Bekijk bijlage 154668 dat waren ze hangt nu wel rose klamboe + op de blokjes muur omt de naam nog met fotolijstjes eromheen
@ tessa, jiippiieeee je dochter is geboren. Mooie naam Laurise geniet van elkaar, hoe bevalt het moederen? @ kamertjes, zien er mooi uit!! @ de dames die duimen nodig hebben, ik blijf voor jullie duimen!! @ hier, moe die gebroken nachten zijn best pittig. Julan doet het wel heel goed hoor, hij eet en slaapt weer maar hij zit ongeveer 3 kwartier aan mn borst. Dus het kost aardig wat tijd Maar als ik hem aankijk is het dat allemaal waard!! @ kraamweek, we hebben wat meegemaakt hoor Dinsdag: ik lag op bed, Julan moest eten. Mn vriend naast me op bed en die gaf heb (bij)voeding, toen dronk hij nog niet goed aan de borst... En in 1x.... BAMMM,KRAK! Daar brak het bed, mijn kant klapte naar beneden, lekker hoog door de klossen haha. Ik lag tussen matras en bedombouw in. Mn vriend met Julan half ergens in de lucht. Het ging allemaal goed, ik heb in een scheur gelegen. Kwam niet meer bij. Het is maar goed dat het gebeurde toen de kraam erbij was en ik toch in het zh ben bevallen. Anders was het waarscijnlijk tijdens de bevalling gebeurd hihi... Toen maar even bij ikea.nl gekeken welk bed ze op voorraad hadden dus we hebben nu een nieuw bed. Hahhaha Verder 1 kraamhulp naar huis gestuurd. Voor mij was ze heel goed maar tegen mn vriend heel bot en niet aardig. Ze maakte steeds opmerkingen dat mannen zich aanstellen en het voor hun niet zwaar is. En als je steeds van die opmerkingen krijgt ga je je irriteren, dus kantoor gebeld en gezegd dat we het zo niet fijn vinden. (We hebben een stagiere met begeleidster) de stagiere is super! Alleen krijg ik net een telefoontje dat ze ziek is en we dus de laatste dagen iemand anders krijgen. Vind dat wel heel erg jammer!! Dus we hebben een erg rommelige kraamhulp week hihi Liefs!
@Lydia1986: Wat een gezellige meidenkamer @Xd24: Wat een avontuur Inderdaad maar goed dat het niet tijdens de bevalling gebeurd is, geniet ervan meid!
@xd hihi moest wel effe lachen hoor ik zie je al voor me wat vervelend wat de kraamhulp betreft hopelijk krijg je een aardige hulp @lydia/poemelke leuke kamertjes!!! @koolmees ik strooi ook jou kant op
Hoi dames, XD: wat een verhaal. Kon je wel lachen ondanks de hechtingen? Fredje: jeetje, wat gaat de tijd snel. Jullie dametje is al weer ouder dan een maand! Tessa (Laurise): hoe gaat het met Laurise? Gek idee hoor dat we je steeds met de naam van je dochter hebben aangesproken, haha. Koolmees: je lichaam reageert dus op de injecties. Het blijft spannend hoe het gaat deze cyclus. Eevie: ja, ik heb dit topic gestart. Maar voel je vrij om met een leuke naam dit topic verder te laten gaan bij de clubs hoor. Ik heb geen ingeving. Poemel: wat een leuk kamertje! En het ziet er perfect uit. Lydia: wat een prachtige inrichting. Als ik de kamer van onze dochter over zou moeten doen (wat straks moet als ze in een groot bed gaat), kies ik voor andere kleuren. We hebben nu goud met aquablauw en wit. Wel mooi, maar het mag wat meisjesachtiger. Anderen: bedankt voor het strooien. -------------------------------------------- DAMES: Molman en ik hebben een belangrijk besluit genomen. We stoppen met de medicatie en behandelingen. Ook geen scopie. We zitten er allebei doorheen. De komende drie maanden doen we niets. Benieuwd wat mijn cyclus doet zonder medicatie. Ik ga geen banner meer bijhouden, geen ovutests, helemaal niets. Weer genieten van het leven en misschien zelfs wel accepteren dat we één kindje zullen hebben en dat het daar bij blijft. Ik heb vrijdag de hele dag gehuild maar sindsdien gaat het goed. Ik hoop dat de druk er nu af is en dat we in wijs overleg kunnen besluiten of we definitief stoppen. Nu zijn verstand en gevoel nog niet op 1 lijn. Ik zal wel meelezen, maar minder reageren aangezien ik weinig te vertellen heb. Dames, bedankt voor de opbeurende woorden, kracht, liefde etc. zonder dat we elkaar in real life kennen!!!!!!
