magic, ik duim ! haha mag ik dan meeverhuizen , dan wordhet onderwerp op t forum verplaatst naar clubs ipv vruchtbaarheidsbehandelingen .. (als je een abbo hebt evranderd er niet veel )
STROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIII voor jullie allemaal die het NET ZO HARD als ons verdienen om zwanger te worden !
@iedereen, even snel een bericht van mij! Lees wel nog mee maar heb zo weinig tijd om echt mee te schrijven! Erg hè? Schaam me diep!! @xd.. Wat een prachtig mannetje, Wat een haartjes zeg! Zo schattig! @chulla, wat een lief klein beebje! Geniet ervan..het gaat zo snel voorbij!!Evy is alweer 4,5 week!! @iedereen, duim nog steeds voor jullie allemaal!! Schrijf snel weer met jullie mee!! Liefs
Aaahhh Fredje!! Onze opper-topic-clomid-mama!! Neem lekker je tijd meid! is helemaal niet erg, leuk dat je even wat laat weten, geniet van jullie kleine meisje! Hoe voel jij je? Alles weer goed aan het genezen? Ik kom er ook niet altijd aan toe, elke dag mee te schrijven en te reageren, maar het fijne is, dat het ook helemaal niet verplicht is, vind het heerlijk om toch gewoon mee te lezen en van iedereen alles mee te krijgen! xxx
Intens gelukkig en blij zijn wij met onze dochter Laurise. Ze is 26 mei om 19.21 na een heftige bevalling van 20 uur geboren. Ze weegt 4020 gram, wat is ze mooi, wat is ze lief. Wat ongelooflijk bijzonder dit grote wonder! X tessa
Jeej!! Hoera!! Weer een meisje erbij, gefeliciteerd!! Uhm stomme vraag, ligt aan het tijdstip, maar jij heet eigenlijk Tessa en jullie dochter dus laurise? Beide mooie namen!! geniet ervan, lieverd! Xx
Ja, gefeliciteerd Tessa en Laurise. Grappig dat we je al die tijd al hebben aangesproken met de naam die van jullie dochter werd!
Woehoew!!! baby!!! Gefeliciteerd met het geweldige nieuws! Heel speciaal! wat grappig dat we eigenlijk stiekem al die tijd de naam wisten!! Liefs!
@tessa van harte gefeliciteerd geniet er lekker van @magic tot de 36 weken kan de baby nog makkelijk draaien hoor (tenminste dat zeiden ze tegen mij)dus maak je geen zorgen en natuurlijk gaan we hard voor je duimen @xd wat een schattig kereltje @fredje wat fijn dat alles goed met jullie gaat en indd de tijd vliegt @blondy ik duim voor je dat het deze keer raak is succes @koolmees hoe gaat het met jou? @de gene die ik ben vergeten hoe gaat het met jullie? hier niet veel te melden alles gaat zijn gangetje. geniet van het weekend dames
Hey lieve meiden!! hier weer eens een post van mij. ik kijk altijd op mn telefoon, dus als ik achter d elaptop kruip, moet ik van mezelf ook wel even goed naar jullie schrijven! Allereerst: Mol, het is oorspronkelijk jouw topic. Heb jij nog een idee voor een naam? Dan vraag ik deesDees of zij m naar de clubs verhuist met een nieuwe naam. @ Laurise (of eigenlijk tessa?!), Hoe gaat het meis? Vast en zeker aan het genieten!! @ Poemel; al weer 13.5week... Jeetje wat gaat het hard!! @ Sas: hoe gaat het meis? Al meer duidelijkheid over hoe en wat en wanneer je kan starten met ivf? @ Chulla; bij jou schiet het ook al weer op zeg. Mooie echofoto's hoor! @ Lydia: ik zag in een ander topic jouw kamertje. Wauw!! Echt supermooi meid, supergirlie, maar toch ook heel rustig. Vind m echt mooi. En strooi nog maar wat hCG deze kant op, kan het wel weer gebruiken... @ Fredje: hoe is het met mini-Evy?? @ XD: ook al zo'n knap kind!! Hij heeft gewoon al een kapseltje, heerlijk!! @ lely; hopelijk gaat alles goed met je meid. Ik zie elke keer dat je het zo zwaar hebt... @ Mol, je gaat vandaag weer aan de femara toch? Ik gun het je zo, meis.... @ Magic; jij bent ook al weer ver, meis. Volgens mij zijn Magic, Lely en Esda de volgenden die gaan bevallen toch? Ik zal de lijst eens opzoeken en posten. @ Koolmees; hoe is het, lieverd?? Denk aan je! @ Eevie: as usual... No news today. Alhoewel. heb sinds gisteren weer bloedverlies. Gisteren heel even toch aardig wat, maar nu is het af en toe wat donkerrood/bruinverlies. Snap het niet... Ben ik nu ongesteld? Want dan start ik met spuiten, maar als ik niet ongi ben wat dan?!?!?! Ik baal van mn lijf. Stom ding! xx
