Onze oude nieuwe Clomid gebruiksters-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Yes eevie:D zo fijn dat alles goed is. Nu genieten he!!! Ga zo thuis even naar de foto kijken, typ nu vanaf mn tel.
    Wat is je uitgerekende datum nu? Spannend allemaal joh!

(Ik wil oooooook;))

2. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Chulla: Ik hoop ook voor je dat Damine snel de nachten zelf door gaat slapen, verder gaat alles goed bij jullie toch?
    @Eevie: Jeeej wat fijn weer een goede echo!! Dat moet gewoon goed gaan komen :)
    @Xd24: Hihi, jij wil ook weer lees ik??

3. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Pfffff.... Vertelde gisteren aan m'n schoonzusje dat ik zwanger ben en zij vertelde dat zij n MK krijgt, vanwege een BBZ.... Moet zo aan haar denken. Ze zei dat ze nu weet hoe ik me voelde. Vind het erg moeilijk. Had vanavond al met haar afgesproken, maar het is zo bizar. Ik blij, zij verdrietig.
    Zondag hebben we de verjaardag van m'n moeder en ik wilde t dan misschien aan m'n familie vertellen, maar dat ga ik nu niet doen. Wil niet in de belangstelling staan, terwijl zij zo verdrietig is. En m'n moeder weet t nog niet eens, dus dat maakt t wel moeilijk voor me... Kan het er dus ook niet met mama over hebben.
    Wat vind ik dit moeilijk...

4. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    boekhoudkundig medewerkster
    @ eevie wat erg meid ik kan me voorstellen dat dit heel dubbel voor je is. Dikke knuffel voor je. En ik kan me je reactie wel een beetje voorstellen.

@ alle dames hoe gaat het met jullie?

@hier, moet vanochtend wee naar het ziekenhuis voor meten. Zit hier nog een beetje in een dip en ik hoop dat ik daar snel uit kom. We gaan er weer met frisse moed tegen aan alleen moet ik wel zeggen dan het lastig is. Ben druk doene te solliciteren maar het is lastig op het moment. Probeer voor januari een nieuwe job te hebben. Maar we zien het wel en als het nog niet lukt dan komt het vanzelf.

5. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Eevie: Jeetje wat moeilijk :( Vooral omdat je weet hoe het voelt, erg dubbel allemaal :(
    @Sammie26: De duimen draaien hier voor je!!

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    whoehoee mini eevie vlekje :)!! Hihi mooii

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    pff eevie... Das indd moeilijk zeg :( sammie heel veel succes!

8. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Eevie, he jakkes. Wat naar!
    Maar ik zou het wel aan je moeder vertellen, als je dit graag met haar wilt delen.. Daar staat het verdriet van je szusje naast toch.
    Je kunt toch tegen je moeder zeggen dat je het nog verder niet wilt vertellen, ik neem aan dat ze daar wel rekening mee zal houden toch. En kun jij het er wel met je moeder over hebben.
    Zo zou ik het iig doen.
    Maargoed, rot is het zeker. Je voelt je dan een beetje opgelaten he...

@sammie, succes.
    Solliciteren is lastig he, ik ben ook al ff bezig met sollicitaties. In 2 maanden tijd ik weet niet hoeveel sollicitaties gedaan, toevallig gisteren mn eerste gesprek gehad! Tis echt een moeilijke tijd...

9. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hey meiden,
    Het ligt dus moeilijk. Kijk, mijn moeder weet natuurlijk dat ik zwanger ben, en ze weet ook dat mijn schoonzusje in de mmm zit. Mama weet echter niet dat mijn schoonzusje waarschijnlijk een MK heeft/krijgt. (mijn moeder is natuurlijk haar schoonmoeder).
    Zondag viert mama haar verjaardag en dan wil ik het eigenlijk aan mijn stiefbroers en eventueel een oom & tante vertellen die ver weg wonen. Maar ik wil niet dat mijn schoonzusje zich daar helemaal rot door voelt, omdat zij op de MK zit te wachten, en dat iedereen dan blij voor ons is. En niemand weet verder van de MK. Ze willen het pas over een tijdje vertellen.
    (Ik vind het trouwens een raar verhaal; ze is zwanger, maar ze konden niets vinden op de echo, dus denken ze dat het buitenbaarmoederlijk is. Maar ze hebben het niet ergens anders gevonden en ze moet wachten op een MK. Dat is toch raar? Als het bijv. in een eileider zit, dan is dat toch helemaal niet goed om af te wachten?? Dat is dan toch gevaarlijk?)
    Maar ja, ik vind het ook lastig om niets te zeggen. Ik ben juist heel blij, dat wil je ook delen...
    Gisteren vroeg mn moeder al, of ik het aan mn schoonzusje verteld had en hoe ze had gereageerd. En ik heb een tijdje geleden al tegen mn moeder gezegd dat ik zo sterk het gevoel heb dat mn schoonzus ook zwanger is. Dat blijkt dus ook zo te zijn (Bizar; ik heb dit al zo vaak goed gehad, zonder iemand te zien!). M'n moeder vroeg daar ook naar, of ze er iets over had gezegd, dus toen moest ik liegen tegen mn moeder. Dat vind ik echt moeilijk.
    Wat moet ik hier nou mee?
    x

10. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    Jeetje Eevie, klinkt inderdaad heel lastig.
    Misschien zou je het met je schoonzusje kunnen bespreken en samen overleggen hoe je het het beste kunt aanpakken?? Succes!!

Hier vanmorgen weer opnieuw een hele leuke echo bij de Fontys gehad, opdracht voor de studentes was om het hartje zo goed mogelijk in kaart te brengen, daar hebben we dus extra lang van kunnen genieten. Voor de liefhebbers staan er weer foto's in mijn album.
    En wie wil kan ik ook een link naar een filmpje sturen van vanmorgen (zet ik hier liever niet zo openbaar neer).

11. magic dream

magic dream Actief lid

2 sep 2010
    243
    0
    0
  12. magic dream

magic dream Actief lid

2 sep 2010
    243
    0
    0
    Hey meiden

Sorry heb het momenteel een beetje druk ben aan het wisselen van baan...
    Maar goed neemt niet weg dat ik toch wel aan jullie denk hoor..

Eevie wat een mooie echo wauw!!! Geniet ervan meis en ik zou inderdaad ook even met szusje overleggen wat je er het beste mee kan doen het is natuurlijk voor haar heel moeilijk en voor iedereen verdrietig maar ja jou geluk mag daardoor niet naar achteren geschoven worden succes meis!

Xd Hoe is het met jou?

Sammie Hoe gaat het nu ben je al begonnen met iui?

Mol Hoe is het met jou en molman?

Koolmees wat een mooie echo leuk is dat he bij de fontys ben ik ook geweest geniet er maar lekker van en leuk allemaal spullen kopen kan ik nog steeds niet laten hahaha

Poemelke Hoe is het met jou en Lizzy en Poemelman?

Chulla Gaat het nu weer wat beter met Damine?

Lely Hoe gaat het met jou en de kids en je man natuurlijk?

Alle andere hoe is het met jullie?

@magic Hier alles goed beetje druk ff met wisselen van baan maar ja komen we ook wel weer overheen..
    Met Sem gaat alles goed die groeit als kool!
    Ga ff me zelf omkleden gaan zo shoppen voor een kinderstoel!

Liefs Magic en Sem
    Fijn weekend!

Iedereen

13. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Aaah magic, wat een schatje. Sem lijkt op je!!
    Hier gaat alles goed. Alleen de nachten zijn ...! Julan is al een week zo rond 3 uur wakker en slaapt dan rond 4.30 weer, pff vermoeiend hoor. Maandag ff bellen naar het cb, misschien moet hij andere voeding oid. We weten het niet, maar dit is erg slopend!

Eevie, lastig hoor. Ik zou dan idd ook even met zsusje overleggen.
    Jeetje, zoiets komt nooit uit maar dit is voor jullie wel een rottige timing!
    En wel raar idd, ze zien niks zitten en danmaar wachten tot er iets komt?! Vreemd.

Mooie echo's :D

@ koolmees, ja je leest het goed. Bij mij kriebelt het soms al hihi, alleen ik ben even verstandig en we wachten nog even:)
    Ben jij nu de eerste die mag bevallen?? Zijn jullie al een beetje klaar met alles?

14. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @magic; wat n knapperd is Sem. Hij wordt al groot!!

