Wat n rust hier! Koolmees, hoe was de fm? Hoe gaat t met de rest? Hier niks bijzonders te melden. Het spuiten voelt vertrouwd, daardoor voel ik me positiever. Ik heb het gevoel dat ik weer bezig ben, niet meer stil sta. Misschien was dit nodig om verder te kunnen.
@Eevie: het is inderdaad rustig hier. Fijn dat je je weer positiever voelt, op naar een mooie plakbeeb voor jullie! De FM hier was geloof ik wel positief. Ik durf zelf alleen nog niet teveel hoop te hebben, omdat ik al te vaak daarna weer teleurgesteld ben. Het eitje van 11 mm afgelopen zaterdag was doorgegroeid naar een eitje van gemiddeld bijna 14 mm (12.1x15.4 mm). Het slijmvlies was wel nog aan de dunne kant, 7 mm nu. De gyn was wel heel positief en verwacht dat dit eitje wel zal gaan springen en het slijmvlies nog wel wat dikker zal gaan worden. Komende zaterdag mag ik weer terug en hopelijk is het eitje dan mooi doorgegroeid. Duimen dus maar weer
Dat klinkt toch al wel weer beter Koolmees! Ik raakte ook zwanger net een bms van 7! Nu dat ei nog mooi laten groeien en van het weekend er tegenaan! Xx
@Eevie: Ja 7 mm is ook helemaal niet slecht, vooral niet als het nog kans heeft om wat dikker te worden. Ik hoop inderdaad dat er zaterdag een mooi gegroeid ei klaar zit! Wanneer heb jij weer je eerste FM? @Lelymupske: Dankjewel voor het dansen Bij jou alles goed?
Hoi dames, kom even buurten. Ik heb de emoties weer op een rijtje. Een collega zei 'geniet van wat je hebt en treur niet te lang om wat je niet hebt'. Voor mij raak (aangezien ik al een dochter heb, voor sommigen van jullie geldt dit natuurlijk anders). Vandaag 5 jaar getrouwd dus een klein feestje.
Oh fijn dat je je weer iets beter voelt mol! En vandaag n klein feestje, prachtig weer ervoor! Wat is 5 jaar, papier ofzo? Die collega heeft ergens wel gelijk, ookal is t makkelijker gezegd dan gedaan. Ik VDB bijv heel gelukkig met mijn lief, m'n huis, m'n familie en vrienden. Die wens blijft en soms sterker aanwezig dan anders, maar ik ben nog steeds gelukkig. Ook zonder kindje. Maar dat neemt het verlangen niet weg, het maakt het misschien alleen minder zwaar. Koolmees; ik heb maandag m'n eerste fm. Ben benieuwd. Verlies nog steeds wat bloed, maar het is echt anders dan normaal. Het is echt donker en weinig. M'n moeder zei oud bloed? Ach ja, ik boel me in ieder geval een stuk beter!
Koolmees.. met mij.. tja. Wat zal ik er es van maken.. het kan beter.. Haha.. vanmorgen had ik wat bloed na het plassen.. schrok me een hoedje.. heb manlief gevraagd om even down under te kijken of het niet iets van een plekje was wat aan het bloeden was.. en idd. Het was een klein sneetje.. hoe ik dat Nou Weer voor elkaar heb gekregen.. maar Goed.. beter daarvandaan dan ergens anders.. heb wel last mn buik.. harde buiken.. iets zegt me dat madame echt niet heel lang meer blijft zitten..
@Mol81: Fijn dat je je emoties weer wat op een rijtje hebt en weer gezellig hier komt buurten Het klopt inderdaad dat we ook heel blij moeten zijn met wat we hebben en daar probeer ik ook af en toe bij stil te staan. Een kindje zou ons nog meer compleet maken, maar zonder hebben we het ook al heel goed, ook goed om dat eens voor de geest te halen Gefeliciteerd met jullie trouwdag! @Eevie: Maandag al, spannend! Ik hoop dat er ook deze maand weer snel een mooi ei bij je zal gaan groeien! @Lelymupske: Oh dat zal schrikken geweest zijn! Gelukkig weet je de oorzaak Het begint bij jou ook al op te schieten, vanaf wanneer mag je officieel gaan bevallen?
@lely dat zal wel even schrikken zijn geweest maar gelukkig niks ergs. en ja hier blijf ik ook maar krabben kan niet anders @koolmees hopelijk groeit het eitje door ik blijf duimen @eevie jij ook veel succes deze ronde @mol gefeliciteerd met jullie 5 jarig huwelijk @lydia bedankt voor de tip dat ga ik maar eens proberen @magic hoe gaat het met jou? hier gaat alles rustig weekend is begonnen dus lekker rust
@Chulla: Geniet van de rust En succes met het krabben! @Lelymupske: Nog een paar weekjes afzien dus en laat jullie beebje dan maar snel komen, ik ben benieuwd!
