@Lelymupske: Wat lief van je schoonouders, wat een mooie verrassing! Succes met de training vandaag! Hier straks FM, jullie horen later wel hoe het gegaan is
Hier eindelijk positief nieuws Vanmorgen weer bij de kliniek geweest en er zat er een mooi eitje rechts van 18 mm met slijmvlies van 7.6 mm. Vandaag de laatste keer Gonal zetten en dan morgenvroeg Pregnyl. Eindelijk mag ik ook op het wachtbankje, testdatum 21-06, spannend!! Eind juni gaan we 2 weken op vakantie, dus daarna kan ik niet meteen weer beginnen met spuiten. Er komt dan na de vakantie een controleafspraak en dan wordt bekeken wat dan nodig is (Provera?), maar wie weet gebeurt er een wonder en hoeft het zover niet eens te komen. Zou geweldig zijn om met een positieve test op zak op vakantie te gaan
Baby's na Clomid: Fredje 25-04-2011; Evy XD: 22-05-2011; Julan Tessa (Laurise): 26-05-2011; Laurise Zwangeren na Clomid: EsDa uitgerekend 26-07-2011, jongentje! Magic Dream uitgerekend 15-07-2011, jongentje! Lelymupske uitgerekend 13-07-2011, meisje! Lydia, uitgerekend 05-09-'11, meisje ! Anne83, uitgerekend 08-11-2011 Chulla,uitgerekend 03-11-2011 Olijfje, uitgerekend 07-11-2011 Poemelke, uitgerekend 25-11-2011 Zwangeren na prikken: ---------------------------------------------------------------- Clomidgebruiksters: Blondy: Nina85: Sas31: Kimsel: Prikken na Clomid: Koolmees: 4 rondes clomid 50mg gehad. Nu 3e ronde Gonal f+Dexamethason+Pregnyl. 05-06 pregnyl / 21-06 testdatum! Eevie: 5e ronde Menopur + Pregnyl + Utrogestan zwanger, MK 7w... Nu op naar ronde 6 Femara + pregnyl + IUI: Mol81: Femara + pregnyl. Laparoscopie om evt. verklevingen op te sporen na keizersnee.
Hoi allemaal, ik ben hier voor het eerst, maar zo te lezen ben in niet de enige met pco. Bij mij is na een best lange periode pco geconstateerd. Ik had cyclussen van soms 100, soms 80 soms 60 dagen eigenlijks geen pijl op te trekken. ik ben in een periode van september 2010 tot nu inmiddels al 13 kilo afgevallen dit omdat ze in het ziekenhuis dachten dat het door het overgewicht kwam. na een een behoorlijk aantal bezoekjes in het ziekenhuis ben ik deze maand om precies te zijn de 19 mei begonnen met de eerste keer Clomid. Ik moest op 27 mei weer komen voor een FM meting. Rechts was 18mm en links was 21mm, de hormoon lijkt dus goed zijn werk te doen en het baarmoederslijmvlies was ook mooi. Het is allemaal wel heel spannend want dit is voor mij allemaal nieuw natuurlijk. Het is mooi dat er zo topic is zodat je met elkaar er over kunt hebben dat je dat kunt delen. Maar hoe gaat dat met je cyclus mag je er een beetje van uit gaan dat je cyclus op een normaal termijn van 28 dagen gaat zitten?
@Sammie26: Fijn om te horen dat clomid bij jou goed z'n werk doet, dat is al een heel goed teken! Elk lichaam is weer anders, dus je kunt nu niet met zekerheid zeggen dat je lijf zo goed op de clomid blijft reageren, maar als je geluk hebt is dat wel het geval (zoals meerdere anderen hier in dit topic). Bij mij heeft clomid alleen de 1e maand wat gedaan, maar mijn lichaam reageert sowieso elke maand anders op de hormonen (ik ben nu aan het spuiten). Spannend voor je, ik ga duimen dat er een mooie test voor je gaat volgen!
Super goed nieuws Koolmees! Welkom op het bankje. Zou inderdaad mooi zijn voor jullie vakantie. Spannend!