@Mol, tjemig meid wat heftig, als ik het zo kan noemen... tenminste ik snap je hoor! Je moet doen wat goed voelt, en waar je achter staat met zn tweetjes! Na goed, vind het moeilijk de juiste woorden ervoor te vinden, die heb je zelf al neergezet... Ik hoop echt met heel mijn hart, dat jullie in de de nabije toekomst nog een tweede kindje gegund is!! Ik hoop dat je je af en toe nog eens blijft melden hier, je hoort er bij!!! Je bent met zn tweeën in het traject, en je moet ook gelukkig blijven, dat is het meest belangrijke!! xxx
hoi thanx voor de reacties mol, jeetje wat heavy .. wel moedig dat jullie dit besluit nemen.. iig een dikke knuffel en ik hoop voor jullie dat jullie toch spontaan gezegend mogen worden met een brusje !
Lieve Mol, wat n heftige maar knappe beslissing! Het zal zo nog niet voelen, maar misschien geeft dit wel rust. Ik hoop het in ieder geval, en ik hoop dat er misschien nog n mooi wondertje komt. En zo niet, dat dat voor jullie ook goed is. Zo lang je maar rust hebt en gelukkig bent. Weet dat we aan je denken en ik hoop dat je zo af en toe nog wat laat horen. Dikke knuffel van mij!!
Nou meiden, ik denk dat ik toch ongesteld ben. Verlies nu al sinds vrijdag bloed, dus ik ga er maar vanuit dat het geen nabloeding is. Heb alleen nergens last van, geen buik- hoofd- of rugpijn. Maak straks een afspraak voor komende maandag en vanavond weer de eerste spuit erin! Toch wel weer spannend...
@Mol81: Wat een dapper besluit van jullie! Ik had natuurlijk liever gezien dat het tot nu toe anders zou lopen, maar ik kan me goed voorstellen waarom jullie voor een rustperiode kiezen. Met al die hormonen, hoop, teleurstellingen, etc. is het zo moeilijk om op een goede manier een besluit te kunnen nemen. Het meest hoop ik erop dat er de komende maanden spontaan een mooi brusje voor jullie gaat komen! Zo niet, dan hoop ik dat jullie de rust kunnen vinden om te besluiten wat er verder gaat gebeuren. Sterkte en ik stuur flink wat dikke knuffels jullie kant op! En wat Poemelke ook al zegt, het is leuk als je nog af en toe wat meeschrijft (moet niet natuurlijk), mag ook over hele andere dingen, je bent het topic gestart en hoort er helemaal bij @Eevie: Wat fijn, eindelijk kunnen jullie weer verder! Succes weer met het prikken en op naar een mooie plakbeeb!
@Mol, Lieve knuffels voor jou. Het is al vaker gezegd, maar ik vind het ook erg moedig van jullie. Ik wens jullie alle goeds en wijsheid toe, hopelijk in de toekomst met een brusje. Probeer met z'n drietjes te genieten van de zomer. @Laurise (Tessa), gefeliciteerd met jullie kleine meid! Binnenkort een fotootje? @Kamertjes, erg mooi! @Eevie, shit zeg, weer ongi.. @ Koolmees, Huh? Wat doen lichamen toch raar! Niet te volgen. @XD, lachen van dat bed! Het zou je inderdaad maar gebeuren tijdens de bevalling. Er is hier trouwens ook ergens een topic met bevallingsverhalen. Ook echt lachen om sommigen te lezen, wat mensen wel niet meemaken! @anderen, sorry ik loop een paar dagen achter en kon niet alles onthouden.. Geniet van deze mooie zonnige dag! PS Grappig: ik zie nu trouwens pas dat Eevie, Lydia, Koolmees, Chulla en ik (en misschien nog wel meer meiden) allemaal uit Noord-Brabant komen, toevallig!