Onze oude nieuwe Clomid gebruiksters-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @ Blondy; ik ben juist blij dat ik ongesteld ben; dan kan ik tenminste weer wat gaan doen! Jij nog een weekje wachten tot je kunt testen. Spannend weer...

@ Eevie; de huisarts denkt ook dat ik ongesteld ben. Word er zo onzeker van! het is gewoon alemaal niet hetzelfde als normaal. Maar goed, nu hoef ik lekker niet aan de Provera, dat scheelt.
    heb net een zalf voor m'n handen gehaald. M'n huid is helemaal kapot door de stress. Gelukkig wordt dat nu wel minder, want het deed echt veel pijn!

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    eevie, oh fijn dat het iig zelf is gekomen .. nu weer op naar de spuiten en een plakbeebje !

Blondy , hihi allemaal uit de buurt :) ik kom uit Veghel

3. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    @All, ik kom uit zuid Limburg, ik wist wel dat ik het altijd goed kon vinden met de Brabo's!!! :p;)

geniet van het weer dames! ik sprint ook weer naar buiten, we gaan lekker BBQ'en, we hebben een vrij dagje vandaag!

@Xd, heb me dood gelachen om je verhaal!! goddank niet tijdens de bevalling!!! Je zult zelf toch ook in een deuk hebben gelegen niet? alweer een nieuw bed gehaald?

Liefs vanuit het zonnige zuiden!

4. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    nesteldrang is begonnen hier :)
    ben boven begonnen met opruimen..
    bas heeft een nieuw bed gekregen.. een halfhoogslaper..
    dus gelijk zijn speelgoed eronder gezet.. stofzuiger erdoor..
    toen onze kamer.. was die al was opgevouwen in de kast gedaan.. stofzuiger erdoor.. en dan zo ff de wieg erneer zetten.. dan kan ik in de beebkamer aan de gang..

maar eerst ff rustig zitten met een ijsje.. mn buik vind het bezig zijn niet zo leuk..

5. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ mol, hele dikke knuffel voor jullie. Weet eigenlijk niet zo heel goed wat ik erover kan zeggen.
    Wil je alleen veel sterkte wensen en ik hoop echt dat er strraks uitkomt waar jullie je prettig bij voelen. Wens je eccht alle geluk toe!!

@ hier, ook een brabo.. Woon in Eindhoven

Jaa dat uit bed vallen, iedere x als ik het navertel lig ik weer in een scheur. Zoiets gebeurd ook alleen bij ons haha.
    Morgen hebben we nog 3 uur kraamzorg en dan hebben we het rijk alleen. Heb er best zin in maar het is ook wel weer spannend.

X

6. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Blondy: Klopt inderdaad hier een Brabander ;) Ik zeg niet precies waar, maar ik woon ongeveer een half uurtje van Xd af :)
    @Eevie: Bij jou wordt het weer spannend, hopen dat de gouden combinatie nog steeds zo goed z'n werk doet bij je!
    @Poemelke: Geniet van de BBQ!
    @Lelymupske: Je hebt wel goed weer uitgezocht voor nesteldrang :p Wel goed uitrusten tussendoor he! ;)
    @Xd24: Spannend dat de kraamzorg bijna weg is, maar ook wel fijn dat jullie het dan helemaal zelf mogen doen. Alles goed met kleine Julan?

7. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Zo, de eerste spuit zit er weer in, nog zeker 10 te gaan...

8. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    Fijn dat de eerste stap weer gezet is. Ging het weer net zo makkelijk als voorheen of moest je er weer even aan wennen?

9. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    De prik zelf viel mee, maar de vloeistof prikte wel. Vreemd dat zoiets zo gewoon blijft!! Als ik t gisteren nog gedaan heb, inplaats van 10 weken geleden.

10. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    Ja vreemd he? Bij mij zit het patroon er ook al helemaal in. Ik denk dat ik echt af moet gaan kicken als het zover komt dat ik mag stoppen met spuiten ;)

11. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    lely goed bezig geweest :)

xd, lekker hoor gewoon t huis weer van jezelf!

hier net de 3d echo gehad ;) en meise lijkt precies op mij haha eigenwijs! en hele tijd handje voor dr gezicht
    Bekijk bijlage 155117

12. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    Wow wat een prachtige 3d foto Lydia1986, heel bijzonder! :)

13. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    mooi die 3d!! :)

ik heb t geweten hoor .. gister.. mevrouwtje was de hele avond bezig om mij te straffen.. man oh man.. ze rekte zich uit.. en zeer dat t deed...

vandaag siesta dag

14. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    @mol ik vind het heel moedig van jullie dat jullie samen tot dit besluit zijn gekomen.
    ik wens jullie het allerbeste en dat jullie snel beloond mogen worden met een spontane zwangerschap dikke knuffel
    @lydia mooie foto!!
    @laurise/fredje/xd hoe gaat het met jullie en de kleintjes?
    @blondy spannend bij jou mijn duimen draaien
    @eevie wat fijn dat je eindelijk weer verder kunt we duimen voor een plakbeebje dit x
    @koolmees hoe haat het met jou?

hier gaat het goed op de jeuk na dan heb jeuk over heel mijn lichaam word er niet goed van vooral in de avonden:( iemand van jullie tips heb al mentholgel gebruikt maakte het bij mij alleen maar erger en een zalfje van de arts ook niks geholpen pfff

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    chulla heb ik ook gehad alleen dan alleen mn armen/benen en buik maar heb er verder niks aan gedaan.
    ja heel veel bodycremé van zwitsal :) na verloop van tijd werkt dat wel :)

16. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    chulla... krabben :) whahha.. werkt hier t beste :)
    mn huid is te gevoelig voor creme en zalfjes.. ik hoop dat het na de bevalling afneemt :) en tot die tijd.. scratch scratch :)

nu ff siesta op bed :)

17. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Lelymupske: Groot gelijk van de siesta dag, lekker rustig aan!
    @Chulla: Wat vervelend die jeuk, sterkte ermee meid!

Hier morgenavond weer FM. Ik ben benieuwd hoe het er nu voor staat en of het eitje rechts verder is doorgegroeid. Met een klein beetje geluk kan ik eind van de week op het wachtbankje aanschuiven, maar ik durf ook weer niet zoveel te hopen. We gaan het zien :)

18. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ik duim met je mee koolmees!

19. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    Ja Koolmees, kom maar lekker bij mij zitten, er is plaats genoeg!

20. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    Dankjewel dames ik hou jullie op de hoogte :)

Deel Deze Pagina