Onze oude nieuwe Clomid gebruiksters-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Dankjewel Xd!
    Ben er ook echt trots op! Kan me voorstellen dat je het soms mist hoor! Mijn buikje hoort nu al echt bij me, heerlijk! Maar als het straks echt in de weg zit, heb je wel de neiging het eens even aan de kant te schuiven!:p

Ik wil ook buikjes zien!!

Ik krijg trouwens gewoon nog een melding in de mail, gaat automatisch hier merk ik.

xxx

2. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja die buik gaat je nog wel in de weg zitten;)
    Ik was er op het laatste zo klaar mee, en ik mis de omvang ook totaal niet haha...
    Maar als ik nu zo'n buikje zie denk ik wel van shit dat heb ik niet meer:)

Weet je wat het is haha, toen ik zwanger was toen was ik echt blij met mn buik. Alle kleren sluiten zo strak aan, vind dat echt mooi.
    En nu... Nu vind ik die strakke kleren niks, want dan zie je mn buik haha:p

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
  4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    jan10 welkom, ik kreeg van de clomid ook super erge opvliegers..

prisca welkom!

5. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Wouw Lydia, jij hebt ook een mooie buik zeg!!

6. mol81

mol81 Niet meer actief

WOW dames, ik was jullie kwijt! Maar gelukkig, gevonden.
    Ik lees nog steeds mee hoor.
    Lydia: prachtige foto, je bent een mooie meid!
    Poemel: mooie buikfoto hoor!

Ik ben twee dagen naar Amsterdam geweest,. Heerlijk geshopt, geshopt en geshopt met een vriendin. Nu uitgeblust op de bank.

Eevie: hoe gaat het met je?

7. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Oeh lekker Mol, shoppen in Amsterdam. Je zal wel gesloopt zijn van het slenteren:)

Ik had net even lol in mn eentje, mn vriend ging Julan naar bed brengen en had niet in de gaten dat de babyfoon aanstond hihi...
    Hij was verhaaltjes aan het vertellen met allemaal verschillende stemmentjes en liedjes aan het zingen:D Kei lief hihi, heb maar niet gezegd dat ik het heb gehoord anders doet ie dat niet meer zo haha

8. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    thanx meiden :)

aahh xd kei lief!!

mol lekker geshopt !! :D

9. jan10

jan10 Actief lid

4 aug 2011
    192
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hoi mooie buikfoto's zeg, hoop dat ik die ook een keer kan showen...
    Alles op z'n tijd.
    Ik dacht dat ik best handig was met de computer, maar vind het nog wel lastig. Hoe wordt je lid van zo'n club; bijv zwanger worden na miskraam etc.?

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    je kunt je abboneren op een onderwerp .. bovenaan t topic op onderwerptools en dan abboneren .

11. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Mooie buik Poemel!! En jij bent echt heel slank zeg, wauw! Ik denk ik al 2x zo rond zou zijn!
    En yeah we zijn een club!! Mag ook wel; ik schrijf inmiddels al weer een jaar mee, volgens mij bestaat t topic al n maand of 15! Hopelijk zal de rest ons vinden!

@Mol; fijn dat je leuke dingen doet, klinkt gezellig meis!
    Hier alles goed; weet weer dat ongesteld zijn stom is, hihi!

Xx

12. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    @eevie, thnx meid, maar mn houding op de foto bedriegt een beetje hoor!!:p
    ben ondertussen toch al 6,5 kilo aangekomen, heb nu zo maatje 40..!Maar niet erg... heb flinke benen gekregen haha!!
    Komt vast wel weer goed. Wil na de zwangerschap wat gaan sporten.. Heb nooit wat gedaan, maar lijkt me toch wel lekker straks je lichaam wat onderhouden, blijf je fit van!

Ik schrijf ook alweer een tijd mee, pff tijd gaat snel!