Baby's na Clomid: Fredje 25-04-2011; Evy XD: 22-05-2011; Julan Tessa (Laurise): 26-05-2011; Laurise Zwangeren na Clomid: Laurise uitgerekend 22-05-2011, geslacht geheim EsDa uitgerekend 26-07-2011, jongentje! Magic Dream uitgerekend 15-07-2011, jongentje! Lelymupske uitgerekend 13-07-2011, meisje! Lydia, uitgerekend 05-09-'11, meisje ! Anne83, uitgerekend 08-11-2011 Chulla,uitgerekend 03-11-2011 Olijfje, uitgerekend 07-11-2011 Poemelke, uitgerekend 25-11-2011 Zwangeren na prikken: ---------------------------------------------------------------- Clomidgebruiksters: Blondy: Nina85: Sas31: Kimsel: Prikken na Clomid: Koolmees: 4 rondes clomid 50mg gehad. Nu 3e ronde Gonal f+Dexamethason+Pregnyl Eevie: 5e ronde Menopur + Pregnyl + Utrogestan zwanger, MK 7w... Nu op naar ronde 6 Femara + pregnyl + IUI: Mol81: Femara + pregnyl. Laparoscopie om evt. verklevingen op te sporen na keizersnee.
thanxx eevie ben ook helemaal verliefd op ons kamertje en hier voor jou speciaal een heeeeeeeeeeeeeeeeeele berg HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG
@Blondy: alweer op het wachtbankje, wat fijn. Succes en ik duim voor je!! @Lelymupske: Succes met de laatste loodjes! @Poemelke: Fijn dat het zo goed gaat daar, je klinkt ook lekker positief! Ik ben benieuwd naar het kamertje @Lydia1986: Dank je voor het strooien, hoe is het nu met jou? @Fredje: Logisch dat je druk bent hoor, hoe is het met kleine Evy? @Tessa: Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Laurise! Wat bijzonder dat we hier al helemaal gewend zijn aan de naam Geniet ervan! @Mol81: Hoe is het nu met jou/jullie meid? Dikke knuffel! @Chulla: Fijn dat bij jullie alles goed gaat @Eevie: Is het bloedverlies doorgezet? Ik hoop het voor je zodat je weer verder kunt! En als je twijfelt maandag even de gyn bellen? Hier vanmorgen weer bij de kliniek geweest. Wat heb ik toch een raar lijf. Ruim een week geleden een eitje van 13.5 mm op rechts, die is langzamerhand geslonken. Afgelopen dinsdag een eitje van 9 mm op links, daar waren nu ook alleen nog maar kleine eitjes te zien. En nu zat er weer een eitje van 11 mm op rechts. De gyn klonk er wel positief over. Hij zei dat dit een voorbode kon zijn van de Dexamethason waar ik nu een paar dagen mee bezig ben, die werkt volgens hem na ongeveer een week. Hij klonk wel hoopvol, ik moet het nog maar zien met zo'n raar lijf. Maar nog steeds geen reden om het voor deze maand op te geven, dus dat is dan wel weer positief. A.s woensdagavond weer terug voor FM.
@ Lydia showen die kamer joh! kan die foto niet vinden nl.! @koolmees, idd meid, een lijf kan soms heel raar doen.. ik hoop voor je dat er toch nog een dominant eitje komt! Niet dat deze ook weer gaat slinken! Duim Duim! @Hier, hieronder dan een foto van ons kamertje! We hebben lang gespeurd, en deze uiteindelijk van een jong stel via marktplaats overgenomen, echt super in orde!! Het bed kun je omtoveren naar een junior bed, en we hebben nog een wandplankje erbij. Nog niet alles staat en hangt hoe het hoort, maar we hebben dan ook nog voldoende tijd!! xxx