Volgens mij is het tien of veertien dagen na pregnyl.. weet t niet zeker.. hopelijk test je positief 14 dagen na eisprong
dank u lelymupske, ik hoop het ook, ik ben mijn testje gaan bekijken en ik zie een lichtstreepje,dat is wel na de 5minuten, telt dat of niet? en gefeliciteerd met je kindje xxxx
Pregnyl 5000 zit echt 10 dagen in je bloed. Als je nu een licht streepje hebt, dan kan dat van de pregnyl zijn. Ik zou echt nog even wachten met testen. Straks is het de pregnyl en is het een teleurstelling. Hoewel ik natuurlijk voor je hoop dat het dat niet is!!
Het eerste gezeur in de buik en rug dient zich hier trouwens aan, dus ik verwacht echt uiterlijk morgen als dag 1 te kunnen beschouwen. x
haha, Nou, mijn test was al wit deze week, dus dat zit er helaas niet in. heb mn banner alleen even aangepast!
Damn I'm good!! ben ongesteld! Kan helaas het ziekenhuis niet meer bellen voor een afspraak, want die zijn al dicht, dus dat wordt maandag. Zondag weer de eerste spuit erin, kunnen we weer verder! Dames, we hadden het er een tijd geleden al over, maar zal ik onze topic naar de clubs laten verhuizen? En dan als titel: "ons oude nieuwe Clomid gebruiksters - topic! deel 2" xx
@Eevie, hmm jij bent goed!!! voel je wel goed aankomen! toch jammer... Ik ga weer duimen voor de volgende ronde meid!!! Goed plan om de boel te verhuizen! Als ik jullie dalijk maar nog kan vinden!! xxx
Zal ik een topic aanmaken daar? Dan kan iedereen daar beginnen te kletsen, of moet dit topic overgezet worden? Dan moeten we dan even bij de modjes vragen. Mol ben je er nog, hoe is het met je? Ik zag trouwens in het lijstje dat Esda eind juli uitgerekend was, daar hebben we niks van gehoord of heb ik dat gemist.
Jeetje poemel je bent alweer 23 weken zwanger. Het is niet normaal hoe snel de tijd gaat zeg. Ik zeg: SHOW DIE BUIK
We kunnen deze over laten zetten. Ik zal wel ff een PB aan een mod sturen. En inderdaad poemel; show die buik!
Ik heb gemaild en gevraagd om m te verschuiven en dan evt met als titel: Onze oude nieuwe Clomid gebruiksters-club. Xx
Jeetje ik was het topic kwijt hahaha... Had even in al mijn geplaatste berichten gekeken en zo gevonden. hoop dat iedereen het topic kan vinden! Het is een feit: WE ZIJN EEN CLUB
Joehoe!!! ik heb het gevonden!!!! Helemaal super! Nu hier een abbo! Ik heb poemelman maar even aangespannen voor een fotootje! Ik vind het geen geweldige foto, ik heb mn arm omhoog, dat ziet gek uit, maar goed dan krijgen jullie een indruk! Lief dat jullie vragen! xxx
Zo Poemel, wat een supermooie buik!! Daar kun je trots op zijn Nog meer zwangere die hun buikjes willen showen? (ik begin m soms een beetje te missen). Ik had geen abbo meer op ons topic, krijg je een berichtje in je mail dat dit verplaatst is? Anders moet je echt zoeken namelijk. Het is dat ik wist dat we het erover hadden...