Onze oude nieuwe Clomid gebruiksters-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Magic, hoe is het met je? En met Sem??

Eevie, hoe gaat t met jou? Voel je je nog steeds zo? Hopelijk komt het niet van de bollen maar van wat anders.. Nog een klein weekje en dan testen? :)

Hier gaat t wel, vandaag gesprek op mn werk gehad wat niet echt goed was. Ik wil een andere baan zoeken. De ene na de andere neemt ontslag of zit thuis met een burn out. Van de 10 zitten er als ik terugkom nog 2 die ik ken:S niet normaal...

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    zoo xd das veel indd die weg zijn gegaan !

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    magic succes met Sem morgen !
    kusss!

4. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    Wow XD, das inderdaad niet leuk meer. Snap dat je dan weinig heil er meer in ziet.

Magic, hopelijk gaat het goed met de kleine Sem.

Lydia, wow nog een week maar en dan ga je al met verlof!!!

5. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Hey Meiden!
    @Xd, balen meid, ik hoop dat je snel een andere leuke baan vind!!
    ik weet hoe frustrerend het kan zijn als je niet met plezier naar je werk gaat! Wanneer moet je eigenlijk weer starten?

@Magic, heel veel succes morgen met kleine Sem!! ik duim voor jullie!!

@Eevie hoe gaat het meid? ik hoop dat alle verschijnselen van een kleine beeb zijn hoor!!
    Had je die klachten altijd met de bollen? want er komen me behoorlijk wat dingen bekend voor!!

Welkom Anna!

@Hier, alles ok! Volgende week ergens gesprek bij de bedrijfsarts (ik krijg een oproep) dus ga daar even mn verhaal en dan zie ik wel wat ze doen. Ik wil heel graag werken, maar ze moeten er echt voor zorgen dat ik wat minder zware cliënten krijg! Maar dat komt vast wel goed!

Liefs

6. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hey ladies,
    Nog even een post van mij. Morgenochtend gaan we lekker t/m zondag naar Disney!! Lekker met een stel vrienden, heerlijk!! Ben dus even afwezig denk ik zo. ;)

@ XD; ik hoop ook dat het niet alleen van de bollen komt!! Heb vandaag wel een betere dag hoor! ;) Erg vreemd als iedereen die je kent, vertrekt op je werk. Wanneer moet jij weer beginnen?
    @ Lydia; nog een week!!
    @ Blondy; al aan de klusserij? ;)
    @ Poemel; waarom moet je dan naar de bedrijfsarts? Moet je zwaar lichamelijk werk doen? Jij zit in de zorg toch? Ik heb dat inderdaad altijd met de bollen ook; het zijn wel bijwerkingen die erbij horen. Vooral de zere tepels! Alleen de moodswings zijn wel heel erg. Ik heb de vorige keer aan de gyn gevraagd of ze eens extra goed naar m'n rechter eierstok wilde kijken, want ik heb vaak steken aan die kant. Ze zag er echter niets vreemds, dus wat het dan wel is... Maar goed, we zien het volgende week wel. Ik durf nergens meer vanuit te gaan, maar merk wel dat ik de hormonen weer zóóó ontzettend beu ben!!
    @ Koolmees; jeetje, je bent gewoon al weer bijna 10 weken!! :$

Ik zal de lijst weer eens neerzetten, misschien zijn er nog wijzigingen?
    Fijn weekend alvast lieverds!!

7. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Baby's na Clomid:
    Fredje 25-04-2011; Evy
    XD: 22-05-2011; Julan
    Tessa (Laurise): 26-05-2011; Laurise
    Magic Dream: - -2011; Sem
    Lelymupske: 14-07-2011; Jasmijn

Zwangeren na Clomid:
    EsDa uitgerekend 26-07-2011, jongetje!
    Lydia, uitgerekend 05-09-2011, meisje!
    Anne83, uitgerekend 08-11-2011, meisje!
    Chulla, uitgerekend 03-11-2011
    Olijfje, uitgerekend 07-11-2011
    Poemelke, uitgerekend 25-11-2011, meisje!