Ik heb trouwens ook niks meer van Esda gehoord, ik zal eens op haar profiel gaan kijken, misschien is ze wel al bevallen!

xxx

13. jan10

jan10 Actief lid

4 aug 2011
    192
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    dank je wel, ga t proberen...

gr Jan10

14. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    zit ik hier wel goed want ik zie dat alleen de titel is verandert maar heb niet naar een club of iets gezocht(heb er geen verstand van :D)
    heb ook geen abbo of iets hoop maar dat deze bericht bij jullie aankomt

@koolmees bijna de 20 weken echo spannend zeg tis nog vroeg maar willen jullie weten wat het word?
    @xd gelukkig voel je je weer wat beter en viel alles mee want hoe ik het lees lijkt het me toch echt wel eng.
    p.s wat een leuke foto echt een schatje!!
    @poemel mooie buikje meid!en maar 6.5 kilo aangekomen we schelen maar 4 weken en ik ben inmiddels het dubbele aangekomen maar ik eet ook voor 5 :D
    @eevie heel herkenbaar dat gevoel denk dat we daar allemaal wel last van hebben (gehad) tenminste ik wel dacht altijd het gaat ons nooit lukken terwijl het bij andere zo makkelijk gaat.maar kijk nu inmiddels al 27 weken tijd gaat indd hard en ook jullie gaat het lukken zeker weten tis jullie zo gegund
    @sas hopelijk worden jullie snel opgeroepen hoe lang staan jullie nu al op de wachtlijst?
    @lely wat een schatjes heb je zeg zo lief die foto samen
    @lydia mooie foto meid en echt een prachtbuik
    @mol lekker geshopt? hoe gaat het verder met jou ?
    @nieuwe dames welkom!!

15. prisca

prisca Lid

19 mei 2011
    30
    0
    0
    boekhouder
    belgie
    hallo dames,

eindelijk gevonden!!!
    wow zo mooie buikjes zeg!!!

16. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    6.5 kilo is niks Poemel! Ik was in totaal 12 aangekomen, de laatste weken toen ik thuis zat ging het snel!
    Zal wel s een fototje zoeken van 1 van de laatste weken.

Chulla je hebt het goed gevonden;) Alweer 27 weken. Het gaat allemaal zo snel!!

17. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Hier ben ik dan met ik geloof 37 weken. inclusief 12 kilo erbij haha...
    Zien jullie meteen hoe ik er uitzie;) (nouja, die buik en de 12 kilo is inmiddels weer verdwenen:D)

18. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    @Xd, wow das een mooi buikje voor 37 weken hoor! prachtig! waren jullie cadeaus aan het uitpakken?;) Ik zit nu op 6,5kilo dus als ik zo doorgroei dan kom ik ook wel op 12 straks, maar das mooi hoor!

@Chulla, showen die buik! en verbaas je niet hoor ik eet ook zeker voor 4 haha!!! en ik snoep veel! kan het niet laten.... zal me straks wel niet ten goede komen maar ja, dan blijft er maar een kilo zitten, kan me dr niet gek voor maken!

xxx

19. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Xd24: Klinkt heftig van die hechting, gelukkig geeft het meteen al resultaat!
    @Eevie: Hoe gaat het nu met je? Dikke knuffel!!
    @Nina85: Veel succes/plezier met klussen met hopelijk een mooi resultaat!
    @Poemelke: Au peesontsteking! Hoe voel je je nu? Beterschap!! En mooie buikfoto!
    @Lelymupske: Wat een schattige foto van je 2 knapperds :)
    @Sammie26: Wie weet toch een goede ronde zonder FM, ik duim voor je!!
    @Jan10: Welkom en de opvliegers had ik ook bij clomid, succes!
    @Prisca: Succes met testen, hopelijk ben je te vroeg en wordt je test nog mooi positief!
    @Lydia1986: Wat een mooie buikfoto!!
    @Mol81: Leuk shoppen! Heb je veel gekocht?
    @Chulla: 20 wk echo duurt nog even ;) De komende echo is de termijnecho en dan is het inderdaad wachten op de 20 wk echo. Het is echt even afkicken om minder vaak echo's te hebben dan in de MMM :) En wij willen straks niet weten wat het wordt, ben benieuwd of we dat ook vol blijven houden ;)

Jeej we zijn een club geworden! :)
    Hier deze week voor het eerst boven de wc pot gehangen :) Het viel daarvoor nog wel mee qua misselijkheid, dus ik had gehoopt dat dat niet meer zou gaan gebeuren. Verder ook regelmatig hoofdpijn. Ach over een paar weekjes zal het vast allemaal een stuk beter gaan ;)

20. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Poemel, ja dat was tijdens mijn babyshower. Mn papa zit naast me hihi...

Koolmees, ah boven de pot. Dat is minder!! Kun je normaal tandenpoetsen? Ik kon echt mijn tanden niet poetsen zonder continue te kokhalzen (enja, tandenpoetsen kun je ook niet laten he!)

Esda moet al bevallen zijn toch, 26 juli was de uitgerekende datum (ohnee, zou nog kunnen dan is ze nu dik 41 weken).

Deel Deze Pagina