@Blondy: Ik zie nu pas dat jij ook al 2 dagen voor je NOD zit, spannend! Hoe is het nu, merk je al wat? Ik ga voor je duimen voor een mooie test meid!!
Thanks Koolmees. Maar ik voel nog helemaal niets, krijg alleen de ene pukkel na de andere, ieuw! Dus het zal 'm wel weer niet worden denk ik .
Baby's na Clomid: Fredje 25-04-2011; Evy XD: 22-05-2011; Julan Tessa (Laurise): 26-05-2011; Laurise Zwangeren na Clomid: EsDa uitgerekend 26-07-2011, jongentje! Magic Dream uitgerekend 15-07-2011, jongentje! Lelymupske uitgerekend 13-07-2011, meisje! Lydia, uitgerekend 05-09-'11, meisje ! Anne83, uitgerekend 08-11-2011 Chulla,uitgerekend 03-11-2011 Olijfje, uitgerekend 07-11-2011 Poemelke, uitgerekend 25-11-2011 Zwangeren na prikken: ---------------------------------------------------------------- Clomidgebruiksters: Blondy: Nina85: Sas31: Kimsel: Prikken na Clomid: Koolmees: 4 rondes clomid 50mg gehad. Nu 3e ronde Gonal f+Dexamethason+Pregnyl. 05-06 pregnyl / 21-06 testdatum! Eevie: 5e ronde Menopur + Pregnyl + Utrogestan zwanger, MK 7w... Nu op naar ronde 6 Femara + pregnyl + IUI: Mol81: Femara + pregnyl. Tot aan de zomervakantie (eind juli) helemaal niets. We zitten er even door heen. Na ongi in juli laparoscopie en dan weer afstemmen wat te doen.
@Blondy: Ik ga voor je duimen meid, geen bloed geeft moed @Mol81: Hoe is het met jullie? Ik stuur nog wat dikke knuffels jullie kant op!
Baby's na Clomid: Fredje 25-04-2011; Evy XD: 22-05-2011; Julan Tessa (Laurise): 26-05-2011; Laurise Zwangeren na Clomid: EsDa uitgerekend 26-07-2011, jongentje! Magic Dream uitgerekend 15-07-2011, jongentje! Lelymupske uitgerekend 13-07-2011, meisje! Lydia, uitgerekend 05-09-'11, meisje ! Anne83, uitgerekend 08-11-2011 Chulla, uitgerekend 03-11-2011 Olijfje, uitgerekend 07-11-2011 Poemelke, uitgerekend 25-11-2011 Zwangeren na prikken: ---------------------------------------------------------------- Clomidgebruiksters: Blondy: Nina85: Sas31: Kimsel: Prikken na Clomid: Koolmees: 4 rondes clomid 50mg gehad. Nu 3e ronde Gonal f+Dexamethason+Pregnyl. 05-06 pregnyl / 21-06 testdatum! Eevie: 6e ronde Menopur + Pregnyl + Utrogestan Femara + pregnyl + IUI: Mol81: Femara + pregnyl. Tot aan de zomervakantie (eind juli) helemaal niets. We zitten er even door heen. Na ongi in juli laparoscopie en dan weer afstemmen wat te doen. [/QUOTE]
Hallo allemaal, Ik heb een tijdje niet gereageerd maar wel meegelezen hoor. Fijn om te horen dat er alweer 2 gezonde baby's zijn geboren en er een flink aantal meiden lekker aan het genieten zijn van hun zwangerschap! @Eevie; fijn dat je het weer positief hebt opegapkt. Ik hoop op een mooie ronde voor jou. @Koolmees; fijn dat jouw ronde toch zo goed is verlopen! Nu dus inderdaad op het wachtbankje. Hoe doen ze dat inderdaad met als je op vakantie gaat? Ik ga eind juli ook op vakantie dus ik moet het ook even bekijken. Moet je alleen aan de Provera als het bms te dik is? Hopelijk is het niet nodig en is het deze ronde raak! Bij mij is het de afgelopen tijd raar gelopen. Zoals jullie misschien weten heb ik in mijn 2e ronde met 5,5 week een MK gehad. De ronde erna moest ik weer terug naar 50mg clomid omdat ik met 75mg overstimulatie had. En wat denk je... slaat de 50mg niet goed aan. Dus op cd 21 wilden ze het gaan