Mol, nog proficiat met jullie trouwdag! @rest, ik duim echt super hard vooor jullie. Kom maar op met goeie bevruchtingen en plakbeebjes!! Hier gaat het iedere dag iets beter. Heb nog wel veel last van hechtingen. Eergister voor het eerst een klein blokje om geweest. En gisteren naar vrienden geweest die in centerparcs zitten. Was heerlijk er weer even uit te zijn, was dat binnen zitten spuugzat. Heb wel veel pijn maar zolang ik kan zitten is het te doen. Dus gisteren overal en nergens gezeten Julan deed het heel goed! Liefs!
Hey meiden Heb wel meegelezen maar niet veel puf gehad om te reageren.. sorry! Heb nu verlof dus ook meer tijd! XD Fijn dat je er even tussen uit bent geweest lekker van genieten wel balen van de pijn nog ff en dan ben je daar ook vanaf! Lely Hoe is het gaat het goed bij jou? Lydia Hoe is het met hou volgens mij heb jij laatst een foto geplaatst van de 3de echo mooi hoor! De mijne staan inmiddels in mn fotoalbum hier op het forum dus wie interesse heeft krijg ze nl niet hier in deze balk toegevoegd... Koolmees Fijn een mooi vooruitzicht toch en 7 mm is volgens mij niet echt dun voor je bms tegen mij is toen gezegd 6 of 7 mm is normaal en de mijne was toen 3mm dusz.. hoop blijven houden ik dans duim en strooi hcg hcg hcg hcg hcg Eevie Fijn dat het alweer wat beter met je gaat en dat je het gevoel hebt er weer mee bezig tekunnen zijn doe je best ook vor jullie is er een plakbeebje! Mol Wat een heftig besluit heb er ff geen woorden voor... wel erg moeilijk voor jullie ik duim voor een spontane zwangerschap meid en als je het kunt blijf wel gezellig mee kletsen hoeft niet vaak maar ben wel benieuwd hoe het met je blijft gaan.. kijk maar voel je vooral niet verplicht.. Succes meis en molman! Blondy Zit jij op de wachtbank? Nina Heo is het met jou? Hajar Hoe is het met jou? Verder iedereen die ik ben vergeten heo is het met jullie? @magic Hier gaat alles zn gangetje de ene dag wat minder moe als de andere.. Maar goed dat hoort erbij.. De foto's van mn 3d echo he ik inmiddels in mn foto album hier op het forum gekregen ja ja het duurt ff maar dan heb je ook wat dus als jullie intresse hebben kijk gerust even! Het is een knap mannetje hihi.. Dinsdag weer naar vk en dan horen of hij wel of niet gedraaid moet gaan worden helaas lag hij bij de liggingsecho nog steeds in stuit en aangezien hij daar al geruime tijd ligt verwachten ze ook niet dat hij zal gaan draaien uitzich zelf dusz wie duimt ermee dat hij dit weekend alsnog draait? Thanks vast! Liefs Magic
Hallo hier ben ik weer..... Mijn lichaam heeft me deze ronde goed voor de gek gehouden. Ik had dus echt gedacht dat het raak was Vanochtend ongesteld geworden Weer beginnen met 2e ronde Clomid 50. Ik ben wel blij dat mijn cyclus van dag 56 naar dag 27
@Xd24: Fijn dat Julan het goed doet! Succes met de hechtingen/pijnklachten! @Magic dream: Wat een mooie foto van jullie mannetje en nu maar hopen dat hij nog draait! @Hajar: Balen meid Nu weer opladen voor de volgende ronde en dan hopelijk met meer succes!!
Wat een rust hier. Groot gelijk hoor, het is veel te lekker weer om achter de pc te zitten. Geniet nog van dit mooie weekend!
Ben ik ff.. ik ben kapot.. schoonouders zijn geweest om de babykamer te behangen.. het is werkelijk waar prachtig geworden.. en als klap op de vuurpijl mocht ik een nieuwe babykamer uitzoeken.. maar omdat ik dat niet wilde.. heb ik gevraagd om een nieuwe kledingkast voor bas.. de babykamer die ik heb is namelijk antiek wit en vind dat nog veel te mooi.. maar ik mocht ipv een babykamer een kast voor bas uitzoeken.. en straks voor de kleine meid ook een grote meiden kast.. ik helemaal blij.. dus ben nog even met ze naar de IKEA geweest.. maar nu dus kapot.. half elf gingen ze naar huis.. pfiew.. nu lig ik in bed .. kleine meid is nu druk aan t bewegen.. Morgen hebben manuel en ik een gordon training.. pedagogische training.. ben wel benieuwd.. wie weet vult het ons opvoedingsbeleid wel mooi aan.. nu Slapen.. Knuf!!!