Gisteren bij m'n szusje geweest. Als ik haar verhaal zo hoor, wordt ze niet op de kuiste manier behandeld in haar zh. Maar goed, ze is heel blij voor ons. Ik zie wel hoe het morgen gaat.
    Ik heb vandaag m'n eerste zw-broek gekocht. Voelt zo raar! Alsof ik nu eindelijk toegeef dat ik zwanger ben, terwijl ik het stil probeer te houden. Voelde me ook nog dik in alles wat ik aan trok, dat voelt echt vervelend.... Ben wel n kilo afgevallen omdat ik niet meer snoep. Voel me gewoon onzeker vandaag. Hoop zo dat t goed gaat met onze uk...
    X

15. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    boekhoudkundig medewerkster
    @ magic, ik ben gisteren weer heen geweest om te meten. Er was 1 follikel te zien die was nu op de 10 dag al 16mm. Moet morgen weer naar het ziekenhuis om te meten en dan afhankelijk van morgen dinsdag de derde iui alweer. Ik hoop zo dat deze keer dan raak is. Alles gaat zo snel.

Hoe gaat het verder met de dames en de kids.

@ eevie wat rot voor je allemaal heel dubbel denk ik. Maar jou geluk mag niet achter uitgeschoven worden. En het gaat helemaal goed komen met de zwangerschap. Ik heb de volste vertrouwen er in.

X

16. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    wat een scheetje die sam :D

17. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Hoi meiden!
    Hier even een update! we zijn thuis!!!! Joepie!!!!!:D
    Sinds vrijdagmiddag, het gaat lekker, maar Lizzy heeft ons vannacht al lekker wakker gehouden!:p
    Kleine meid doet het goed!
    Mama is nog herstellende, heb toch nog wel veel last van de keizersnede..
    Gister staan janken op het bad toen ik de wond zag, meer omdat ik dacht dat het open was, poemelman heeft me gelukkig gerustgesteld, die had het al eerder gezien, en zei dat het prima uitzag...! Mn buik voelt echt nog bont en blauw lijkt het wel, en af toe steken in de wond, zal normaal zijn denk ik?! Begint al te jeuken dus zal een goed teken zijn.
    Ik zal straks een foto plaatsen van ons meisje!

Voor iedereen een dikke kus, ik reageer snel weer!
    xxx

18. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Poemel, fijn dat jullie thuis zijn!
    Balen van je wond, maar dat is toch niet gek dat je er last van hebt joh. Er is een compleet kind uitgekomen;)
    Ik had dan een flinke knip, deed me ook ontiegelijk pijn. Dacht echt serieus dat het nooit meer goed zou komen.
    Wonder boven wonder is het toch goedgekomen. Geef het even tijd:) maar ik snap je hoor.

Ben erg benieuwd naar een fototje. Hoe gaat het met poemelman? Vind ie papa zijn leuk?

Eevie, hoe gaat het nu met je? Probeer te genieten meid, het gaat zo snel.
    En wat sammy zegt, het is allemaal rot maar jou geluk mag er zijn hoor! Mooie uitgerekende datum trouwens, 12-6-12

Hier gaat alles goed, 4 slapeloze nachten gehad. We zijn gisteren overgegaan naar opvolgmelk, vanaf 6 maanden. Wel te vroeg maar het werkt. We denken dat Julan gewoon honger had, gossie...
    Nu dus ook echt iedere dag fruit en groente.
    Zal binnenkort ook een fototje plaatsen!

X

19. magic dream

magic dream Actief lid

2 sep 2010
    243
    0
    0
    Hoi Meiden

Eevie ik snap je ongerustheid maar ik weet zeker dat het goed gaat gewoon proberen het over je heen te laten komen komt echt goed lieve eevie!
    En ik zou het zeker vandaag gewoon vertellen!
    Is voor jezelf ook veel fijner dat je het kunt delen!

Xd wat vervelend van die gebroken nachten wel fijn dat het nu met de opvolgmelk van 6 maanden beter is zal toch niet erg zijn?

Poemel Hoera welkom thuis! De jeuk en pijn aan je litteken is heel normaal zeker als er ander weer of verandering in het weer gaat komen geniet lekker van jullie meisje en dat door slapen komt wel!

Sammie succes met 3e iui ik duim en dansvoor jullie ennuh 3 keer een scheepsrecht!

Lydia Ik ben ook helemaal trots! hihi Jinte is ook al aardig gegroeid mooie meid hoor!

Alle andere hoe is het met jullie?

@Magic lekker van mn mannetjes aan het genieten!

20. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    poemel yeh thuis :) ben benieuwd naar de foto!

Deel Deze Pagina