afbreken, maar eerst nog overleg met de gynaecoloog. Nou wilden ze me graag terugzien bij de gynaecoloog zelf (en niet bij die artsen in opleiding) omdat het niet helemaal volgens de standaard verloopt. Clomid werkt dus wel alleen is 50mg blijkbaar te weinig en 75mg blijkbaar te veel. Ze wilden me dus niet zomaar weer met iets naar huis sturen. Dat was half mei. Ik moest dus een afspraak maken bij de gynaecoloog en wat denk je... 15 juni kon ik pas terecht! Ik moest dus 4 weken wachten. Het enige verzachtende was dat ik wel 14 dagen van tevoren mocht beginnen met de Provera. Daar ben ik nu dus mee bezig. 15 juni moet ik dus terug en dan hoor ik wat ik mag gaan doen. Van de ene kant hoop ik dat ik mag gaan spuiten omdat ze dan de dosis specifieker kunnen aangeven. Dus afwachten tot 15 juni voor mij.
@Eevie: Morgen had je toch FM geloof ik? Veel succes alvast! @Kimsel: Wat balen dat je zo lang moet wachten nu, ik hoop voor je dat de gynaecoloog straks meer voor je kan betekenen. Ik kan de ronde hierna niet beginnen met spuiten omdat ik niet voor echo's naar het ziekenhuis kan gaan. Bij mij wordt steeds tussentijds aan de hand van echo's bepaald hoeveel en hoelang ik moet spuiten, vandaar dat dat niet kan als ik niet langs kan komen ivm onze vakantie. Bij clomid ligt het misschien anders, omdat je dat aan het begin van de cyclus slikt en daarna afwacht wat voor resultaat het heeft. Bij mij is het inderdaad na de vakantie kijken hoe het er op dat moment uit ziet en of Provera nodig is. Tussen de positieve test voor deze maand en het begin van deze maand is bij mij bijv. geen Provera nodig geweest, omdat het slijmvlies al heel dun was en er niet voldoende was om af te stoten. Veel succes met wachten tot de 15e!
Hoi dames, ik lees mee maar ben te lui om te reageren Heb keelpijn, hoofdpijn en de gebroken nachten.... Mag niet klagen Julan doet het echt super, maar toch breekt het je! Ik blijf voor jullie duimen!!
@koolmees: morgen idd fm, maar ik denk dat t niet goed is. Ben maandag begonnen met spuiten, maar het zet nu pas door. Dus ik ben heel bang dat ik een week te vroeg ben begonnen met spuiten... maak me er toch wel zorgen om. X
magic leuke foto ! alleen volgens mij net als mijn meisje wel bewogen en daardoor wat minder duidelijk
@magic mooie fotos hoor!! @lydia hoe was je weekendje weg? @koolmees hopelijk is dit jullie ronde en kun je straks lekker genieten van van zowel de zwangerschap als de vakantie @hajar wat balen meid maar wel fijn dat je cyclus nu korter is @de rest hoe gaat het met jullie? hier gaat het goed niet veel te melden
@Xd24: Beterschap! Hopelijk voel je je snel beter, zodat je optimaal van jullie mannetje kunt genieten @Lydia1986: Klinkt goed, fijn dat alles goed gaat! @Eevie: Heel veel succes vandaag! Ik duim voor je dat je gevoel het mis heeft. Je had toch wel rood bloedverlies toch? De duimen draaien dat er een mooi eitje aan het groeien is! @Chulla: Fijn dat bij jullie ook alles goed gaat Hier dit weekend goed geklust, als het goed is heb ik ergens vandaag mijn eisprong (Pregnyl gisteren om 08.30 uur gezet). Vanavond klussen we dan ook nog een keer voor de zekerheid. En dan op naar "rust" tot de volgende afspraak bij Geertgen ergens half juli, met of zonder positief bericht tussentijds