer meer!
Hoi allemaal, Ik ben in Anna, in januari gestopt met de pil, waarna geen menstruatie optrad en zo'n 1.5 maand geleden PCOS geconstateerd. Zit nu aan de Clomid 50 gr en de eerste cyclus mooi ei en ongesteld geworden (tussentijds onderzoek en echo's). Voor veel mensen een teleurstelling, maar ik was al blij dat er wat in mijn lichaam gebeurde. Nu tweede ronde, maar zit inmiddels op dag 39 en zowel test negatief als uitblijvende menstruatie. (Toen de behandeling de eerste keer aansloeg heb ik medicatie voor een half jaar meegekregen en hoefde ik niet meer langs te komen voor echo's etc..) Wat zijn jullie ervaringen met het gebruik van clomid 50 en de wijze waarop een ziekenhuis begeleid? Lees dat de dosering dan vaker naar 100 gr. verhoogd wordt? Zit in het ziekenhuis wat de laatste tijd zo gezellig op tv is, dus ben niet zo happig om langs te gaan. Inmiddels wel telefonisch contact gehad en zou deze week nogmaals moeten testen en anders opnieuw contact met ze opnemen? Lees verschillende topics vaak mee, maar merk dat het wel lastig is ergens tussen te komen, omdat het vaak grote groepen zijn die elkaar al langer contacten. Bij deze dus toch maar een keer gepost! Groetjes!
@lydia hoe voel je je ?word het al wat zwaarder? @eevie spannend bij jullie ik duim hard voor je @koolmees gelukkig gaat alles goed zou die moeheid niet te maken hebben met je bloeddruk te laag miss dat was bij mij het geval @poemelke indd rustig aan gaan doen meid hoe leuk je werk ook is @moeders hoe gaat het met jullie en de kleintjes hier gisteren de blije doos en zwangerbox opgehaald altijd leuk en er zaten best leuke spulletjes in. rare vind ik wel dat ik het tijdschrift wij jonge ouders nooit ontvangen heb kreeg de uitnodiging alleen via mail
@Anna1984: Welkom! Weet je wel of je deze maand ook een eisprong hebt gehad? (is er bijv. progesteron geprikt) Soms kan het nl. zo zijn (dat was bij mij ook het geval) dat clomid even werkt en daarna niet meer of juist een wat hogere dosis nodig is. Ik zou het zeker met je zkh bespreken en anders vragen of ze nog een maand willen volgen of progesteron willen prikken om achteraf te kijken of je een eisprong hebt gehad. Succes en ik hoop dat clomid je geluk gaat brengen! @Chulla: Ik weet het niet, maar ik lees overal dat het in deze fase normaal is om veel moe te zijn, ik probeer daarom te gaan liggen als ik er tijd voor heb en dan is het wel te doen.
Hoi Koolmees, Heb zo'n vermoeden van niet...eerste keer een week lang zwaar pijnlijke tepels en nu in eerste instantie helemaal niet. Toevallig dit weekend wel een dag of twee, maar dat is nu weer weg. Testje gisteren negatief en heb voor mezelf besloten tot vrijdag te wachten of er eventueel nog een menstruatie optreed en anders het ziekenhuis weer te bellen. Ik ben hier echt nog allemaal super onervaren in, maar a.d.h.v. progesteron in je bloed zouden ze nu nog kunnen bepalen of er daadwerkelijk een eisprong heeft opgetreden? Dan kan ik daar vrijdag naar vragen PS Jij gefeliciteerd trouwens, zie nu pas je banner!!
welkom anna! hier praten we op zich niet met Superveel meiden.. als je geregeld post en reageerd zal er ook zeker op jou gereageerd worden ! chulla, ja gaat wel hoor kan alleen niet meer wat ik eerst wel kon (logisch haha ) net als winkelen/lopen.. phoeeee ! en met jou ? koolmees is was rond jou zw-tijd ook super moe! ( tot de 12 weken) toen ging ging het wel weer.. gewoon wanneer je kunt je rust pakken! ( weet dat het moeilijk is.. )
Welkom anna. Ik heb weinig ervaring met clomid, omdat heg bij mij niet werkte. Hopelijk gaat het bij jou wel goed z'n werk doen! Pffffff meiden.... Ik heb het zwaar deze ronde.... Ben echt al een dag of 3 erg huilerig, snel geraakt / verdrietig / chagrijnig. Steken in m'n buik en tuut houden aan, ontzettend zere tepels. Die rottige bollen geven weer álle bijwerkingen! Het wachten is verschrikkelijk....
dikke knuffel meis!! hopelijk geeft het een resultaat en heb je zoiets van '' kom maar op met mn boobs / huilbuien / enz enz ! '' ik duim kei hard voor je meis!
Hey meiden Nieuwe welkom FF snel morgen wordt Sem opgenomen in Nijmegen en vrijdag geopereerd dus mn gedachten zitten vooral daar.. Sorry! Iedereen heel veel succes ik reageer va maandag wel weer nu ff concentreren op wat komen gaat voor ons kleine mannetje.. veel liefs Dikke kus Magic en Sem