Zwangeren na prikken:
    Koolmees uitgerekend 28-02-2012

----------------------------------------------------------------
    Clomidgebruiksters:
    Blondy: 8e ronde Clomid.. 50mg..
    Nina85: 5e ronde Clomid.. 100mg..
    Kimsel:
    Anna: 2e ronde Clomid.. 50mg..
    Sammie:

Prikken na Clomid:
    Eevie: 7e ronde Menopur + Pregnyl + Utrogestan

Femara + pregnyl + IUI:
    Mol81: Helemaal niets meer. We hebben besloten tot aan april 2012 zonder ziekenhuishulp door te klussen en spontaan zwanger te gaan worden. Zo niet, dan blijft het bij één schitterende dochter.

Wachtend op eerste instructies ivf :
    Sas31:
    deze maand zonder hormonen ronde 48 NOD 2-7

8. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Eevie leukk !
    heel veel plezier !

xx

( en pas testen als je terug bent he ;) )

9. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hahaha, ja zal ik doen Lydia!! ;) ik heb ook nog geen tests in huis en ik wil die van kruidvat, maar die zit in n andere wijk. Dus pas vanaf maandag kan ik n test halen! Maar heb geen zin om eerder te testen. Geloof niet dat t raak zou zijn. X

10. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Veel plezier eevie! Geniet ervan, en bij terug komt moet er een knal test voor je liggen hoor. Dat MOET!!

11. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    je weet maar nooit eevie! :)

12. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    Veel plezier Eevie!

@hier, we gaan wel klussen maar ik reken nergens op deze keer. Heb namelijk geen Clomid deze ronde dus waarschijnlijk ook geen eisprong. En met de zwemmers van mannetje zal het zo ook niet lukken waarschijnlijk.. Dus dubbel weinig kans.. Volgende week kan ik weer een afspraak plannen voor de tweede test voor mannetje.

13. Jet1984

Jet1984 Lid

24 jul 2011
    40
    0
    0
    Arnhem
    @ Eevie: veel plezier! En hopelijk daarna een hele positieve uitslag!!
    Voel je je wel al iets beter?
    @ Blondy: er blijft altijd een kans!
    @ Lydia: wat heerlijk bijna verlof!!!
    @ Magic: hoe is het met Sem?

Ik zit vandaag op CD 14. Ben erg moe en beetje buikpijn maar had ik vorige maand ook en had toen ook geen eisprong... Volgende week vrijdag bloedprikken..

14. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    boekhoudkundig medewerkster
    @ eevie, ik zag je lijst staan. wilde er aan toevoegen dat ik nu met me 3 ronde clomid 50mg heb gehad.

Hoe gaat het hier verder dames.
    Iedereeen vakantie of niet?
    Hier geen vakantie :S :( de vakantie periode tot aan september wordt er niet gemeten moet ik met ovulatie testen werken om te kijken of er een eisprong is.

@lely hoe gaat het met je en met de kleine?
    @ lydia je hebt bijna verlof zie ik, wat leuk al aftellende?

15. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Anna1984: Hoe is het nu met je, heb je inmiddels meer duidelijkheid?
    @Lydia1986: Bijna verlof zie ik, wat fijn! En laat dan de laatste loodjes maar komen!
    @Eevie: Spannend!!! Ik duim heel hard dat je na het weekend een mooie test gaat hebben, het is jullie gegund!! En leuk Disney, veel plezier, geniet ervan!
    @Magic dream: Hoe is het nu met kleine Sem, alles goed verlopen?
    @Xd24: Vervelend als het niet lekker loopt op je werk, ik hoop dat het je snel lukt om wat beters te vinden!
    @Poemelke: Goed dat je het aankaart bij de bedrijfsarts, alvast veel succes voor volgende week!
    @Blondy: Zeg nooit nooit, ik snap je voorzichtigheid, maar wie weet worden jullie ineens spontaan verrast, ik hoop het zo voor jullie!
    @Jet1984: Spannend, ik hoop dat je toch een eisprong hebt deze maand!
    @Sammie26: Jammer dat je geen FM hebt in de vakantie, maar wie weet kun je het ook goed met ovulatietesten volgen, op naar een positieve maand!

Hier alweer 10 weken zwanger :D De moeheid en af en toe misselijkheid blijft, maar ik hoop dat het over een paar weekjes minder wordt. En ik heb het er allemaal heel graag voor over.

16. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    Baby's na Clomid:
    Fredje 25-04-2011; Evy
    XD: 22-05-2011; Julan
    Tessa (Laurise): 26-05-2011; Laurise
    Magic Dream: - -2011; Sem
    Lelymupske: 14-07-2011; Jasmijn

Zwangeren na Clomid:
    EsDa uitgerekend 26-07-2011, jongetje!
    Lydia, uitgerekend 05-09-2011, meisje!
    Anne83, uitgerekend 08-11-2011, meisje!
    Chulla, uitgerekend 03-11-2011
    Olijfje, uitgerekend 07-11-2011
    Poemelke, uitgerekend 25-11-2011, meisje!

Zwangeren na prikken:
    Koolmees uitgerekend 25-02-2012, verrassing

----------------------------------------------------------------
    Clomidgebruiksters:
    Blondy: 8e ronde Clomid.. 50mg..
    Nina85: 5e ronde Clomid.. 100mg..
    Kimsel:
    Anna: 2e ronde Clomid.. 50mg..
    Sammie: 3e ronde Clomid.. 50mg..

Prikken na Clomid:
    Eevie: 7e ronde Menopur + Pregnyl + Utrogestan

Femara + pregnyl + IUI:
    Mol81: Helemaal niets meer. We hebben besloten tot aan april 2012 zonder ziekenhuishulp door te klussen en spontaan zwanger te gaan worden. Zo niet, dan blijft het bij één schitterende dochter.

Wachtend op eerste instructies ivf :
    Sas31:
    deze maand zonder hormonen ronde 48 NOD 2-7

Even bij mij uitgerekende datum aangepast n.a.v. laatste echo.
    En voor Sammie26 een toevoeging gedaan.

17. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Koolmees, willen jullie weten of het een jongetje of meisje is? 10 weken alweer. Toevallig ben je net zolang zwanger als Julan oud is:) morgen alweer 10 weken, tijd gaat zo snel!!

18. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hii!

sammie, hmm das raar dat dat gewoon niet gedaan word..
    en ook geen vakantie ? waarom niet dan ??

hier alles goed hoor.. en indd aftellende nog 1 weekje werken en dan verlof! kan t me niet echt voorstellen maar wel lekker :)

koolmees t klinkt cliche maar waarschijnlijk is het bij de 12 weken een heel eind over.. dan krijg je ook weer wat meer energie :)

19. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    boekhoudkundig medewerkster
    @ lydia
    In het ziekenhuis kampen ze met een gynecologen tekort en om de ze geen druk op te leggen hebben ze in het ziekenhuis besloten om tijdens de vakantie periode geen metingen te doen.
    ik heb geen vakantie om dat ik als uitzendkracht aan het werk ben en in een fase A zit en ik mag bijna over naar fase B maar dat moet ik nog een paar weekjes werken en dat is in de vakantie periode en omdat ik veen vrij ben geweest omdat ik naar het ziekenhuis moest, zijn mijn vakantie uren niet zoveel meer. Ik heb besloten om gewoon twee lange weekenden te hebben en volgend jaar hebben we zeker wel vakantie want dan willen we ook op vakantie het is even niet anders.

Jij heb inderdaad bijna verlof wel een lekker vooruitzicht hoor kun je je lekker voorbereiden op je bevalling gaat je zwangerschap allemaal een beetje voorspoedig?

@koolmees jeetje alweer tien weken zwanger wat gaat die tijd snel en ik hoop dat je snel van je misselijkheid af bent, 1 ding scheelt het is voor een goed doel.

20. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hmm das balen zeg..
    hopelijk een wondertje zonder al die controles enz.. T kan!
    en geen vakantie.. je krijgt verplicht vrij voor vruchtbaarheids behandelingen/onderzoeken.. maar dat is zeker niet zo als je als invaller werkt..
    wat balen.. maar goed.. volgend jaar een extra lekkere/lange vakantie dan !!

mn zwangerschap gaat op zich wel voorspoedig mag niet klagen.. alleen t slapen/overeind komen/schoenen aandoen enz is niet heel makkelijk meer ;) !...

Deel Deze Pagina